צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.8.2009

לחסוך כסף עם ילדים


כסףאיך לחסוך כסף › לחסוך כסף עם ילדים
השנה החולפת הייתה שנת מיתון. בהתחלה עוד קראו לזה משבר כלכלי, נפילת בנקים, פיטורים המוניים וכדומה. לאט לאט התברר: קרסנו, נפלנו, השוק במיתון ויש אבטלה לא מבוטלת. לא רק כשהמצב קשה, אנשים תמיד מחפשים דרכים לחסוך כסף, אבל במיוחד בשנה זו הנושא הפך להיות חם יותר: איך חוסכים כסף, מאיפה אפשר לקצץ, על מה אפשר לוותר, איך לבנות תקציב משפחתי הגיוני ולעהביות בטוחים שאנו יכולים לעמוד בהוצאות? האם יש לנו מספיק כסף כדי לעבור תקופה של אבטלה, או – פיטורים אפשריים?
אנחנו חוסכים כסף בכל דרך אפשרית, כי זו שטות מולחטת לחלק כסף שלנו בחינם לכל מיני מוסדות, חברות וחנויות כשאפשר לחלק אותו לעצמנו או לקרובים אלינו. ואולם, הילדים הם הדבר האחרון שרוב האנשים חוסכים כסף עליו. קודם נקצץ בהוצאות חשמל, צריכת דלק, מים, נערוך קניות בסופר בצורה חכמה יותר, נוותר על הקפוצ'ינו בדרך לעבודה ונבשל יותר בבית. אפילו נתלה כביסה בקיץ במקום להשתמש במייבש, כל מה שחוסך כסף אבל עד הילדים. לשם נגיע רק בסוף. לאמיתו של דבר, ילדים נושאים עמם הוצאות מבורכות, אך לא מבוטלות בעליל. הטיפול והשמירה על הילדים, גן, מטפלת, ביביסיטר הן בדרך כלל ההוצאה העיקרית. כשהילדים נכנסים לגן חובה או לבית ספר ישנה הקלה משמעותית. נכון, ישנן הוצאות אחרות אך עדיין פחות כבדות מההוצאה החודשית הגדולה על הטיפול העיקרי בילדים במשך שעות היום.
הוצאות רבות נוספות על ילדים כוללות: צעצועים, בגדים, ספרי לימוד, רהיטים, מיטה, שולחן כתיבה ועוד, ציוד לבית ספר וכמובן בילויים: אטרקציות, סרטים, טיולים, ארוחות בחוץ ועוד.
למה להשאיר את כל זה לסוף? אפשר לחסוך המון כסף עם תכנון מוקדם של תקציב עבור הילדים, לא רק תחסכו כסף אלא הלכה למעשה תאפשרו להם להנות מיותר דברים, כי תשאירו תקציב לכל הדברים החשובים במידה שווה פחות או יותר.
כאן באתר כסף פורסמו שיטות ורעיונות רבים איך לחסוך כסף עם הילדים:
איך לחסוך כסף על בגדי ילדים, לחסוך כסף על ציוד לבית ספר, לחסוך כסף על ילקוט לכתה א, תיק בית ספר, שולחן כתיבה, אטרקציות זולות לילדים, אטרקציות חינם לילדים, איך לחסוך כסף כשיוצאים לבלות עם הילדים, איך להסביר לידלים מהו כסף, איך לחנך אותם לערך של כסף, איך להסביר להם שאי אפשר לקנות כל מה שרואים מבלי שהם ירגישו שחסר להם משהו. איך אפשר לארגן העשרה לילדים חינם או בעלות נמוכה מאוד, איך לארגן חוגים לילדים בחינם או בזול, תחפושות זולות, מתנות זולות, בובות וובקינז, קניות יד שנייה, איך לארגן יום הולדת שלא עולה הרבה כסף, יומולדת בזול, היכן קונים ממתקים בזול, טיפים לחופשה זולה, מחיר קונסולות משחקים, מבצעים לילדים, מחיר קייטנה לילדים, איך לארגן קייטנה חינם בלי להוציא כסף, כמה כסף אנו מוציאים בחופש הגדול, איך להתמודד עם הוצאות עצומות בחודשי הקיץ, פעילויות זולות לילדים ועוד.
ציוד לבית ספר 2010 - איך לחסוך כסף ומה לקנות?
מפעל במבה אסם - מרכז מבקרים במבה חינם - במסגרת נסיונותיי להביא לקוראיי אטרקציות חינם לילדים בחופש הגדול.
אירועי סוכות 2010 לילדים חינם או בזול
מוזיאונים בחינם או בזול
לחסוך כסף לקראת החופש הגדול
קיצור החופש הגדול
קייטנות קיץ 2011
איך לחסוך כסף על אוספי הילדים
איך לחסוך כסף על ציוד לבית ספר 2011
איך לגדל ילדים מאושרים ועדיין לחסוך כסף
איך לחסוך כסף על שיעורים פרטיים
פעילות לילדים בשבת בחינם או בזול - שווה להיכנס, כי נאספות כאן רשימות שבועיות על מקומות בילוי, פעילויות ואטרקציות עם ילדים בשבת, בחינם או ממש בזול!
איך לחסוך כסף עם תינוק חדש בבית כל הטיפים להורים טריים, כיצד לחסוך כסף
ראו מאמרים נוספים כאן: לחסוך כסף כלכלת המשפחה, וכאן: קניות צרכנות
דף הבית: כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה