צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.2.2011

איך לשלם 50% על... כמעט כל דבר


איך לשלם פחות כסף? החלטתי לעמוד מאחורי הכותרת הזו ויהי מה. לדעתי אפשר לקנות כמעט כל דבר ב 50% מתג המחיר שלו בחנות. אנחנו אוהבים אריזות, אוהבים קניות, אוהבים את מה שנוצץ וחדש בחנות. אבל זה בא עם תג מחיר.
אם אתם רוצים או צריכים לקנות דברים, ורוצים לשלם עליהם פחות כסף, כדאי שתקחו לפחות חלק מהטיפים הבאים:
  1. אל תקנו יד ראשונה אם אתם יכולים לקנות יד שנייה. לריח של אוטו חדש אין תחליף, אבל הוא עולה בהתאם. הערך שלו הרי יירד מהר יותר משתצליחו לאמר "ירידת ערך". אבל לא רק על מכוניות אפשר לשלם 50% פחות, אם קונים יד שנייה. המוצר החדש והמבריק מושך את עינינו בחנויות, אבל ניתן לשלם הרבה פחות כסף על מוצר זהה מיד שנייה. זה נכון לגבי רהיטים, בגדים, מותגים, כלי עבודה, מחשבים, משחקים, אופניים ומה לא. פשוט חפשו ביד 2, הומלס, ווין ווין או כל לוח אחר. ציוד תינוקות גם נכנס בקטגוריה הזו ועוד ועוד. החיסרון הוא בדרך כלל האחריות, ולכן צריך לשים לב שלא קונים חתול בשק, לבדוק את המוצר לפני קנייתו ולדעת בדיוק מה אתם מחפשים, וכמה כסף אתם מוכנים לשלם על כך.
  2. כמה כסף אפשר לשלם על שם? אל תקנו מותגים רק בגלל שהם מותגים. מותג, כל מותג מייקר את הקנייה שלכם פי כמה וכמה. חישבו על צעצועים, למשל. בובות, מכוניות, סביבונים, דמויות, חוברות צביעה, ערכות יצירה ומה לא. הדבר נכון, כמובן, גם לגבי תכשיטים, שעונים, מחשבים, משחקים, בגדים, נעליים ועוד. אם אתם מחפשים מותג מסוים, חפשו יד שנייה ותרוויחו בגדול.
  3. תשקיעו מחשבה יצירתית במקום כסף. אתם יכולים בקלות להכין משחקים, ערכות יצירה, חומרי ניקוי, כרטיסי ברכה, מתנות, ארוחות מפוארות, עוגות ועוגיות ועוד ועוד, בעצמכם. אפשר להכין בבית, לבשל בבית, לכתוב בעצמכם, להכין תחפושות לבד ועוד. היצירתיות שלכם תחסוך לכם כסף, תשמש דוגמא לילדים שלכם ותעשיר במעט את עולמכם היצירתי והחושב.
  4. רוצים לקנות משהו חדש? תמכרו משהו ישן! כמה חפצים יש לכם ששוכבים בבית חסרי שימוש? אם אתם מתכננים קניית טלויזיה חדשה, מכרו את הישנה, גם אם לא תרוויחו עליה הרבה כסף, תרוויחו משהו, וזה לכשעצמו כמו הנחה קטנה על המוצר החדש שאתם מתכננים לקנות. הדבר נכון גם לרהיטים, מחשבים, בגדים, שעונים, צעצועים, ספרים ועוד.
  5. תחלקו, השאילו ותשאילו לאחרים. לפני שאתם קונים אוהל קמפינג, בררו עם קרובים אם יש להם אוהל להשאיל לכם. כשמדובר במוצרים שאיננו משתמשים בהם באופן יום יומי, או לעיתים קרובות, אפשר לחלוק. השאילו את המקדחה החשמלית שלכם לשכן, ובפעם הבאה שתצטרכו כלי עבודה, בקשו ממנו את שלו בהשאלה. זה ממש פשוט! אפשר, כמובן, גם להתחלף בחפצים. למשל, בגדי ילדים, סרטי די וי די וכדומה.
קראו עוד המון על צרכנות וקניות, 7 דברים שלא צריך לשלם עליהם כסף, האופציה הזולה: רכישות בחינם ובזול, איך לחסוך כסף - הכל על כלכלת המשפחה.
חיזרו לבקר אותי כאן: כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה