צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

24.3.2009

חופש כלכלי


כמעט כולם רוצים לברוח ממרוץ העכברים, להרוויח יותר כסף, לסגור חובות או את המינוס, אבל רוב האנשים לא לוקחים יוזמה ועושים משהו ממשי על מנת לחסוך כסף או להתחיל להרוויח יותר כסף.
הצעד הראשון להנות מהון הוא לשמור על ההון שכבר יש לנו. אנו עובדים ומרוויחים כסף, אך נפטרים ממנו בקלות רבה מדי.
הצעד הראשון הוא לשנות הרגלים קטנים, כל מיני מותרות שעולות כמה שקלים ביום אך יחד מצטרפות להרגל אחד גדול שגומר את המשכורת. משקאות קלים, קפה, ממתקים, סיגריות. כל הקניות הקטנות האלה יחסכו לכם כסף ובריאות.
אוכל מוכן, מזון מהיר וארוחות במסעדות או בתי קפה – ערכו חישוב של כמה פעמים אתם אוכלים או מזמינים אוכל בחוץ, כולל ארוחות מהירות לילדים או קפה בשבילכם. הסכומים הללו מצטברים לסעיף כלכלי שמן שנקרא "מותרות", ושוב, יש כאן יתרון בריאותי נוסף על החיסכון הכספי.
לגזור, לגזור לגזור – את כרטיסי האשראי. תעברו להשמש בכסף מזומן, לא תאמינו כמה כסף תחסכו. כשאנחנו צריכים להפרד מכסף ממשי שנמצא בארנק, אנחנו חושבים פעמיים על כל רכישה, משאירים את כל מה שמיותר ליד הקופה, וגם יודעים בדיוק כמה הוצאנו, פשוט כי קל יותר לעקוב אחר כס מזומן מאשר אחרי כרטיסי אשראי וחיובים בתשלומים.
כשאנחנו משלמים באשראי יש לנו תחשוה שהכסף לא שלנו – הוא יורד כנראה מחשבון של מישהו אחר, נכון? בסוף החודש אנחנו נדהמים לגלות שכל הדברים הלא חשובים שקנינו וחייבנו החודש, מסתכמים בשתי משכורות, ונשחו מה – הן ירדו ישירות מחשבון הבנק שלנו ולא משום חשבון אחר, גם החודש לא נפלה שום טעות בדואר, ואת חיובי הויזה שלחו אלינו הביתה. אז כנראה שאנחנו משלמים אותם.
בינינו, איך ולמי בדיוק זה עוזר שאנחנו פורסים תשלום של 700 שקל בסופר לתשלומים? הרי שבוע הבא נחזור ונקנה כאן שוב! על הוצאות קבועות ושוטפות אין שום טעם לשלם בתשלומים, מאחר והן בין כה וכה חוזרות על עצמן מדי שובע. רכישות חד פעמיות זה משהו אחר, למשל קניית רהיטים. גם כאן, אם תתכננו נכון את תקציבכם החודשי, יישאר לכם כל שנה כסף לרכישות חד פעמיות, לחידוש הבית, שיפוץ או ריהוט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה