צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.9.2010

איך לעבוד מהבית - סדרת הטיפים היומיים


ניווט: כסף › איך לעבוד מהבית
טיפים יומיים לכל מי שעובד מהבית! איך לעבוד מהבית וגם להנות? סדרת הטיפים שלי בנושא עבודה מהבית יצאה לדרך ועמה הרבה אנרגיות, מוטיבציה, שמחה ועשייה לכל מי שעובד מהבית או מנסה להיות עובד מהבית רשמי ומצטיין!
אחרי שנים של עבודה מהבית, החלטתי שזה הזמן הנאות להעלות על הפיקסלים ואל הסייברספייס, כל מיני טיפים קטנים ופרקטיים בנושא עבודה מהבית, ככה בשביל תחושת הסולידריות הכללית.
עוד זכור לי כיצד לפני 10 שנים אמרו לי שעוד כמה עשורים כל האנשים יעבדו מהבית.
זה היה נשמע לי מופרך למדי. נכון, יש אינטרנט, יש מחשבים ויש טלפונים ניידים, אולי אפילו האמנתי שתהיינה שיחות וידיאו וצ'טים בצורה נרחבת ופופולארית – אבל להאמין שאנשים יעדיפו לא לצאת מהבית ושהרעיון הזה יהיה ישים במדינה קטנה כמו ישראל? לא ממש.
מילא בארה"ב, חשבתי לעצמי. שם מרחק הנסיעה מהבית לעבודה יכול להיות משמעותי דיו כדי שגם לעובדים וגם למעסיקים יהיה אינטרס משותף להנהיג עבודה מהבית כסוג של עיקרון מנחה. אבל ככה סתם ובלי סיבה?
ובכן, השנים נקפו ומסתבר שיש המון סיבות.
שכירים רבים עושים השלמות עבודה מהבית, כך הם יכולים לחזור הביתה מוקדם יותר או לפצל שעות עבודה כפי שנוח להם.
על עצמאיים בכלל אין מה לדבר – למה להחזיק משרד אם אפשר לעבוד מהבית, לחסוך המון כסף על הוצאות שונות, אם יש לי מחשב, אינטרנט, חדר עבודה או משרד בבית?
פעם היה קשה יותר לעבוד מהבית, כי זה היה פחות מקובל. נניח שעו"ד או פסיכולוג צריך להיפגש עם אנשים – איפה בדיוק הוא יעשה את זה? בבית קפה?? היום מקובל יותר שלאנשים במקצועות שונים יש קליניקה או משרד בבית והם מנהלים את עבודתם מהבית. הם פוגשים שם אנשים ומנהלים את המשרד שלהם מהבית, זה נוח וזול יותר.
ישנן המון עבודות שלא דורשות כלל להכניס אנשים הביתה. מתווכים, אנשים שיווק ובעלי עסקים שונים יכולים לעבוד מהבית ולקבוע פגישות עסקיות בבית קפה או במשרדי הלקוחות וזה נחשב לגיטימי, וודאי יותר מקובל מאשר בעבר.
תחום עשיית כסף באינטרנט נכנס לארץ במלוא עוצמתו לפני כ 5 שנים, אף כי היה קיים כאן גם קודם. הכוונה לעשיית כסף באמצעות שיווק באינטרנט, מכירות באינטרנט, מסחר והקמת חנויות אינטרנטיות, שיווק תוכניות שותפים, כתיבה ועוד.
מכיוון שעסקים רבים יכולים להתקיים דרך אתר אינטרנט, שמחליף את המשרד, המחסן, מחלקת שירות הלקוחות הטלפונית ועוד – אפשר לאמר שאנו הולכים ומתבייתים.
הקריירה המבויתת הזו דורשת איזשהי הכוונה. לא רק עסקית אלא ניהולית.
איך מנהלים עסק מהבית? איך לעבוד מהבית? איך להתרכז? לקבוע משימות לעצמי? איך לשווק את העסק שלי מהבית? ועוד. למעשה מי שמנסה לעשות כסף מהבית נאלץ פעמים רבות, להיות לא רק מקצוען בתחומו, אלא להשיג לעצמו גם ידע כלשהו בתחום הקמת אתרים, שיווק וקידום אתרים וכדומה. הוא, או מישהו מקצועי שיעשה זאת בתשלום.
לאחר שנים של עבודה מהבית, החלטתי להעלות מתי שרק אפשר, טיפים קטנים שעוזרים לי באופן אישי, פה ושם, להנות ולהצליח לעבוד מהבית, מהחוויה הזו.
אם תכתבו לי על ההצלחה שלכם – אפרסם אותה בשמחה! כמו גם כל טיפ ורעיון או סיפור הצלחה שלכם בנושא כסף, עבודה מהבית או שיווק באינטרנט.
רשימת הטיפים והנושאים:
עבודה מהבית - הטיפ היומי כיצד לאתגר את עצמכם לעשייה
עבודה מהבית על כוס קפה - על הקלות והכמות הבלתי נסבלת של הפסקות קפה
עובדים מהבית - התקינו וילון - ובו אני מנסה לעבוד מהבית, ולשכנים שלי יש תוכניות אחרות
טיפ עבודה מהבית שלא תאהבו לקרוא אבל יכול לעזור לכם, אולי, לעבוד מהבית גם כשלא בא לכם לבצע משימות
מכונת זמן - תרגיל הצבת מטרות והגברת מוטיבציה בעבודה מהבית
מוטיבציה ברוטציה - איך לעבוד מהבית ושלמור על אדרנלין
ואולי תרצו לעיין גם ברשימת מאמרים בנושא: עבודה מהבית
באיזו שעה להתחיל לעבוד? ראו: שעות עבודה מהבית
עבודה מהבית - העלו את רמת האנרגיה שלכם
כמה הפסקות לקחת לעצמי? טיפ עבודה מהבית
נסחו חוזה עבודה עם עצמכם
עבודה מהבית הטיפ היומי: תעשו סיכומים
עבודה מהבית: הארכת שעות העבודה
ראשון ראשון ואחרון אחרון - טיפ עבודה מהבית
מסיחי הדעת שלי - עבודה מהבית בעידן החברתי כך תתמודדו עם מיילים, טוויטים, סטטוסים ושאר מסיחים כאשר כל מה שאתם בעצם מנסים לעשות, זה להצליח לעבוד מהבית בלי הפרעות. פוסט מסיח דעת, אבל שווה את זה.

2 תגובות:

  1. אתר מדהים!!

    השבמחק
  2. תודה רבה! כיף לשמוע. מקווה שמצאת את התכנים כאן שימושיים ומועילים

    השבמחק