צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.12.2008

לחסוך כסף כלכלת המשפחה


כסף › לחסוך כסף כלכלת המשפחה

ריכזנו בדף זה את כל הפרסומים בנושא:
איך לחסוך כסף
כלכלת המשפחה
כל אדם, זוג או משפחה חיים לפי תקציב מסוים. גם מי שיש לו הרבה מאוד כסף מנהל את כספו והוצאותיו לפי סדר עדיפויות מסוים, גם אם הוא לא חושב עליו או לא מודע לחלוטין למה שהוא עושה עם כסף, גם עם סדר העדיפויות התקציבי שלו אינו מתוכנן ומבוקר, בסופו של דבר כסף הוא אמצעי מוגבל. לחסוך כסף אינה חייבת להיות מטרה בפני עצמה, אלא דרך חיים שפירושה בעצם לחיות לפי ההכנסות שלך ולא לחרוג מהן. מי שחסר לו כסף, נמצא במינוס או מנסה לצאת מהמינוס - מרגיש באופן דחוף יותר את הצורך לחסוך כסף. מי שהכסנותיו פחותות מהוצאותיו צריך לחסוך כסף ולקצץ בהוצאות כדי לא להידרדר כלכלית. מי שחלה ירידה בהכנסות שלו כתוצאה מפיטורים או קיצוצים או ירידה ברווחים גם כן מרגיש את הצורך לחסוך כסף יותר מאחרים. ואולם, גם מי שחי בהתאם לרמת ההכנסות שלו יכול להועיל לעצמו ולעתידו אם יתחיל לחסוך כסף מראש ויתכונן לזמנים פחות טובים.
מי שחושב שאין טעם לחסוך כסף אם לא חסר לך כסף, ושמוטב לנצל את העובדה שכרגע יש כסף ולחיות טוב, יכול להיות שצודק, השאלה היא מה זה לחיות טוב ומה הם סדרי העדיפויות שלנו בכל הנוגע לנושא כסף. אם חשיבה על העתיד איננה חלק מהמשוואה, אולי בהווה אפשר לנצל את הכסף שלנו טוב יותר, להפיק ממנו יותר. להפיק יותר הנרה או יותר רווחים, גם זה חלק מהרעיון של לחסוך כסף.
בחלק זה של האתר תוכלו למצוא מאמרים, מידע וטיפים ורעיונות רבים בכל נושא שקשור באיך לחסוך כסף.
1. איך לחסוך כסף על ידי שליטה בהוצאות
2. איך לחסוך כסף באמצעות בניית תקציב משפחתי, אישי או זוגי
3. איך לעמוד בתקציב הוצאות, מהו תקציב הוצאות ואלו סעיפים כדאי לכלול בתקציב הוצאות כדי שיהיה אפקטיבי וישיג את מטרותיו, כלומר: יאפשר גם לחסוך כסף וגם להנות ולהפיק יותר מהכסף שאנו מרוויחים.
4. איך ללמד ילדים מהו ערך של כסף, מה זה תקציב ומדוע אי אפשר לקנות כל מה שרואים ורוצים.
5. איך לחסוך כסף באמצעות קיצוץ בהוצאות
6. איך לחסוך כסף באמצעות קיצוץ בחשבונות שונים: איך לחסוך כסף על חשבון חשמל, לחסוך כסף בשיחות טלפון וסלולרי, לחסוך כסף בשליחת SMS.
7. איך לחסוך כסף על דלק - טיפים לחיסכון בדלק.
8. איך לחסוך כסף על קניות: איך לחסוך כסף על בגדי ילדים, לחסוך כסף בקניית רהיטים, ממתקים, איך לחסוך כסף בקניית מתנות ואיך לחסוך כסף בקניית מזון אורגני.
9. לחסוך כסף באמצעות קניית פריטים יש שנייה: טיפים לקנייה יד שנייה.
10. איך לחסוך כסף על בילויים, בילוי עם ילדים, בילוי בשבת, לחסוך כסף בחופשה משפחתית, איך לצאת לחופשה בזול, איך לחסוך כסף על חוגים לילדים, ספרים והעשרה לילדים.
11. טיפים ומידע רב על איך לחסוך כסף בקניות בסופרמרקט: איך לכתוב רשימת קניות שחוסכת כסף רב בקניות בסופר, איך להימנע מקניית מצרכים לא נחוצים שבסוף נזרקים, איך להוריד עשרות אחוזים מתקציב הקניות השבועי והחודשי בסופר, כמה פעמים בחודש כדאי ללכת לקניו כדי לחסוך כסף, האם מבצעים חוסכים כסף ועוד.
12. איך לערוך קניות עם הילדים, איך לחסוך כסף בארגון יום הולדת לילדים ועוד.
13. לחסוך כסף באמצעות שינוי הרגלים וסדרי עדיפויות.
14. מדוע אנו מבזבזים? על מעגל הקניות, איך להיגמל משופינג, קנאה והסתכלות על כסף של אחרים, איך לצאת מהמינוס, איך לחסוך בריביות, איך לחסוך כסף בלי לסבול, איך לחסוך כסף בלי להרגיש ועוד...
נמשיך לעדכן בפרסומים נוספים שיעזרו לכם לחסוך כסף, אז הישארו בסביבה ותמשיכו להצליח!
לחסוך כסף עם ילדים : המון מאמרים על חיסכון כספי על הוצאות הקשורות בילדים
לחסוך כסף בקניות מצרכים בסופרמרקט: כל השיטות, מבצעים, רשימות, השוואת מחירים - כנסו כנסו! מתעדכן כל הזמן בטיפים ושיטות מעולות לחסוך כסף בסופר
איך לצאת מהמינוס? 5 צעדים
איך לחסוך בהוצאות הבית - בקרו בפרק זה כדי לקרוא איך לחסוך בהוצאות דלק, איך לחסוך בחשבונות הבית כמו: חשבון חשמל, חשבון מים, לחסוך כסף על שיחות טלפון, סלולרי, SMS ועוד.
ניהול תקציב המשפחה - עצות מועילות לשפר איכות חייכם, לחסוך כסף ולהפנות תקציבים למטרות החשובות של המשפחה.
10 דרכים בטוחות וטיפשיות להפסיד כסף - כל הטעויות שאנחנו פשוט לא חושבים עליהן.
תכנון תקציב משפחתי - למה זה כדאי לתכנן מראש ואיך עושים זאת
סגירת חובות - משהו מעניין על זוג אחד שהצליח בגדול.
כסף עף - על הקלות הבלתי נסבלת שבה אנו מבזבזים כסף, ומה אפשר לעשות עם התופעה הזו
בחינם, האופציה הזולה - לא שמעתם, לא ידעתם? פתחתי פינה חדשה לחלוטין שמחלקת טיפים, רעיונות ושידרוגים לחיי היום יום שלנו, קניות, צרכנות, חשבונות והוצאות - בזול או בחינם! אז למה אתם מחכים, סדרת הטיפים תציג בכל פעם אופציה זולה וקלה להוצאה פופולרית כלשהי. מיועד למשפחות, סינגלים וזוגות, בקיצור לכולם. בואו לחסוך כסף.
חודש ללא הוצאות - קראו איך תכננו לא להוציא כסף במשך חודש! ומה אנחנו רוצים לעשות עם הכסף שנחסוך...
7 דברים שאתם לא צריכים לשלם עליהם כסף - למה לשלם כסף כשאפשר לקבל בחינם? תחסכו כסף על התשלומים המיותרים הבאים.
איך לשלם 50% על כמעט כל דבר
המטרה: להשיג 24,000 שקל עד יולי ובו אנסה לתכנן את הוצאותיי הצפויות מראש והגבוהות להחריד, כדי להימנע מהפתעות לא נעימות בקיץ.
איך לחסוך כסף - המווון טיפים על איך לחסוך כסף בהמווון תחומים, מתעדכנים מדי יום. מה צריך יותר מזה כדי לחסוך?
קניות בסופר באינטרנט - דרך מוצלחת לחסוך כסף באמצעות אתר חדש, ולשם שינוי, מוצלח, לקניות ברשת.
לחסוך כסף על בגדי הריון
איך לחסוך כסף על משלוחי אוכל - פוסט על פאסט פוד, ארוחות ערב מהירות והתענוג לחסוך כסף על כל זה.
10 דברים שלא שווה לשלם עליהם כסף בשנת תשע"ב
10 דרכים שבהן אחסוך יותר כסף השנה אתם יודעים, 10 דרכים לחסוך כסף זה כמו 10 דרכים להרוויח כסף וכל זה...
רוצים ללמוד עוד יותר על איך לחסוך כסף? מעוניינים לחסוך כסף, מכירים את השיטות וקוראים מידע - אבל פשוט מתקשים ליישם? כדאי שתמשיכו לקרוא.
הצעד הראשון לחסוך כסף הוא לשבת ולתכנן תוכנית חיסכון שנתית, ממנה נגזרת תוכנית חיסכון חודשית ושבועית.
החלק הזה קשה ביותר, כי הוא מחייב ישיבה וייעוץ של שני בני הזוג או של כל המשפחה באשר ליכולות הכלכליות שלהם, ולתכנן יחד כמה כסף אנחנו חוסכים, איך לחסוך כסף בתקציב המשפחה שלנו, מאלו סעיפים לקצץ וכמה כסף באמת אנחנו יכולים לחסוך.
על כל הדיון הזה סביר להניח שתהיינה פה ושם אי הסכמות. אי הסכמה באשר לסעיפי הקיצוץ עצמם, חוסר הסכמה באשר לכמה כסף אנחנו יכולים או צריכים לחסוך, ורגשות שליליים כלפי ביזבוז כסף של בן משפחה אחד או האחר.
הכנת תוכנית משפחתית לחסוך כסף היא רק הצעד הראשון, הצעדים הבאים יכללו יישום של התוכנית, וכמובן שיפורים וחשיבה מחדש בהתאם לצורך. לכן - אתם תזדקקו להרבה אורך רוח! קחו נשימה עמוקה ותתחילו את התהליך הזה ברגל ימין. ארגנו את התקציב המשפחתי שלכם בחוכמה ותוך התחשבות בכל הצדדים. אם קשה לכם לתכנן תוכנית חיסכון או לחשוב איך לחסוך כסף לבדכם, או מבלי שהדבר יגרור עימותים כאלה ואחרים - פנו לאיש מקצוע שיסייע לכם להכין תוכנית ושילמד אתכם איך לחסוך כסף בבית או בעסק שלכם. פנייה לאיש מקצוע לכשעצמה יכולה לדרבן אתכם מאוד ליישם את כל צעדי החיסכון שאתם צריכים ויכולים לנקוט כדי לשפר את מצבכם הפיננסי.
בפעם הבאה: נדבר קצת יותר על איך מוציאים לפועל תוכנית לחסוך כסף בבית, או בקרב המשפחה. ועוד בפעם הבאה: מה עושים אם חסכנו כסף, קיצצנו ועשינו וויתורים - והתקציב עדיין פשוט אינו מספיק? מה עושים עם תקציב לא מוגדר ולא ידוע מראש - למשל בעלי עסקים, פרילנסרים או עצמאיים - איך מתכננים מהי מסגרת התקציב שלנו, כשאין ערובה למשכורת הבאה, לכמה כסף אנחנו מכניסים או שישנן תנודות רבות ברמת ההכנסה? הישארו איתי, ונשפוך קצת אור על הנושאים הללו. בנתיים, חיסכו ואימצו.
איך לחסוך כסף על שופינג - פרקו את האנרגיה החיובית שלכם על מאמצים חיוביים לא פחות, וחיסכו הרבה כסף!
איך לחסוך כסף על שמפו, מרכך שיער, סבון רחצה
איך לחסוך כסף על מסעדות לחסוך כסף ועדיין לעשות חיים
איך לחסוך כסף עם קופונים באינטרנט
לחסוך כסף על הובלות - מעבר דירה זול
איך לחסוך כסף על שכירות משרד לעסק
איך לחסוך כסף בצבא
סטודנט - איך לחסוך כסף
איך לחסוך כסף על שתייה ובו נשתה יותר, נשתה בריא יותר, וגם נחסוך כסף
בניית אתר בזול - איך לחסוך כסף על בניית אתר אינטרנט לכל צורך ומטרה
לחסוך כסף עם מבצעי הקיץ
לחסוך כסף עם אופנה יד שניה

2 תגובות:

  1. תודה על הרעיונות. רציתי לשאול אותך כמה לדעתך כמה כבר אפשר לחסוך כסף במדינה הזו? אנחנו עובדים בשתי משרות מכובדות, מרוויחים יפה וחוסכים לעתיד... נסה לסחוט מכל זה עוד טיפה למשהו אחר, לשגרה או ליציאה מהשגרה - לא תצא מזה, זה על סף הבלתי אפשרי.

    השבמחק
  2. ניהול כלכלת המשפחהיום שלישי, פברואר 28, 2012

    תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק