צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.8.2009

חוסכים כסף


איך חוסכים כסף? באלו דרכים חוסכים כסף ולשם מה? אנשים חוסכים כסף לצורך הגשמת מטרות שונות. מטרה ברורה ומוגדרת, קרובה או רחוקה, קטנה או גדולה, למשל: לימודים, קניית דירה, רכב, חתונה, טיול וכדומה. אנשים חוסכים כסף גם כאשר הם נמצאים במצוקה כלכלית כלשהי וצריכים לחסוך כסף כדי להיפטר מחוב, לצמצמם הוצאות, ולהשוות בין הוצאות והכנסות.
הורים לילדים חוסכים כסף לעיתים במשך שנים כדי לשמור כסף בצד לקיום בר מצווה, בת מצווה וכדומה, ומשום כך חסכונות שונים בבנק שנראים "חסכון בר מצווה" (אגב, למה אין "חיסכון בת מצווה" ? לא משנה).
אז איך חוסכים כסף בצורה יעילה, שגם תקטין את ההוצאות שלנו, וגם תשאיר קצת כסף בצד באיזשהו חיסכון לשם מטרה ראויה שלשמה אנו חוסכים כסף בעצם?
ישנן שיטות רבות לחסוך כסף, תלוי מה סדר העדיפויות שלכם. ראו: סדר עדיפויות תקציב משפחתי.
ישנם אנשים אשר חוסכים כסף באופן פשוט להפליא, באמצעות "טריק" קל מאוד ליישום: בכל חודש, לפני ההוצאות השוטופות והמיוחדות, מעבירים סכום כסף מסוים ומוגדר מראש לחיסכון. אפילו סכום קטן ביותר, 100, 200, 300 ש"ח בחודש? כמה שהתקציב מאפשר לכם. אם אפשר יותר, יופי. אבל בעיקר לשים משהו בצד. מה שקורה הוא שמהר מאוד אנו "שוכחים" מהחיסכון הזה ומתרגלים לחיות לפי התקציב החדש, כלומר התקציב שלנו פחות 300 ש"ח חיסכון כל חודש. אם תצמדו לתקציב חודשי מוגדר לפי ההכנסות שלכם לפי כסף זמין שעומד לרשותכם ולא תחרגו ממנו, הרי שבדרך זו אנו חוסכים כסף כמעט בלי להרגיש. אם הסכומים נשמעים לכם קטנים, זיכרו שהם בלתי מורגשים בתקציב שלכם, וכעבור שנה-שנתיים מאפשרים לכם להגשים מטרה כלשהי, למשל שידרוג הרכב, חופשה משפחתית, קיום ארוע משפחתי וכדומה, בלי להכנס להוצאות נוספות.
אנשים חוסכים כסף באמצעות בדיקה מדוקדקת של החשבונות שלהם, פירוט חשבון הבנק, פירוט כרטיסי האשראי והחשבונות השונים (חשמל, מיסים וכולי), והשוואתם עם כל ההכנסות החודשיות. פער לטובתכם הוא כסף שנשאר כדי לחסוך, לשים בצד או להשתמש בו למותרות שונות. פער שלילי הוא מינוס או חוב שיש לחשוב ולתכנן כיצד לצמצם ובסופו של דבר לסגור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה