צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.5.2012

בניית אתר בזול - איך לחסוך כסף על אתר אינטרנט


כסףאיך לחסוך כסף › בניית אתר בזול, לחסוך כסף על בנית אתר אינטרנט איך לבנות אתר אינטרנט בזול? אתם רוצים לבנות אתר לעסק שלכם או כלל מטרה אחרת, אבל פשוט לא יכולים להוציא הרבה כסף על בנייה, עיצוב, שדרוג ותחזוק אתר – אז מה עושים?
כמה כסף עולה אתר אינטרנט זול? כמה עולה אתר יקר?
כמובן שהכל מתחיל בצרכי העסק שלכם, שמכאן נגזרים גם צרכי אתר האינטרט שלכם.
אם יש לכם עסק המצריך ניהול חנות מקוונת, למשל – תצטרכו לקחת בחשבון מרכיבים כגון בניית חנות אינטרנטית, שירותי סליקה, אתר מאובטח וכדומה.
אם אתם צריכים אתר שיש בו כניסה לחברים, ססמאות או שימוש בפורומים – אנחנו כבר מדברים על אתר מורכב מסוג אחר.
אם כל מה שאתם צריכים זה אתר תדמית עם כמה דפים כגון  -אודות, צור קשר, מדיניות, שאלות נפוצות, השירותים שלנו וכדומה + דפי אתר למאמרים בנושא, תיאורי מקרה וכדומה, כבר מדובר על אתר זול בהרבה מבחינת הפונקציות שהאתר צריך למלא.
האם האתר שלכם צריך לכלול גלריות מרובות של תמונות או סרטונים? או שמספיקות לו ניהול של מספר תמונות? כל הגורמים הללו עוד, ושיפיעו על מחיר האתר.
מחירי אתרים מורכבים מאוד או פורטלים יכולים לעלות אפילו 100,000 שקלים.
מחירי אתרים מורכבים באפיונים, הדורשים בנייה של מערכת אישית ובניית אתר מעוצב העונה על הצרכים שלכם באופן אישי, בדרך כלל יעלו החל מ 10,000 שקל ומעלה.
לעומת זאת בניית אתרי תדמית יכולה לעלות עד סכום של 10,000 שקלים.
כמה כסף עולה אתר זול? האם יש לי אפשרות של בניית אתר בזול שגם יספק את הסחורה?
לפי דעתי כן. ישנם אופציות רבות לבנעות אתר אינטרנט לבד, בעצמי – האם כדאי לי לבחור באפשרות כזו? בניית אתר בעצמך יכולה לחסוך לך כסף, אבל חוסר הבנה בעולם בניית האתרים יכולה להתגלות כשדה מוקשים – בנית אתר בעצמך, וחסכת כסף לרגע. בהמשך אנו עלולים לגלות, שאת האתר בנינו בחינם, אך מחיר האחסון שאנו משלמים מדי חודש, גבוה פי 5 ממחירי אחסון אתרים רגילים.
או למשל, אנו יכולים לגלות שחבילה החינמית שקיבלנו לבניית אתר, יש הגבלה על מספר הדפים שאנו יכולים לפתוח, כל דומיין פרטי או על העלאת תמונות או סרטונים – והמחיר שדורשים מאיתנו עבור פונקציות טריוויאליות שכאלה, מופרך ומוגזם, ויכול לעמוד על פי כמה וכמה מהמחיר הרגיל.
לשמל, תוכנית אחסון אתרים בגו דיי תעלה מספר דולרים לחודש ותכלול נפח בלתי מוגבל, לעומת תוכנית אחסון של בניית אתרים בחינם – שיכולה לעלות כמעט 20 דולר לחודש ולכלול רק אתר שכולל 5 דפים.
לכן צריך לבדוק טוב טוב את החבילות שאתם רוכשים לצורך בניית אתר בחינם בעצמכם.
ישנה אופציה זולה מאוד לבניית אתר, על בסיס וורדפרס. בניית אתרים בוורדפרס מאפשרת לכם לבנות אתר בעצמכם, עם מערכת ניהול קלה לתפעול משלכם, בחינם, עם תשלום רגיל ובסיסי עבור דומיין ואחסון. העלות היא כ 10 דולר לשנה לדומיין וכ 5-10 דולר אחסון לחודש, בהתאם לחבילת האחסון שבחרתם.
את האתר תוכלו לבנות בעצמכם ולחסוך הרבה כסף. אבל אם אין לכם שום ידע בבניית אתרים או בקידום אתרים, אתם עלולים לבזבז המון זמן על ניסיון לבנות אתר יפה בעצמכם, שייראה רציני ומושקע, ולכן כדאי לפנות אל בונה אתרים בוורדפרס. המחירים יכולים להיות זולים מאוד, החל מ 1500 שקלים לבניית אתר בוורדפרס. היתרונות: עיצוב אישי או התאמת תבנית וורדפרס קיימת לצרכים שלכם (עריכה של התבנית, שינוי תמונות, צבעים, גופנים, עיצוב כללי של התבנית והכנסת תוספות כגון טפסי צור קשר, סטטיסטיקות, תפריטים ועוד ועוד).
היתרון הוא, שלא תצטרכו לשלם כל חודש על תחזוק של האתר, מכיוון שמערכת ניהול התוכן של וורדפרס היא כה קלה לתפעול, שתוכלו להכניס או להסיר תוכן מהאתר בעצמכם.
הסיבה שבניית אתרים בוורדפרס היא כה זולה, היא מכיוון שמדובר על בניית אתר על מערכת מוכנה. כל שנדרש הוא להתאים אותה לצרכי האתר שלכם, במקום לבנות אתר אינטרנט מהיסוד.
אפשרות זו יכולה להתאים לאתרים פשוטים ואפילו לאתרים מורכבים מאוד.
אז אפשר לבנות אתר בזול ולהישאר בחיים, פשוט צריך למצוא את הדרך המתאימה לכם לעשות זאת, מבחינת תקציב ומבחינת מידת המעורבות והשליטה שאתם רוצים על אתר האינטרנט שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה