צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

11.8.2010

הלוואות


מישהי אמרה לי לאחרונה משהו מעניין בנוע להוצאות, הלוואות ותכנון תקציב שנתי למשפחה:
כל קיץ אני לוקחת הלוואה של עשרת אלפים שקל, מחזירה אותה במשך שנה, וכשמגיע הקיץ הבא ומסתיימת סוף סוף ההלוואה, שוב חסר לי כסף ואני לוקחת הלוואה חדשה בגובה עשרת אלפים שקל... איך יוצאים מהדבר הזה? כל חיי אחיה עם הלוואות?
אז קודם כל, צפירת הרגעה: הלוואות הן לא תמיד רעות. יש הלוואות טובות, או לפחות גרועות פחות. למשל, הלוואות לימודים, הלוואות לרכישת דירה. כסף שאתם מקבלים כדי להשקיע במשהו חשוב כמו העתיד שלכם. הלוואת לימודים תחזיר את עצמה בעתיד בצורת השכלה, קריירה והכנסה גבוהה, למשל.
הלוואה לעסק מאפשרת תעסוקה והכנסה גבוהה – אם מדובר בעסק מצליח.
מה עם הלוואות לסגירת מינוס או חוב? אוהו, זה כבר מצריך לדעתי התייעצות מקצועית עם מומחה, ובחינת העניין לגופו, וזו גם ההמלצה שלי בעניין. אי אפשר לתת תשובה כוללת. מדוע? אם אתם לקוחים הלוואות כדי לסגור מינוס, למשל, זו יכולה להיות עסקה משתלמת במידה והריבית על ההלוואה נמוכה מהריבית שאתם משלמים על המינוס. מינוס זה דבר יקר, הוא עולה כסף. סגירתו תחסוך לכם כסף, וגם כאב ראש.
הבעיה עם הלוואה שנועדה להחזיר חוב, היא שאתם יוצרים חוב חדש, בצורת הלוואה. אם אינכם מצליחים לעמוד בהחזר ההלוואה, אתם עלולים לקחת הלוואות נוספות שאחת תחזיר את השנייה, ומהגלגל הזה כבר קשה יותר להשתחרר.
הצרה הגדולה יותר היא, אם תקחו הלוואה לסיגרת מינוס אבל בפועל תשתמשו בה למשהו אחר. בכל הכסף של ההלוואה או בחלק ממנו. במצב כזה, לא רק יצרתם חוב חדש בצורת הלוואה, אלא גם לא החזרתם את הקודם.
אז מה עושים במקום לקחת הלוואה חדשה כל קיץ? נכון, בקיץ יש המון הוצאות, חופש גדול, בילויים עם הילדים, קייטנות, קניית ציוד לבית הספר, חופשה משפחתית, אירועים מרובים ועוד.
אבל הכנה במשך השנה יכולה לחסוך לכם כסף ולשמור לכם יותר כסף כדי להתמודד עם תקופות בהן ההוצאות כבדות יותר.
אם אתם מחזירים מדי חודש סכום נכד להלוואה, אולי אתם מסוגלים לעמוד בסכום כסף קטן נוסף, אותו תחסכו מדי חודש לקראת הקיץ? זה יכול למנוע את הצורך לקחת הלוואה בשנה הבאה.
אם תחשבו על החודש הזה, שבו אתם לוקחים כל שנה הלוואה חדשה, ותנבו להתכוונן אליו מבחינה תקציבית, תוכלו לקבוע מטרה ולהגדיר כמה דרכים שבהן תשיגו אותה השנה: איך לא לקחת הלוואה בקיץ הקרוב, למשל.
למשל, לחסוך מדי חודש בכמה הוצאות שיחד יחסכו לכם כמה מאות שקלים בחודש, שהם כמה אלפי שקלים בשנה. או למצוא דרך להגביר הכנסות, להרוויח יותר כסף לקראת הקיץ.
רכיזתי כאן כמה פוסטים בנושא הלוואות, החזרי הלוואה, ריביות על הלוואות, החזר חובות וכל מיני טיפים שיכולים אולי לעזור ממעגל חובות – הלוואות. פוסטים חדשים בנושא מתעדכנים לעיתים קרובות, אז חיזרו לבקר, ושיהיה בהצלחה!
המון ועוד קצת טיפים על איך לחסוך כסף קראו כאן: איך לחסוך כסף וכלכלת המשפחה
רוצים למצוא כסף ? אני אגלה לכם היכן הוא מסתתר

תגובה 1:

  1. כסף כסף כסף = כולם רודפים אחר הכסף. זה קצת אבסורד כשחושבים על זה במבט רחב יותר. אבל איזו עוד בררה יש לנו ? פוסט מעניין ומאוד אינפורמטיבי! תודה רבה!

    השבמחק