צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.3.2009

כולם רוצים לקנות יד שנייה


זה הזמן לחסוך כסף, הרבה כסף. המשבר הכלכלי שפקד אותנו השנה יצר התרחבות של כמה תופעות כלכליות-אישיות בארנק של כל אחד ואחד מאיתנו. אין זה משנה כמה כסף יש לך, כולם חושבים מחדש על התקציב, על הפנסיה, על החסכונות ועל הרווחים. כולם רוצים להשאיר יותר כסף בארנק למקרה שנצטרך. איופ הפיטורין או הקיצוצים בחברה מורגשים אצל השכירים, הירידה ברווחים ובהכנסות מורגשת מתחילה לחלחל בקרב בעלי העסקים והעצמאיים, וכולם מחפשים או דרכים להכניס קצת יותר כסף, או עבודה חדשה, או דרכים לחסוך כסף, באופן חודשי או באמצעות חיסכון וקיצוץ בהוצאות.
כך קורה שיותר ויותר אנשים מחפשים לקנות מוצרי יד שנייה, והתופעה הופכת יותר ויותר מקובלת.
מוצרי חשמל יד שניה, רהיטים יד שניה, ציוד לתינוקות יד שניה, וכמובן מכוניות יד שניה ומכוניות זולות יותר. במצב של משבר כלכלי מעטים הקונים שיבחרו בציוד החדש ביותר והיקר ביותר, יותר ויותר אנשים ומשפחות חושבים פעמיים על כל הוצאה.
קניית מוצרים יד שנייה יכולה להיות חוויה נהדרת, אפשר למצוא מוצרים שלא היינו מוצאים בשום חנות, פריטים מיוחדים כגון רהיטים, שולחנות, פניות אוכל, ספות וסלונים מיוחדים שלא נראים כאילו צאו כולם מאותו פס ייצור של אותה חנות, ומאפשרת לכל אחד לרהט ולהתחדש בפריטים מיוחדים שתואמים את אופיו וסגנונו, במחירים שפשוט אי אפשר למצוא בחנויות.
על רהיטים יד שניה, כשנקנים ישירות מהמוכר, מקובל לשלם פחות מ 50% ממחירם בחנות, זוהי עסקה הוגנת מאחר והרהיטים משומשים, אינם מגיעים עם אחריות של החנות וכדומה.
מכיון שכל כך הרבה אנשים מוכרים את הריהוט או הציוד הישן שלהם, ההיצע רב והמחירים נמוכים.
סקירה קצרה של מכשירי חשמל ורהיטים מיד שניה, באינטרנט ובעיתונים, העלתה מכשירי חשמל חדשים באריזה בעלות של עד חמישית ממחיר המוצר בחנות. הסיבות למכירת המוצרים החדשים על פי המוכרים, הייתה למשל: רכישת מכשירים גדולים שלא תאמו את מידות המטבח בבית החדש. יש מציאות, ושווה לבדוק. אם אפשר לקנות מוצר חדש לגמרי ב 1000 ש"ח במקום ב 5000 ש"ח – זה שווה בדיקה.
עוד נמצאו רהיטים מעוצבים שעולים אלפי שקלים ואפילו עשרות אלפי שקלים בחנויות, במחיר 1000 ש"ח לרהיט כזה. כדאי להסתובב ולשים לב שהרהיטים במצב טוב, כאמור, אפשר בהחלט למצוא מציאות של רהיטים שמורים ברמה גבוהה מאוד, באיכות מעולה, שידנו לא הייתה משגת בדרך אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה