צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.12.2007

איך עושים כסף באינטרנט


כסףכסף באינטרנט › איך עושים כסף באינטרנט
איך עושים כסף באינטרנט?
הפוסט הוותיק על איך עושים כסף באינטרנט, עבר עידכון, שיפוץ ושידרוג! גללו מטה אם אתם רוצים להתעדכן איך עושים כסף באינטרנט בשנת 2011, או המשיכו לקרוא אם טרם הפנתם את חוקי המשחק מ 2007. בהצלחה!
איך עושים כסף באינטרנט?
מה זה בעצם, כמה שיטות באמת יש? מה מכל זה חוקי וכמה כסף באמת אפשר להרוויח משעה ביום מול המחשב?... הנה התשובות:
רוב השיטות לעשיית כסף באינטרנט , ונתמקד באלו שכן עובדות ואפשר להרוויח איתן, ונתעלם כרגע ממשחקי פירמידה, שליחת הודעות טקסט, השתתפות בסקרים, צפייה בפרסומות ומשחקים שונים שיעילותן טרם הוכחה, לעומת זאת נשמעו קולות רבים מדי של אנשים תמימים שניסו את כל השיטות הנ"ל ולא ראו סנט אחד שחוק.
אז למי שמוכן לשמוע את האמת על איך עושים כסף באינטרנט הנה זה בא:

ישנן 2 דרכים עיקריות להרוויח כסף באינטרנט, אחת באמצעות שיטת שותפים והשנייה באמצעות השכרת שטחי פרסום.
שיווק תוכניות שותפים: פרסום מוצרים של אנשים אחרים וקבלת עמלות גבוהות, עד 80% ממחיר המוצר, בלי להיות בעל מוצר, בלי לעבור ראיונות או סדרת הרשמות ארוכה.
למעשה כל אחד יכול להירשם, בחינם, למגוון תוכניות שותפים ולהתחיל להרוויח כסף רק מפרסום לינקים למוצרים שונים. העמלות יכולות לנוע בין דולרים ספורים ועד $100 לכל מכירה, ואפשר לעשות כמה מכירות כאלה ביום באמצעות שימוש בתוכנית הפרסום של גוגל Adwords ובשיטות שיווקיות שונות.
היתרון הגדול הוא שלא צריך אתר כדי להתחיל להרוויח כסף, לא צריך מוצר וגם לא לדבר עם אף אחד או להתעסק עם לקוחות. וכמובן העובדה הנפלאה שכל אחד יכול לעשות את זה מהבית, בשעות הנוחות לו, בשורה משמחת לסטודנטים, הורים לילדים וכל מי שרוצה הכנסה נוספת אבל אין לו ממש זמן לצאת בשביל זה מהבית לעוד עבודה...

ישנם כמה מדריכים טובים להבנת שיטת שותפים ולמיצוי כל הדרכים שבהן אפשר לשווק את מוצרי השותפים באינטרנט, כדאי להצטרף לחברה גדולה וידועה, רובן שולחות צ'קים פעם או פעמיים בחודש, גם לישראל, אין צורך בחשבון פיי פל. מי שבכל זאת מתעקש, ישנן חברות שעובדות גם עם פיי פל וישמחו להעביר לכם את הכסף לחשבונכם שם.

השיטה הבסיסית ואולי הידועה ביותר היא זו המתוארת במדריך גוגל קאש. השיטה הזו עבדה מצוין עבור משווקים רבים עד לפני כשנתיים, ומאז בעיני ישנם מדריכים עדכניים יותר, ואשר מביאים בחשבון את השינויים שגוגל ערכה במערכת אדוורדס, לא רק מבחינת הממשק, אלא מבחינת סוגי המוצרים שגוגל מתירה לפרסם כיום בתכונית אדוורדס.
שיטות נוספות להרוויח כסף באינטרנט, בשיטת שותפים ובשיטות נוספות ניתן לפגוש במדריך המצוין
ובספר הוותיק והמוצלח, מקיף מאוד את שיטת השותפים של רוזלנד גרדנר.
כל השיטות המתוארות הן שיטות שמצליחות כבר שנים, נדרשת אנגלית בסיסית וקדימה לדרך.
כל אחד ימצא את הדרך המיוחדת שלו להצליח , מכיון שתחום עשיית כסף באינטרנט הוא רחב מאוד, וכולל מגוון שיטות - משהו מזה מתאים גם לכם.
איך עושים כסף באינטרנט שלא באמצעות שיווק מוצרים או תוכניות שותפים ומסחר מקוון על כל סוגיו?
למעשה כסף באינטרנט עושים ממכירה של כל מוצר שהוא. המוצר יכול להיות פיסי, והוא יכול להיות אתר האינטרנט שלכם.
כלומר, אם אתם כותבים או משווקים תוכן איכותי, אתם למעשה מציעים אותו למכירה.
ומי קונה תוכן באינטרנט? לא הגולשים, כמובן, שרגילים לקבל תוכן ומידע בחינם, אלא המפרסמים.
אם יש לכם אתר ייעוץ, פורום, אתר שמספק מידע, מחשבון, לוחות זמנים, השוואת מחירים וכדומה - אתם מספקים מידע חינם לגולשים, ומרוויחים כסף מפרסומות שמפרסמים מעוניינים לשלב באתרכם, בהתאם לקהל היעד שלהם, המבקר באתרכם.
איך עושים כסף באינטרנט ממסחר מקוון? באמצעות מכירת מוצרים באופן ישיר דרך אתר אינטרנט שלכם, או דרך אתרים אחרים, למשל דרך איביי.
עוד על שיטות מהירות להרוויח כסף באינטרנט, בפוסטים הבאים.
איך עושים כסף באינטרנט - עידכון מחודש יולי 2011:
הי חבר'ה!! לפני בערך 4 שנים כתבתי כאן, בבלוג כסף, את הפוסט הזה, על איך עושים כסף באינטרנט. פירטתי בו שיטות שהיו עדכניות, נכונות ומתאימות לאותו זמן, שיטות שגם אני השתמשתי בהן כדי להרוויח כסף באינטרנט, אפילו כמה שנים לפני כן.
היום, 4 שנים אחרי אותו פוסט, התמונה כמעט לא השתנתה, אבל האמצעים בהחלט התעדכנו. באינטרנט כמו באינטרנט, הזרם שוטף, הגלים גבוהים, והחדשות לא מפסיקות לזרום, מה שהיה נכון אתמול אולי כבר פאסה מחר, או לפחות, בר שידרוג.
מוצרי קליקבנק הפכו להיות קשים לפרסום באדוורדס, עד כדי בלתי אפשריים, ומי שהסתמך על מוצרים כאלה בלבד, מצא את עצמו מחפש מקורות הכנסה חדשים. אמזון תמיד הייתה רשת שותפים חביבה עליי, כמו גם רשתות שותפים אחרות, וישנן היום רשתות שותפים ישראליות שאפשר לשווק ולקדם בהצלחה את מוצריהן ללא חשש, ועם הצלחה מרובה.
שיטות רבות נוספו עם השנים או השתכללו, כמו פרסומות אדסנס ופרסומות טסט או תמונה אחרות, מסחר מקוון, כתיבה באינטרנט תמורת כסף, עבודות מהבית הכוללות תכנות, עיצוב, תמיכה, כתיבה, שיווק ועוד.
את הספר המיתולוגי על תוכניות שותפים, אשר מפורסם בפוסט זה, השארתי בדמותו המקורית, מכיוון שהוא תמיד היה ונשאר בעיני מקור טוב מידע רחב בנושא תוכניות שותפים, ונותן המון מידע לצעירים או מתחילים המבקשים ללמוד איך עושים כסף באינטרנט ואין להם עדיין מושג ירוק. הספר הזה נותן תמונה רחבה מאוד של כל נושא השיווק באינטרנט, ועל כן מומלץ. הספר כתוב באנגלית ומומלץ למי שמעוניין לעשות כסף ממקורות בחו"ל, בעיקר. אך יכול לתת הרבה טיפים מעשיים גם לקידום ושיווק בארץ.
איך עושים כסף באינטרנט? אני באופן אישי בעד להתמיד בשיטה אחת או שתיים שהצלחתם להגיע איתן להישגים, שהצלחתם להרוויח איתן כסף. יחד עם זאת, תמיד לבדוק חידושים, רעיונות חדשים, ולנסות להוסיף מדי פעם, שיטה נוספת וחדשה, אולי היא תצליח יותר מאחרות?
כדי להתחיל לעשות כסף באינטרנט, כדאי להבין את כל השיטות הלגיטימית והחוקיות שבאמצעותן ניתן להרוויח כסף באינטרנט, להתנסות בחלק מהן, להתמיד לפחות בשתיים מהן, ואחר כך לערוך מקצה שיפורים מכל הבחינות.
מי שמתחיל לעשות כסף באינטרנט עם שיטה אחת ונדבק אליה, ונאחז בה כאילו הוא תלוי בה בחייו, עושה שגיאה מסוימת, לפי דעתי, מכיוון שאף פעם לא תוכל לדעת, איזו שיטה אחרת טומנת בחובה יכולת הצלחה להרוויח כסף משמעותי.
מי שמזגזג חדשות לבקרים בין שיטות שונות לעשיית כסף באינטרנט, מפסיד מכיוון שכדי להרוויח כסף באינטרנט צריך לבחור באיזשהו שלב מסלול משסוים, ולהתמיד בו בסבלנות ועשייה מרובה.
אז למה שלא נמליץ פשוט על דרך אחת ויחידה, זו המעולה והמוכחת והאולטימטיבית, שבאמצעותה עושים כסף באינטרנט? התשובה הפשוטה היא: מכיוון שאין שיטה אחת כזו. מה לעשות, החיים קצת יותר מסובכים מזה.
כשאנחנו אומרים: איך לעשות כסף באינטרנט, אנחנו בעצם שואלים, לא רק מהן השיטות להרוויח כסף באינטרנט, אלא איך עושים כסף בשיטה שאתה עצמך, או את בעצמך, יכולים להרוויח כסף באמצעותה.
זאת מכיוון שדרך אחת יכולה להיות מוצלחת עבורי, וחסרת הצלחה עבור מישהו אחר, ולהפך. יש לי חברים וקולגות אשר עושים כסף באינטרנט, והרבה ממנו, בשיטות שמוכרות לי על בוריין, ובחיים לא יכולתי לתפעל בהצלחה.
זה עניין אישי. של כישורים, של דרייב אישי, של עניין. של ארגז הכלים והתכונות הפרטי של כל אדם, אשר שונה משמעותית מזה של שכנו. כאלה הם החיים.
אני מקווה שתגלו שהחיים באינטרנט מרתקים לא פחות, מלאים הזדמנויות, שיש מקום לכולם, שתחרות יכולה להיות דבר חיובי, מאתגר ואפילו גורם ליצירת שיתופי פעולה. אני מקווה שתשכילו למצוא את הדרכים שלכם לעשות כסף באינטרנט בצורה נקייה, פשוטה וזורמת עבורכם, ושתשמרו על סביבת האינטרנט של כולנו נקייה, בטוחה ומשגשגת. הרבה, הרבה הצלחה. בברכת: שיהיה לכם יום רווחי, אסיים הפעם.
כמובן לא לפני, שאתן לכם את רשימת כל המקורות השווים ביותר שהעלתי בחכתי, ואחר כך על הכתב כאן בבלוג, במשך השנים, קבלו:
שיטת שותפים - כל המידע על תוכניות שותפים,  אפילייט מרקטינג: איך לבחור נישה לשיווק, איך לבחור רשת אפילייאט, יתרונות וחסרונות בהצטרפות לרשת שותפים, איך למכור יותר באמצעות שותפים, רשתות שותפים בארץ ובחו"ל שאיתן ניתן לעשות כסף באינטרנט, איך עושים כסף באינטרנט ע"י בחירת מוצר נכון לשיווק בשיטת שותפים, איך עושים כסף באינטרנט עם דף נחיתה,  איך עושים כסף באינטנרט בלי אתר אינטרנט (למרות שכיום זוהי שיטה פחות מומלצת), איך עושים כסף באינטנרט עם כל הבעיות הללו בשיווק תוכניות שותפים, הוצאות פרסום גבוהות ועוד בעיות כמו: איך בוחרים מוצרים בעלי איכות גבוהה, מה עושים כאשר מודעה לא ממירה, מוצר אינו נמכר, מוצר מוכר אבל לא ברווח ועוד, קראו כאן: פתרון בעיות בשיווק שיטת שותפים
איבוק - מייצר כסף?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה