צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.1.2012

איך לחסוך כסף על מסעדות


כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך כסף על מסעדות
וכך היה, והיה ממש כיף. אנחנו מאוד אוהבים לאכול במסעדות, מאוד אוהבים אוכל גורמה, ומדי פעם מרשים לעצמנו להוציא כסף על התענוג הזה.
אותו תענוג, באותה מסעדה, שעלה לי כ 150 שקלים, עלה כ 700 שקלים כאשר חזרתי לאותה מסעדה עם המשפחה היקרה שלי. יקרה, זה פה תרתי משמע, כן?
אם אתם אוהבים לאכול במסעדות, הנה כמה טיפים לחסוך כסף על הבילוי היקר הזה.
להזמין מראש מקום
לכאורה זה נשמע טריוויאלי. אבל הנה מה שקרה לי פעם, כאשר הסתובבנו לחפש מסעדה בערב יום חמישי העמוס לעייפה במסעדות, לאחר שלא הזמנו מקום מאש, וחשבנו לעצמנו להיות ספונטאניים לרגע, אם לא אכפת לנו.
מה שקרה הוא, ששרפנו המון זמן, שוטטות בין מסעדות, דלק כמובן, ולבסוף נאלצנו להתפשר על מסעדה יקרה להחריד, שהייתה מעולה אבל לא מוכרת לנו.
הזמנה מראש מאפשרת לכם לנצל קופונים או מבצעים במידת הצורך, לבחור עסקיות זולות יותר, לנצל ימים זולים יותר, וכמובן לבדוק מראש את התפריט ולתכנן את הארוחה.
לתכנן
כי כמו בכל מקום שבו אנו מבקשים לחסוך כסף, תכנון הוא העיקר. אם אנו מתכננים מראש בילוי, אנחנו יכולים להיערך בהתאם עם הנסיעה, כסף, מבצעים, השוואת מחירים ועוד – בדיוק כמו בכל תחום אחר. אם אתם משתגעים לצאת למסעדה מסוימת, אתם יכולים לתכנן את היציאה מראש ולבדוק באלו ימים יש קופונים למסעדה, באילו שעות יש עסקיות זולות ועוד.
לנצל קופונים
זה משהו שכמעט בלתי אפשרי לעשות ברגע האחרון. קופונים רבים מאפשרים שימוש בימים מסוימים, החל מתאריך מסוים, במסעדות מסוימות או מקומות מסוימים. אם אתם מתכננים ללכת למסעדה, בררו כמה ימים מראש באתרי הקופונים, לאילו מסעדות יש קופונים פנויים, כמה כסף הם יכולים לחסוך לכם, מהם הימים והשעות, קראו אותיות קטנות או טלפנו לברר אותן טוב יותר. הזמינו מקום מראש ותחסכו הרבה כסף על מסעדות ועל הבילוי הכיפי והטעים הזה.
ילדים במסעדה
ילדינו האהובים מייקרים כל בילוי, ילדים זה יקר וזה שווה כל שקל. מה שכן, אם אתם לא חייבים, אז לא חייבים לצאת עם ילדים למסעדה. נכון, הבייביסיטר יעלה כסף, אבל מנת ילדים במסעדה עולה המון כסף יחסית למידת ההערכה שיש לילדים קטנים כלפי האוכל המיוחד והמושקע שהם קיבלו לצלחתם המהודרת. חישבו, שיקלו, עשו את השיקולים שלכם. אם אתם יוצאים למסעדה עם ילדים, שאלו אם יש מנות ילדים, שלרוב עולות פחות, ולפעמים חצי, ממנות רגילות. או הזמינו מנה רגילה, גדולה וחלקו אותו בין שני ילדים, אם מדובר במנה שאף ילד לא יסיים בעצמו, ואתם יודעים זאת מראש. אין טעם לזרוק אוכל, בטח לא כזה יקר, ושום אוכל בכלל. זה הרי בזבוז.
שתייה?
מה רע במים? שתייה לשולחן שלם יכולה לעלות די הרבה כסף, כמו עוד ארוחה קטנה בבית קפה, למשל. אז למה לא ליהנות עוד יום נוסף מארוחה קטנה ומשפחתית, באותו מחיר של קניית שתייה לכל השולחן? אם אתם רוצים ליהנות עם בקבוק יין טוב, זה כבר משהו. קפה אחרי הארוחה – גם את זה אפשר להבין. כמובן שלפעמים חלק מהבילוי יהיה גם לפנק את עצמנו ואת המשפחה עד הסוף, וזה כולל שתייה טעימה – אבל לא תמיד צריך, באמת שלא.
תרצו משהו לקינוח?
לא ברור מה אתכם, אנחנו באופן אישי מפוצצים אחרי ארוחה במסעדה. מנות אחרונות יכולות להיות מדהימות במסעדה טובה באמת, ולפעמים פשוט לא כדאי לוותר עליהן. אבל המחיר למנות אחרונות לכל שולחן, שוב – עולה כמו ארוחה קטנה נוספת ומייקר מאוד את החשבון הסופי. אם אתם חייבים לטעום קצת מכל דבר, הזמינו קינוחים שונים וחלקו אותם ביניכם. כמה כבר אפשר לאכול אחרי ארוחה גדולה?
טיפ למלצר
תהיו נדיבים. כי יחסית לכמה כסף שכבר הוצאתם ועלתה לכם הארוחה הזו, הטיפ הוא לא מה שישנה את חייכם. עוד 10 שקלים לכאן או לשם זה לא מה שמשנה כאן, וההרגשה שלכם שהייתם נדיבים כלפי מי שעשה לכם את הערב נעים, היא חלק מהיציאה למסעדה לפי דעתי.
יוקר המנות שלכם גם ישפיע על גובה הטיפ. ואם לא הפרזתם בריבוי מנות, קינוחים ושתייה, זה לכשעצמו יכול להוזיל את עלות הטיפ באופן משמעותי, היות והוא מורכב מאחוז מסוים (נניח 12%) מגובה חשבון הארוחה שלכם.
לסיכום, תכננו, הזמינו, נצלו קופונים או ארוחות עסקיות, אל תפריזו שלא לצורך, היו נדיבים. צאו לבלות ותטעמו קצת משהו אחר, תנו לעצמכם את ההנאה הזו, ואם תעשו את כל זה בלי להוציא המון כסף, הרווחתם פעמיים: גם חסכתם כסף, וגם לא תחשבו פעמיים בפעם הבאה שתרצו לצאת למסעדה. בתיאבון! 
בשבוע שעבר יצאתי עם חברים למסעדה מעולה. ככה יצא, פתאום קרה. החלטנו להשקיע בעצמנו ולא חסכנו כסף ומאמצים. לאחר ארוחה מצוינת שעלתה קצת כסף (ככה זה כשאתה לבד, כל דבר עולה רק קצת), החלטתי שחייבים לחזור למסעדה הזו, כל המשפחה, כדי ליהנות ממנה כולנו יחד, לשבת ולאכול ארוחת ערב משפחתית, חגיגית, כל המשפחה יחד ולבלות ערב נפלא יחד, עם אוכל מעולה, כי מגיע לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה