צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.2.2011

חודש ללא הוצאות


השבועות האחרונים היו מרובי הוצאות עד מאוד. כמה כסף הוצאנו על מסעדות, מתנות, חגיגות, צ'ופרים, בגדים ונסיעות, זה פשוט לא נתפס. בחיי כל משפחה ישנן תקופות כאלה, שפשוט לא מפסיקים לבזבז כסף, ותמיד מוצאים הצדקה קיומית לכל הוצאה, בבחינת הייתה בלתי נמנעת בעליל, או מוצדקת מעל לכל ספק.
מספיק, החלטתי. תמו ימי המשפחה, האם, משלוחי הפרחים, כל החברים והדודים עם ימי ההולדת, המתנות, הצעצועים, התירוצים לבילויים יקרים וחידוש המלתחה, הטסטים לרכבים ומה לא. החלטתי לקצץ.
ולפני שאנו מקצצים, לפני שנקיא מרוב כסף ששפכנו, רוצים קצת שקט תעשייתי, חופש מצרכנות. מעל לכל, החלטנו שזה רעיון מצוין לא להוציא כסף למשך זמן מה, כדי לממן ביתר הצלחה את כל החגים והחופשות שעוד מצפים לנו מעבר לפינה. להלן: פסח והחופשה שהוא מביא עמו, החופש הגדול שמגיע מייד אלחריו, חילופי העונות באביב ובקיץ, השולחים אותנו להתחדש בבשמים, ביגוד, ריהוט לבית ומה לא.
הנה כי כן, החלטנו להכריז על חודש ללא הוצאות. חודש פברואר נבחר לחודש המעולה ביותר לקיים חודש שבו לא מוציאים כסף, וזכה בתואר הנכסף, לאחר שחישוב קל העלה שהחודש אין לנו ימי הולדת, לא לנו ולא לקרובים שלנו, גם לא לחברים ולא לשכנים. פברואר הוא לא שום עונת מעבר משום סוג שהוא, ולכן אין צורך להתחדש בשום דבר, יש לנו מספיק בגדים ומכשירי חשמל לכל החיים והחשבונות מסודרים.
פברואר הוא גם לא חודש שבדיוק בא לך לצאת בו לחופש או לבילויים מרובים, ולכן ראינו כי טוב.
לפיכך , ובתוקף סמכותנו כאחראיים על כספי החשבון שלנו, אנו מכריזים בזאת על חודש פברואר 2011 כחודש ללא הוצאות, ובא לביתנו שלום ושלווה.
חודש ללא הוצאות פירושו שאיננו מתכוונים להוציא כסף על מסעדות או ארוחות בחוץ. לשם כך החודש הזה יתחיל בקניות הרגילות שלנו בסופר, בתוספת כל מה שצריך כדי לערוך ארוחות מושקעות בבית. זה אולי ייקר מעט את חשבון הקניות שלנו, גם לא בטוח, אבל עדיין יהיה נמוך בהרבה מכל חשבון במסעדה.
אז מה בא לכם לאכול הערב? סושי? אין בעיה, נכין לכם בשנייה. ספגטי ברוטב בולונז? פומדורו? מייד מוכן. קבבים בטחינה? על האש.
כמו כן, החלטנו לא לצאת לבלות בכל מיני מקומות שעולים כסף. סרטים נראה בבית, תודה רבה. בילויי שבת כמו בתי קפה, מסעדות, אטרקציות כאלה ואחרות לילדים, מוחלפים בזאת בכל מה שלא עולה כסף. להלן: הפארק, בתוספת ארוחת צהריים שארזנו מהבית, טיולים בטבע כשמתאפשר, ובימים קרים: אירוח חברים ומשפחה, או התארחות אצל חברים ומשפחה לחילופין. חודש אחד, כולה חודש, כמה קשה זה יכול להיות? נכון שזו לא בעיה?
על פאסט פוד וויתרנו ברגע זה, פיצה נכין בבית אם ממש יתחשק, ואת המקדונלדס מחליפים השניצלונים הקפואים שנחים לי במקפיא, עם צ'יפס ישר מהמחבת, בלי הפתעה מתחלפת, מה לעשות.
המקפיא התמלא גם בארטיקים וגלידות, כמה נוח, ולארון החטיפים נוספה קופסאת פופקורן שתסייע לארגן את ערבי הסרטים שתיכננו לנהל בין ארבע כתלי ביתנו, החודש לפחות.
את האוטו מנקים רק בעצמנו, גם ענייני הטיפוח האישי יעברו פרסונליזציה החודש, כלומר לא משלמים כסף למספרה או כל גורם שלישי אחר, ובקיצור לא מוציאים שקל בחוץ, חוץ מאשר דלק וקניות בסופר.
אין כניסה לקניון, אין כניסה לחנויות בגדים, אסורה הכניסה לחנויות צעצועים ומתנות, ומותר גם מותר לשמור כמה שיותר כסף להוצאות החשובות באמת, שהולכות לפקוד אותנו באפריל.
יש לכם עוד רעיונות איך להוציא לפועל חודש ללא הוצאות? הכוונה היא: ועדיין לחיות טוב ונחמד. כיתבו לי עליהן! ואשמח לפרסם בבלוג. חודש ללא הוצאות שמח!
עוד בנושא זה:
איך לחסוך כסף - כל מה שצריך לדעת על כלכלת המשפחה
דף הבית תמיד כאן: כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה