צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.2.2012

איך לחסוך כסף על הובלות - מעבר דירה


ניווט: כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך כסף על הובלות - מעבר דירה חסכוני
מזל טוב! אתם עוברים דירה! איזה כיף לכם, כל הארגזים וההתחדשות הזו עושה משהו טוב בלב, כמו ציפור ומשק כנפיים רענן וחדש, גם לבכם מתחיל לפרפר בהתאם, במיוחד כשעינכם נחה על מיליון ואחד החפצים הפזורים בבית שלכם, רהיטים, ספרים, בגדים וכלי מטבח... ואתם מתחילים לחשוב... איך נעביר את כל זה?? מה, זה הולך לקחת כל החיים??
אז קודם כל, בלי פאניקה. לא, זה לא הולך לקחת כל החיים. לפחות שני אנשים בעולם כבר עברו דירה לפניכם, ואולי אפילו אתם בעצמכם, ומכך אנו כבר יודעים להסיק שיום המעבר אורך בדרך כלל יום אחד, ושלבי האריזה יכולים אמנם להיות ארוכים, אבל גם מאוד מהנים.
מה שבטוח הוא, שלעבור דירה עולה כסף.
קודם כל, יש את דמי השכירות ואת דמי התיווך, ודמי עורך דין אם היה כזה, למשל במקרה של קנייה או מכירה. יש את דמי ההובלה, ודמי האריזה, דמי הצביעה, הטיח, השיפוץ וכמובן הריהוט מחדש, או שדרוג הלוק של הבית, במקרה של מעבר לבית חדש, אולי אפילו שכירת מעצב פנים שייתן כמה טיפים בנוגע לשיפוץ או לסידור הבית והרהיטים, חלוקה לחדרים ופונקציונאליות כללית של מרחב המגורים שלנו.
יש כמה דרכים שאפשר באמצעותן לחסוך כסף על הובלות ועל מעבר דירה בכלל.
  1. ראשית, אם מדובר על דירה קטנה, של שני חדרים נניח, ובמיוחד אם אתם במילא מתכוונים לקנות ארון, מיטה, ספה ומקרר חדש – עולה הסבירות שתוכלו להעביר את הדירה בעצמכם ולחסוך כליל כסף על שירותי הובלות. במקרה כזה, ארזו בעצמכם את החפצים שלכם והעבירו רהיטים קטנים וארגזים קטנים ברכב, או היעזרו בשירותי הובלות מוזלים מכיוון שאין צורך לשלם על שירותי סבלות אם אין לכם מקרר או רהיטים גדולים להעביר. ארזו הכל בארגזים קטנים שנוח להרים. חפצים כבדים כמו ספרים יש לארוז בכמה ארגזים קטנים ולא בארגז אחד גדול, כדי שיהיה קל לסחוב אותם. אנשים נוטים לחשוב שבגדים הם קלי משקל, אך ארגז גדול מלא בבגדים יהיה למעשה קשה מאוד להרים.
  2. גם אם מדובר על מעבר דירה גדולה, תוכלו לחסוך כסף על ידי כך שתיפטרו מראש מכל מה שאתם לא צריכים. בשלב זה, תוכלו לחסוך קצת כסף לא רק על שירותי סבלות או שכירת מנוף להעברת רהיטים גדולים, אלא גם תוכלו לקבל כסף על רהיטים משומשים שלכם שתמכרו, במקרה ואתם במילא מתכננים לקנות חדשים. אל תעבירו לדירה החדשה שום דבר שאתם לא צריכים או מתכוונים לקנות חדש, אין טעם לשלם פעמיים על הובלות. בינינו, כל הכיף הוא לנצל את מעבר הדירה והאריזות המייגעות, כדי לזרוק את כל הזבל שצברנו בבית עם השנים, למכור או לתרום, ולהתחיל מחדש.
  3. אם אתם לא יכולים לנקוט בשיטת "עשה זאת בעצמך" – וצריכים לשכור שירותי הובלות, ערכו השוואת מחירים, אל תתעצלו ותוכלו לחסוך הרבה כסף עם טיפונת בירורים. בררו מראש עם המובילים מה הניסיון שלהם, המחירים שלהם, מה המחיר שלהם כולל, במידה ואתם צריכים להשתמש במנוף להעברת הדירה או חלק מהרהיטים, האם המחיר כולל מנוף ואם לא, מה עלותו.
  4. ככל שיהיו לכם יותר ימים ושעות שבהם אתם פנויים להעברת הדירה, כך תוכלו לקבל הצעות מיותר מובילים, להשוות יותר לפי הזמינות שלהם, ולחסוך כסף.
  5. תוכלו לחסוך כסף אם אין לכם רהיטים שדורשים פירוק והרכבה מחדש.
  6. תוכלו לחסוך כסף על מעבר דירה באם תארזו בעצמכם את החפצים שלכם, במקום לשכור שירותי אריזה, שאמנם יכולים להיות נוחים למדי, אבל לא בהכרח נחוצים לכולם. תאספו מראש מספיק ארגזים וניילון פצפץ, מרקר שחור ומסקינטייפ, ואתם די מסודרים.
  7. אל תקבלו הצעת מחיר בטלפון, כי עלולות להיות לכם "הפתעות" כספיות בלתי צפויות בהמשך. למשל: לא סגרנו על פירוק הרהיטים, לא סגרנו על הובלת הרהיט הכבד הזה / האחר, לא ידענו שמדובר בקומה שלישית בלי מעלית וכולי.
  8. אם יש לכם דירה קטנה שאתם יכולים להעביר בעצמכם בלי בעיות, אבל תקועים עם מקרר שאין לכם איך להעביר בעצמכם, או מכונת כביסה, תוכלו להעביר את הדירה בעצמכם, ולהזמין הובלה של פריט בודד, או להצטרף להובלה של מישהו אחר בסיכום מראש עמו ועם חברת הובלה, מה שיכול להוזיל את המחיר הובלת הפריט הבודד.
  9. חשוב מאוד! לקבל המלצות על חברת הובלות או על מובילים מחברים או בני משפחה שכבר התנסו בשירותיהם! אם נפלתם על חברת הובלות לא רצינית, המעבר הזה יכול להיות סיוט, החל מהמתנה של שעות רבות ואפילו יום שלם למובילים שיגיעו, דרך העברה לא מקצועית או אפילו מזיקה של רהיטים עדינים, וכלה בדרישה כספית שלא סוכמה מראש, או איזה וויכוח שאין לכם כוח להיכנס אליו ליד השכנים החדשים, ולכן תעדיפו לסגור אותו בשקט, כלומר פשוט לשלם למובילים כסף לפי דרישתם. סליחה על החיזוי האפרורי, אבל כדאי לדעת מראש עם מי עושים עסקים, וגם כאן, כמו בכל מקום, חשוב לקבל המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם, לברר את כל הפרטים מראש ולקבל הצעה כתובה!! כתובה, כלומר לא בטלפון. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה