צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.6.2010

10 דרכים בטוחות וטיפשיות להפסיד כסף


אנחנו מנסים לחסוך כסף, חושבים על דרכים להרוויח יותר כסף, רוצים לחסוך מספיק כסף לחופשה, לימודים, דירה או פשוט לחיות יותר טוב החודש ולא לדאוג איך הוא ייסגר.
ומה אנחנו עושים מרוב רצונות טובים? כמובן, מפסידים כסף על הדרך בדרכים הטיפשיות ביותר, הקלות ביותר, דווקא במקומות שקל לחסוך או להכניס קצת יותר כסף, אנחנו משאירים כסף על השולחן.
אם אתם רוצים לדעת ממה כדאי לכם להימנע, או מה עדיף לעשות במקום, תתחילו לקרוא. אתם גם יכולים לספר לי על דוגמאות שהפוסט הזה מסכיר לכם או רעיונות על סמך ניסיונכם, כיצד להימנע ממצבים דומים.
1. להוציא כסף על משהו כי "לכולם יש" או לעשות משהו כי "כולם עושים" בלי שום מחשבה איך זה באמת משרת אותי חוץ מלגזול את כספי – פרות קדושות כאלה, שהן בכלל לא קדושות ואפילו לא ממש הכרחיות בחצי מהזמן. דוגמאות? בבקשה: כולם עושים מנוי במכון כושר, כולם קונים עיתון, למי אין עוזרת בית, לשדרג את הטלויזיה המצוינת שלכם והפועלת היטב למסך השטוח הקרוב ביותר כי "למי אין LCD בימינו?" ועוד ועוד. אם אפילו חצי מההוצאות הללו הכרחיות או שימושיות, אני צנצנת.
ראו: הכסף של השכן ירוק יותר.
2. לקנות יותר מדי: בגדים שלא משתמשים בהם, אוכל שנזרק ואוספים של שטויות רבות אחרות, במקום לנסות לחשוב איך אפשר להשתמש בכל מיליון השטויות המיותרות שכבר יש לנו, כדי לקיים את אותן מטרות שלשמן אנו יוצאים לקניות. לקנות בהגזמה: פעם הבאה שאתם חושבים לצאת למסע שופינג מיותר, וותרו. את המתח תפרקו באופן הבא: קחו שקיות ענקיות, תעברו על כל הארונות והמגירות שלכם ותוציאו כל דבר שלא בשימוש. אחרי שמילאתם את השקיות (שזה קצת כמו שופינג), מסרו אותן לתרומה, בררו באינטרנט אם יש מישהו שצריך את מה שאתם זורקים, או מכרו הכל באיביי ותחזירו לעצמכם קצת כסף. עוד דוגמא לעשות שימוש במה שכבר יש: במקום לצאת לאכול בחוץ או לתכנן ארוחה חלומית שתכינו בבית, תפתחו את הארון, המקפיא, המזווה – ובמקביל פיתחו מתכונים באינטרנט, ותבשלו את כל מה שאגרתם במטבח במשך חצי שנה! ראו: איך להיגמל משופינג.
3. להסתנוור ממבצעים: מבצעים אינם בהכרח הזדמנויות טובות או מציאות, כל תפקידם מסתכם בהגברת מכירות, חיסול מלאים או מקסימום שימור לקוחות. לפני שאתם עטים על המבצע הבא, חישבו האם אתם באמת זקוקים ל 20 חבילות של X רק כדי לקבל עוד 2 Y במחיר חצי N. ראו: האם מבצעים בסופר חוסכים כסף.
4. לטפח תוכנית חיסכון על חשבון מינוס בבנק: הריבית שאתם משלמים על המינוס יותר גבוהה מהריבית שאתם מקבלים בתוכנית החיסכון. עכשיו תעשו את החישוב, ותבינו שאתם משלמים כל חודש כדי לשמר את תוכנית החיסכון שלכם בבנק! זה הגיוני? ראו: איך לצאת מהמינוס.
5. לא לדרוש כסף: לא לבקש כסף המגיע לך, לא לבקש החזר כספי כשמגיע לכם. למשל, על החזרת מוצרים או החלפה, על שירותים שביטלתם, הנחות שהובטחו ועוד. לא לדרוש כסף שהובטח לכם, לא להתמקח כשאפשר (על גובה ריביות, על הטבות, הנחות על ריכושת וכולי – כל אלו, כשהם מוצדקים, זה הרבה כסף על השולחן).
6. לקבל דו"ח חנייה...אין יותר מעצבן, אין יותר מיותר מזה. גם אם אתם דרים במרכז תל אביב (ואפילו ניו יורק) – יש דבר כזה חניונים! אז מה אם תצטרכו ללכת 50 מטר מהאוטו לקולנוע, מסעדה, בית של חבר, עבודה – אז מה?? חישבו על הספורט, תוציאו 20 שקל על חנייה או 6 שקלים על כרטיס חנייה, ותימנעו מדו"ח של 100 שקלים, 250 שקלים ואף 500 שקלים (למה לחנות על מדרכה?).
7. לקנות דברים שאפשר לקבל בזול יותר או אפילו בחינם: עיתונים באינטרנט, ציוד יד שנייה וכדומה. ראו: קניות יד שנייה.
8. לחסוך 40 שקלים בחודש על ביטוח בריאות, רק כדי לגלות שבדיקות הריון, טיפולי שיניים, ליווי התפתחותי וכו' עולים לכם פי עשר.
9. לדבר מטלפון סלולרי כשאתם בבית. לא, באמת. זה אולי הדבר המטומטם ביותר בעולם: אתם בבית, משמאלכם טלפון רגיל וקריר ולא מקרין, אפילו אלחוטי, שעולה איזה כמה אגורות לדקה, ומימינכם מכשיר טלפון נייד, קטן, שמיועד בכלל לשיחות מחוץ לבית, ועולה פי חמש. הממ..דילמה. במה לבחור? ראו: איך לחסוך כסף על שיחות טלפון וסלולרי, חשבון טלפון.
10. לצאת מהבית בלי בקבוק שתייה (ואפילו פרי) רק כדי לגלות שקניתם בקבוק שתייה ב 10 שקלים, בורקס שבכלל לא רציתם, כריך לאו דווקא לטעמכם ושוקולד, סתם כדי שיהיה. אז שיהיה בבית, וכך יהיה לכם גם יותר כסף בכיס, וקחו איתכם מים לנסיעה.
קראו עוד על איך לחסוך כסף וכלכלת המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה