צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.2.2009

תחפושות זולות לילדים: פורים - לחסוך כסף על תחפושות


פורים מתקרב ואיתו ההוצאות: כמה כסף נשפוך השנה על תחפושות, משלוחי מנות, אביזרים נלווים מכל הסוגים ומסיבות?
בדרך כלל: יותר כסף ממה שתיכננו. מדוע? כבר דיברנו על כך שכל קפיצה לחנות, לא משנה איזו, גוררת הוצאות לא מתוכננות. אם אתם הולכים לחנות הצעצועים לקנות תחפושת לפורים יש סיכוי שתצאו משם עם עוד כמה פיצ'פקס שלא תכננתם לקנות: מתנות קטנות לידים, אביזרים נלווים וכדומה. אם הלכתם לקניות עם הילדים בכלל אין על מה לדבר: רוב הסיכויים שהם יבקשו הרבה דברים מסביב, שלא תיכננם לקנות: הרבה כסף שלא שקלתם מראש להוציא.
1. אז קודם כל: מי ששפר עליו מזלו וילדו הודיע לו מראש איזו תחפושת הוא מבקש השנה, שיחק אותה. לא צריך ללכת עם הילד לחנות, אפשר לגשת לשם לבד ולצאת עם קנייה מושכלת יותר ואימפולסיבית פחות.
2. שנית: כבר דיברנו פעם על הכנת תקציב הוצאות משפחתי , וראינו כי כמעט אין דבר כזה "הוצאות בלתי צפויות". החגים נכללים בדיוק בקטגוריה צפויה זו. פורים מגיע משי שנה בדיוק באותו זמן, אנחנו יודעים מראש מה גודל ההוצאה ובידוק מתי היא מתרחשת. זו הוצאה שצריכה להכלל בתקציב שלנו מראש, יחד עם כל שאר החגים, החתונות, ימי ההולדת והארועים השונים החוזרים על עצמם. אין פה חוכמות.
3. תחפושות לפורים לא צריך לקנות כל שנה מחדש, אפשר להחליף בין החברים: להשאיל תחפושת שלנו משנה שעברה, ולקבל את שלהם בהשאלה.
4. אפשר לחסוך כסף על קניית תחפושות ממותגות אם קונים במקומות זולים יותר מחנויות הצעצועים, למשל בכפר גלעדי בדרום ת"א. צריך לבדוק תו תקן לתחפושות מוכנות, ברוב החנויות נמכרות אותן תחפושות שנמכרות בחנויות הצעצועים הגדולות ומבחינה זו אין בעיה.
5. עוד אופציה היא להכין לבד: נכון, זה נשמע מאמץ גדול מדי בשביל לחסוך קצת כסף, אבל זה למעשה מאמץ קטן מאוד, והתחפושת יוצאת הרבה יותר מקורית ויפה. אפשר לקנות אביזרים משלימים כגון: שרביט, כנפיים, קסדה, חרב וכדומה, ואת התחפושת לחבר לבד (טייץ שחור, חולצה לבנה מכופתרת, חצאית טול, חולצת טי לבנה שעליה מציירים סמל וכדומה) עם איפור מתאים יש לכם תחפושת מצוינת שלא מוצאים בשום מקום אחר ויכולה לעלות שקלים בודדים.
קראו עוד על איך לחסוך כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה