צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.1.2009

קניות אימפולסיביות ליד הקופה - כך נימנע ונחסוך כסף


אנחנו ממשיכים במאמצינו לחסוך כסף בקניות בסופר, והפעם: כל הקניות המיותרות שכמעט נכפות עלינו.
זהו, זה רשמי. להיכנס לסופר ולקנות מה שצריך במינימום זמן וכסף הפך למשימה בלתי אפשרית. החנויות האלה, שאמורות למכור מזון, חומרי ניקוי וטואלטיקה, לא מפסיקות להכניס קווים שלמים של מתנות, בגדי ילדים ומבוגרים, מוצרי תינוקות, פרחים, מגזינים, כלי בית, ספרים וצעצועים! אם היינו צריכים צעצועים היינו הולכים לחנות הצעצועים. אם באנו לקנות אוכל וחזרנו הביתה עם צעצועים מצבנו החסכוני רע מאוד.
הנה כמה טיפים לחזור הביתה עם מה שצריך, לא יותר ולא פחות, וגם לחסוך קצת כסף על הקניות הבהחלט הכרחיות:
1. לסופר לא הולכים רעבים. כשאנו רעבים אנחנו קונים יותר מהכל, לא רק אוכל.
2. לסופר הולכים עם רשימה. הנה איך שצריך להרכיב את הרשימה הזו כדי שהיא באמת תעבוד ותכלול את כל מה שאנחנו צריכים, כדי להימנע מהשלמות במשך השבוע: לחסוך בתקציב הקניות
3. לסופר הולכים פעם בשבוע, לא פעם בחודש ולא פעמיים שלוש בשבוע. לא יותר מפעם בשבוע כי: כל קפיצה לסופר לרכישת "חלב", "לחם", "משהו קטן שחסר" – מסתיימת ברכישת עוד 10 דברים ממש לא נחוצים. המטרה: ללכת לסופר כמה שפחות. לא פחות מפעם בשבוע כי: קנייה "גדולה" של פעם בחודש מסתכמת בהון תועפות מבוזבז, שכן איך אנו אמורים לדעת מה נצטרך בעוד שלושה שבועות? אכן, אי אפשר לדעת. ועל כן נקנה כל מה ש 5 העגלות שלנו יכולות להכיל, שיהיה. גרוע מאוד. יותר גרוע: כמובן שתוך שבוע אין אוכל בבית, כי לא קנינו שום דבר שבאמת נצרך בבית, או לא קנינו מספיק ממנו, וצריך לקפוץ ל"השלמות" שוב ושוב. ע"ע השלמות.
4. לא לקנות שום דבר ליד הקופה! בטריות, החטיפים הכי יקרים בחנות, חוברות שונות ומשונות...אם משהו מכל זה חסר לכם, קנו אותם במבצע בעלות ריאלית! אם הם לא חסרים לכם, בוודאי שלא הקופה בסופר הוא המקום לקנות אותם. ואם שמתם לב שכל פעם שאתם בקופה אתם קונים לילד את אותה חוברת – אולי עדיף לעשות לו מנוי? ואם אתם תמיד קונים את אותה רביעיית כפתורי-שוקולד-סוכריות-מנטה-בטריות-סכיני-גילוח וכולי...אולי תוסיפו אותם לרשימת הקניות שלכם כדי שתוכלו לקנות אותם באופן מושכל ומסודר, ולא בשנייה האחרונה ליד הקופה, קרי: תוכלו להשוות מחירים בתוך החנות ואפילו בין חנויות שונות, וכן לקנות בדיוק את הכמות שאתם צריכים ולא "שמיניית חטיפי שוקולד" רק בגלל שהם ארוזים בשמינייה. קניות ליד הקופה הן מאוד אימפולסיביות, ברגע האחרון וההרגשה היא שאם לא נכניס אותן לעגלה אנחנו נפספס משהו...שזה הצ'אנס האחרון להוסיף עוד משהו לעגלה. הימנעו ממנו ע"י כך שתקנו את הדברים הללו מראש, אם הם באמת נחוצים לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה