צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.3.2012

איך לחסוך כסף בצבא


אתם נמצאים כאן: כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך כסף בצבא
חיילים יקרים, הדברים הבאים מכוונים במיוחד ממני אליכם. בתקופת השירות הצבאי, יש לכם מצד אחד הכנסות נמוכות יחסית, מצד שני הרבה דברים שאתם רוצים להוציא עליהם כסף, מצד שלישי – יחסית מעט דברים שאתם באמת צריכים להוציא עליהם כסף.
הממ... מסקנה, אם תכלכלו את צעדיכם באופן נבון, יש לכם סיכוי מצוין לחסוך כסף בצבא, לחיות על פי רמת ההכנסה שלכם ולא לצבור חובות, והכי חשוב – להצליח לחיות טוב וליהנות מהתקופה הזו.
שנתחיל?
הנה כמה טיפים לחיילים, איך לחסוך כסף בצבא:
  1. ראשית, חיילים זכאים להמון הנחות, הטבות, מבצעים. הנחות קבועות לסרטים ומסעדות, מקומות בילוי ושירותים שונים – חשוב שתבדקו לפני כל תשלום, האם יש הנחה לחיילים. בתי עסק רבים מביעים הערכה למשרתים בצה"ל באמצעות מתן הנחות, זה מקובל ומשתלם. בדקו שירותי תקשורת, נופש, מקומות בילוי - אלפי בתי עסק מעניקים הנחות לחיילים ואתם יכולים לחסוך כסף.
  2. לא קל להסתדר עם משכורת צבאית, אבל נצלו את העובדה שההוצאות שלכם בתקופת השירות הצבאי אינן חייבות להיות גבוהות. למשל, אינכם צריכים לשלם שכר דירה או לדאוג בעצמכם להוצאות המחייה שלכם. נכון, אנחנו יודעים, בילויים ואוכל, הוצאות ביגוד... כל מה שצעירים צריכים בשביל לנשום... ברור. זה עולה הרבה כסף. לשם כך, בדקו את כל ההנחות שהחוגר יכול להציע לכם. כמו כן, נסו לצמצם הוצאות ולחסוך כסף, למשל:
  3. אוכל מוכן עולה הרבה כסף, ואגב הוא לא תמיד משביע. תוכלו להכין אוכל בעצמכם, להביא אתכם פירות וכריכים מוכנים במקום לפשוט על המזנון. קחו אתכם תמיד בקבוק מים מהבית, כדי שלא תצטרכו להוציא כסף על שתייה קרה / חמה, כמה שקלים מדי יום מסתכמים במשכורת צבאית בסוף החודש.
  4. בילויים זולים הם לא אתגר, הם מציאות. קל לבלות עם חבר'ה טובים או עם בן / בת הזוג, וזה לא משנה היכן. אם יש אנשים טובים מסביב, זה לא באמת משנה איפה אתם מבלים. אפשר מדי פעם לצאת לסרט או לבילוי יקר, אך תחסכו הרבה כסף אם תעדיפו ברוב המקרים לבלות עם חברים בבית, לצאת לטיול, לים, לפגוש חברים בשבת, לעשות על האש בחצר, לצאת לטבע.
ההנחות לחיילים, ההטבות והסיוע אינם מסתיימים ביום השחרור שלכם. חיילים משוחררים, בדקו את הזכאות שלכם ללימודים, מלגות, הנחות, הלוואות, סיוע והכוונה. ביחידה להכוונת חיילים משוחררים תקבלו את כל המידע שאתם צריכים בנושא מענק עבודה נדרשת, מגלות, תעסוקה, מכינות ועוד. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה