צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

26.8.2009

עצות לחיסכון בהוצאות לקראת השנה החדשה


השנה החולפת סומנה כבר מתחילתה כשנת מיתון, אבטלה, פיטורים ומה לא. כולם חיפשו איך לחסוך כסף ואיך להרוויח יותר כסף, איך להימנע מפיטורים או איך למצוא עבודה. בנוסף לכל הייתה (שוב) שנת בצורת, חוק מים חדש ועוד כל מיני גזרות שונות ומשונות. ואוו, איזו שנה. אז מה צפוי לנו לקראת השנה החדשה, ראש השנה וכל החגים וההתחלות החדשות? אין לדעת. אבל מכיון שאין לדעת, תמיד טוב להיות מוכנים מראש. אם נצליח לחסוך קצת כסף מראש, נוכל גם לחסוך כסף למקרה שנצטרך, מה שנקרא "לכל מה שיבוא", או לצמצם מינוס, לחסוך כסף למטרה כמו רכישת דירה, רכב, ארוע, טיול, לימודים וכדומה. בקיצור, לאף אחד לא יזיק שיהיה לו קצת כסף בצד או קצת פחות מינוס בבנק, ואת זה השנה האחרונה הוכיחה לנו. אז מה אפשר לעשות השנה? כבר נכתב כאן רבות על איך לחסוך כסף והועלו המון רעיונות עבור חיסכון בהוצאות המשפחה וכלכלת המשפחה. ראו: לחסוך כסף כלכלת המשפחה.
הפעם כמה עצות חדשות של חיסכון בהוצאות, ריענון לקראת השנה החדשה. אם טרם קראתם, אולי תתעניינו גם בכמה רעיונות לחסוך כסף על מתנות ראש השנה. אז הנה זה בא:
1. כמה אוכל אתם זורקים לפח? זה כמה כסף שאתם זורקים לפח, חד וחלק. דובר כאן רבות על איך לחסוך כסף בקניות בסופרמרקט, קניית מצרכים, הכנת רשימת קניות לסופר ועוד. ואולם, בסופו של דבר, כמה כסף שלא נחסוך בקניות, אם אנו לא עושים שימוש במצרכים שקנינו, הרי שאנו מבזבזים כסף וגם צריכים להוציא כסף מחדש, על קניית מזון שאנו כן אוכלים. לא לזרוק אוכל, גם מוסרי וגם חוסך כסף. אז איך בתכל'ס עושים את זה? קניות פעם בשבוע יעזרו מאוד לצימצום התופעה, מכיון שתזרקו פחות מוצרים שפג תוקפם, תקנו יותר אריזות קטנות לניסיון ולא אריזות ענק של מוצרים שמעולם לא ניסיתם, התגלו כלא-מוצלחים ולכן נזרקו לפח. אם אתם קונים המון מוצרי יסוד שאין לכם מושג מה לעשות איתם, או יש לכם מושג, אבל התוצאה משעממת אתכם ולכן לבסוף נזרקת לפח – פתחו אינטרנט, חפשו מתכונים ותתחילו לבשל את כל מה שקניתם! תעשו סדר בארון ותוציאו את כל הקמח, פתיתים, שימורים, רטבים ותבלינים שלכם, ואח"כ תעברו גם על כל הבשר/דגים שלכם במקפיא ותגלו שיש לכם אוכל לשבועיים ואפשר בכלל לוותר על הסופרמרקט השבוע. עכשיו חפשו מתכונים באינטרנט ותבשלו את כל מה שמצאתם בארון ובמקפיא!
2. השנה אל תחרגו ממסגרת האשראי שלכם. הריביות קיצוניות ואתם זורקים כסף לפח, בדיוק כמו בסעיף הקודם, רק הפעם אתם נותנים כסף שלכם לבנק במקום לרשתות השיווק. ויותר מעצבן: תשלמו את כל החוב בכרטיסי האשראי שלכם, או לפחות, שלמו קצת יותר מהמינימום הנדרש. אפילו 100 שקלים יותר יצמצמו את החוב שלכם שם, והריביות על הכרטיסים הללו (למי שיש) מגיעות ל 25% !!! משהו שלא מהעולם הזה.
3. הנה הטיפ הראשון בעולם שלא יגיד לכם לנתק ארת הכבלים: משלמים על כבלים, לווין ואינטרנט? מעולה. לפחות תנצלו אותם עד הסוף. הזמינו סרטים, תכינו ערב סרט לכל המשפחה או לחברים של הילדים או כבילוי זוגי, תורידו מתכונים מהאינטרנט, נצלו אותו ללימודים, רעיונות העשרה ופעילויות לילדים, השתמשו באינטרנט להורדת קופונים, מבצעים והנחות שונות למוצרים ושירותים, בילויים ונסיעות.
4. נהלו תשלומים, הנחות, מבצעים וזיכויים בלוח השנה שלכם. כך תחסכו כסף על קנסות או על קניות. מתי צריך להחזיר דבר מה ששכרתם? סמנו והחזירו בזמן, עד מתי הזיכוי שלכם בחנות הבגדים? עד מתי המבצע או ההנחה שראיתם בחנות קוסמטיקה או רשתות המזון? כל הזיכויים, קופונים והנחות הללו בסוף הולכים לנו לאיבוד או שפג תוקפם – רישמו בלוח השנה ונצלו אותם.
5. ואחרון חביב: טפלו בשיניים שלכם. טיפול שיניים קטן, זול ולא מכאיב יהפוך ללא טיפול בזמן, לטיפול ארוך, כואב ויקר מאוד. בשביל מה? זה הריבית הכי גרועה בעולם. אגב, ציחצוח שיניים אחרי כל ארוחה ירחיק מכם צרות רבות ויחסוך לכם כסף על טיפולי שיניים. לכו לביקרות בזמן ותחסכו כסף וכאבים. שתהיה שנה מוצלחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה