צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.8.2009

שיטת שותפים - צעדים ראשונים עם אפילייט מרקטינג


איפה אני נמצא? כאן: כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים ›  צעדים ראשונים עם אפילייט מרקטינג
אז החלטנו לעשות כסף באינטרנט, חקרנו קצת, בדקנו ומצאנו כמה שיטות לגיטימיות להרוויח כסף , והחלטנו להתמקד בשיווק מוצרים של אחרים וקבלת עמלות על כל מכירה. שיטה הנקראת אפילייט מרקטינג, או בעברית: שיווק שיטת שותפים.
מדובר בשיטה הכי לא מסובכת לתפעול שיש בתחום כסף באינטרנט שדורשת מעט מאוד רקע טכני אם בכלל, ואולם להצלחתה הכרחיים כמה תנאים בסיסיים, בעיקר: בחירה של מוצר טוב, הבנת המוצר ולקוחות היעד שלו, למידה של עקרונות פרסום יעילים וזולים באינטרנט, שהיא האתגר האמיתי בתחום אפילייט מרקטינג ושיווק באינטרנט בכלל, ועוד נעסוק בנושא הפרסום באינטרנט בהרחבה...
כדי להתחיל בשיווק אפילייט ולהרוויח כסף נדרשים כמה צעדים פשוטים מאוד שלא עולים כסף. אל תצטרפו לתוכנית אפילייאט שדורשת מכם כסף כדי להירשם! זו קרוב לוודאי הונאה. הצטרפות לתוכנית אפילייאט צריכה להיות חינם, אינכם צריכים לשלם למישהו כסף כדי למכור את המוצר שלו! אם מישהו דרש מכם תשלום כסף בעבור הצטרפות לתוכנית אפילייאט, כנראה שהוא מתכוון להרוויח כסף מהמשווקים שלו ולא מלקוחות! שוב, כדי שזה יהיה ברור: הצטרפות לתוכנית אפילייאט לא עולה כסף! היא דורשת הרשמה לתוכנית, ומסירת פרטים כגון: אימייל, כתובת, טלפון. זה הכל.
אז מה אנחנו צריכים לעשות כדי להתחיל את דרכנו כאפילייאט?
1. לבחור תוכנית אפילייאט או רשת אפילייאט שמאגדת בתוכה תוכניות שונות.
נוכל לבחור תוכנית פרטית של מוצר מסוים: ספר, תוכנית הרזיה, גאדג'ט חדש וכדומה.
לעומת זאת נוכל לבחור להצטרף לרשת אפילייאט שמאגדת בתוכה מאות, אלפים או עשרות אלפי מוצרים שונים!
יתרונות של רשת אפילייאט הם, למשל, שאנו יכולים לנסות למכור מוצרים רבים ללא הגבלה למוצר אחד או לנושא אחד. כמו כן התשלום מסודר דרך רשת האפילייאט ואיננו תלויים בבעל המוצר שישלם לנו כסף המגיע לנו. יתרון נוסף: אם עובדים מראש עם רשת אפילייאט שמקבלת ישראלים (כפי שרבות אכן עושות), אנו יכולים בקלות לשווק מוצרים רבים ללא חשש. הן שולחות כסף גם לישראל.
אז
איך לבחור רשת אפילייאט לשיווק מוצרים באינטרנט?
לבדוק שהרשת מוכרת ואמינה, לעשות חיפוש ברשת ולראות מה עולה. לבדוק עדויות של משווקים בארץ שקיבלו ממנה כסף. לבדוק שהיא עובדת עם ישראלים ומוציאה צ'קים לארץ או מעבירה כסף בהעברה בנקאית. לשים לב לתהליך הרישום ולראות מה הוא דורש ממני: אם נדרש איזשהו תשלום, זו לא רשת אפילייט אלא סוג של פירמידה או שיווק רשתי – וזה לא העניין!
2. אחרי שהתבייתנו על תוכנית אפילייאט, צריך לבחור מוצר מתוך מגוון המוצרים שהרשת מציעה.
איך
בוחרים מוצר אפילייאט לשיווק? המוצר צריך לדבר אלינו, לעניין אותנו לפחות ברמה הבסיסית. אם הוא לא נראה לנו, מה הסיכוי שמישהו אחר יוציא עליו כסף ? המוצר צריך להיות מתומחר בצורה ריאלית לתועלות שלו וכן למוצרים מתחרים בשוק: עשו חיפוש ותראו איפה הוא עומד ביחס למוצרים מתחרים. המוצר צריך להיות בעל ביקוש בשוק: עשו חיפוש באינטרנט לראות האם גולשים רבים מחפשים מוצר מסוג כזה? ובדיקת פופולריות מוצר אפילייאט .
בדקו את
דף המכירה של מוצר אפילייט וודאו שהוא מנוסח כהלכה וכולל עקרונות שיווקיים בסיסיים שהכרחיים למכירה. אם דף המכירה של המוצר גרוע, הוא לא ימכור ולא ימיר כניסות לדף -למכירות.
3. אחרי שבחרנו מוצר לשיווק, עלינו לחקור אודות המוצר וקהל היעד שלו:
מי מחפש מוצר כזה? מה הוא מחפש במוצר? אלו תכונות חשוב לו שיהיו במוצר שהוא עומד לרכוש? לאיזה מחיר הוא מצפה? מדוע מחפשים מוצר כמו שאני מוכר? אלו בעיות הוא פותר? אלו יתרונות הוא מציע?
חקר קהל היעד של הלקוחות ברשת הוא שלב חיוני בהבנת המוצר וקהל היעד ושלב בסיסי ביכולת שלנו למכור מוצר באינטרנט.
4. לאחר שבחרנו מוצר והבנו אותו לעומק, עלינו להחליט על אסטרטגיה שיווקית למוצר: כיצד אנו מתכננים
לשווק את המוצר באינטרנט? מהם הצעדים המפורטים שלנו כדי להרוויח מהמוצר הזה כסף ?
אלו שיטות עומדות לרשותינו, מהם המשאבים שלנו, האם יש לנו מספיק כסף לכך ואם כן כמה? אלו
שיטות שיווק מוצר באינטרנט מתאימות, כלומר למוצרים שונים עשויות להתאים שיטות שונות.
נתחיל לתכנן אסטרטגיה הכוללת: קידום המוצר בחינם, קידום בתשלום, פרסום באמצעות באנרים, פרסום במנועי החיפוש במודעות ממומנות (למשל
גוגל אדוורדס) וכדומה.
זהו שלב קריטי וחשוב, מאחר וכדאי לנו להתמקד באסטרטגיה ולדבוק בה במשך זמן מה כדי לראות תוצאות. אם נחליף אסטרטגיה חדשה לעיתים תכופות, לא נספיק לראות תוצאות ולא נרוויח כסף.
קראו עוד על אפלייאט מרקטינג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה