צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

31.7.2011

איך לחסוך כסף על משלוחי אוכל? פוסט פאסט פוד


כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך כסף על משלוחי אוכל - פאסט פוד
אתם מכירים את זה.
תסריט מספר 1: השעה 21:00. עבדתם או צפיתם בטלוויזיה או סתם חזרתם מאוחר. אתם יושבים בסלון והרעב נותן את אותותיו. לאף אחד אין כוח לבשל כלום, אפילו חביתה נראית ברגעים אלה כמו מאמץ טיגוני רב מדי על היכולות המנטליות שלכם. "תביא את המשלוחים" קלוש נשמע מהקצה השני של הספה, ויד למודת מזון מהיר שולפת את הניילון עם המשלוחים. הערב מסתכם ב 200 שקל סושי / המבורגר / פיצה / טורטיה וקינוח. עד הפעם הבאה.
תסריט מספר 2: השעה חצות. חברים בבית. הלילה עוד צעיר והשינה נראית רחוקה. מישהו אומר "טייק אווי" וכל השאר מעורפל. כרטיסי אשראי נשלפים ומישהו זורק "יש לי כסף לטיפ". 100 שקל עפו בדקה, ולקח לך, מינוס מיסים ודלק, כמה שעות קשות להרוויח אותם.
תסריט מספר 3 ואחרון כדי להבהיר את הפואנטה: השעה 19:00. ארוחת ערב. את גמורה. שעה לפני זה, אחרי יום עבודה, את נוהגת הביתה עם חיוך על הפנים, חולמת על האמבטיה שמחכה לך ועל שני ילדים מקולחים לבושים בפיג'מת מיקי מאוס, שכבר הכינו שיעורי בית וממהרים לישון. ממש. כשאת פותחת את הדלת מחכים לך בבית ארבעה ילדים, לא הם לא התרבו, הם רק הזמינו חברים "אמא שלי תמיד מרשה". על הליברליות הזו עוד תשלמי ביוקר, את מסננת לעצמך ושולחת את כולם להכין שיעורים. את פותחת את המקרר כדי להכין ארוחת ערב, באמת שהיו לך כוונות טובות, אבל מבט אחד על הכלים בכיור, הערכת מצב מהירה של הילדים שעוד לא התקלחו, ערימת הכביסה ומצב הבלגן בסלון, מספיקים לך כדי לטרוק את דלת המקרר בחדווה ולהכריז: ילדים! היום מזמינים פיצה! אויש, התענוג. אחח, המחיר. מחיר החופש.
כמה כסף אתם מוציאים, לפי דעתכם, בחודש אחד – על מזון מהיר, משלוחי אוכל, טייק אווי ושאר ירקות, פיצות, המבורגר ומטעמים כאלה ואחרים? אם פעם באמת תערכו חישוב, אולי תבינו סוף סוף לאן הלך הכסף שחסכתם לפנסיה.
אז הנה ההצעה שלי, ואין בה משום המלצה לאכול אוכל ג'אנק ולא בריא, אלא הכרה בעובדה הפשוטה, שרובנו עושים זאת במילא מפעם לפעם, מטעמי נוחות, והצורך לחסוך כסף על ההרגל היקר והלא בריא הזה.
פעם בשבועיים או פעם בחודש, תוסיפו 100 שקל לקנייה שלכם בסופר ותמלאו את המזווה בארוחות מוכנות ברגע, ואת המקפיא במזון מהיר וקל להכנה, בבחינת: הוצאתי, חיממתי, שמתי קטשופ והגשתי, בתוספת כמה ירקות חתוכים בשביל המצפון.
פיצה קפואה עולה כ 30 שקלים, אבל במבצעים או בסופרים זולים, אפשר לקנות 3 פיצות משפחתיות במחיר הזה. מקפיאים ומוציאים בשעת דוחק.
ארוחת ילדים בבורגר ראנץ או מקדונלדס עולה כ 25-30 שקלים לילד אחד. במחיר הזה אפשר לקנות חבילה של 10 שניצלים קפואים. תוסיפו גם צ'יפס קפוא לרשימה אם אתם ממש חייבים. וקטשופ.
קונים חבילה של המבורגר קפואים ומוכנים, וחבילה של לחמניות עגולות. מוציאים ומחממים בתנור, שמים בלחמניה, מזליפים קטשופ ונגמר הסיפור.
קונים רביולי מוכן, מהסוג ששומרים במקרר. בשעת צורך, מבשלים אותו במים רותחים 2 דקות, שוטפים ומסננים.
להמשיך?? קנו בורקס קפוא, בלינצ'ס, כל מה שלוקח לכם שתי דקות להכין ויכול לשמש אתכם פעם בשבוע להתקפות הרעב המאוחרות או לארוחת ערב זמינה ברגע. חישבו על היתרונות: לא רק שתחסכו כסף, זה גם יגיע הרבה יותר מהר, ואת הטיפ תוכלו לשמור לעצמכם. תענוג.
אה, כן. תשתדלו לא לקנות יותר מדי מהמאכלים המוכנים הללו, אחרת תאכלו אותם כל ערב במקום ארוחה נורמאלית, וזו ממש לא מטרת הפוסט הזה. בתיאבון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה