צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

26.1.2012

איך לחסוך כסף עם אתרי קופונים



כסףאיך לחסוך כסףאיך לחסוך כסף עם קופונים
אתרי קופונים... כולנו מכירים אותם.
בשנה שנתיים האחרונות צצו להם אתרי קופונים תחת כל עץ רענן, קופון לבריכה, למסעדה, ללימודים, לשיעורים, למוצרים ומכשירים שונים ומשונים ומה לא בעצם.
את חלקם אנחנו אולי באמת צריכים, על אחרים יכולנו בכיף לוותר – איך באמת אפשר לחסוך כסף עם אתרי קופונים, למה לשים לב ואילו מוקדי עימות צריכים אנו לקחת בחשבון מראש, ולשים לב אליהם בטרם נתפתה לעסקת קופון שנראית מדהימה בכל קנה מידה??
טיפ מספר 1: הירשמו לעדכונים בנושאים מסוימים שמעניינים אתכם. אם אתם בדרך כלל מחפשים מקומות בילוי זולים עם ילדים, או מתעניינים בלימודים בתקופה האחרונה, או יוצאים לבלות לעיתים קרובות במסעדות, הירשמו לנושא שמעניין אתכם ותוכלו לקבל התראות במייל על קופונים חדשים במסגרת הנושא שבו אתם רוצים לקבל הנחות. כך לא תתבאסו כאשר תגלו באיחור של שבוע, שהמסעדה שאתם חולמים ללכת אליה כבר חודשים אבל עולה המון כסף, הציעה קופונים במחירים מצחיקים, רק שהם כולם חוסלו בלי ידיעתכם.
טיפ מספר 2: לפני רכישה גדולה, מנוי שאתם מתכוונים לעשות או לחדש, הוצאה כספית גדולה או השוואת מחירים שאתם עורכים בנושא מסוים, בדקו מה יש זמין באתרי הקופונים. קחו את המחיר המוצע לאחר שימוש בקופון, והשוו אותו עם מחירי מוצרים מתחרים וקבלו החלטה מושכלת שיכולה לחסוך לכם כסף.
טיפ מספר 3: קנו במידה ושימו לב לעונה. שימו לב לתאריכי תפוגה של קופון שאתם רוכשים ולימים, תאריכים, שעות והגבלות שחלות על הקופון. למשל, בשנה שעברה רכשתי מספר כרטיסיות לבריכה מסוימת, כדי שישמשו אותנו בחופשים. ההנחה הייתה כל כך משמעותית, שזה היה בבחינת טמטום לא לנצל. הצרה הייתה, שהקופון ניתן בסוף העונה, ולניצול בימי חול בלבד, עד מועד מסוים. ניצלנו את שפע ההנחות הללו עד כמה שיכולנו, אבל באמצע השבוע ולא בעונה החמה ביותר של השנה, קצת היה קשה לנצל את כל הכרטיסיות שקנינו, ובסופו של דבר נשארנו עם כרטיסיה שלמה שהעברנו לחברים. קנו בחוכמה, קנו במידה. אתם יכולים לחסוך המון כסף על בילויים, אם תקנו כרטיסיה כזו למשל (או כל קופון אחר) ותעשו בו שימוש במקום להוציא כסף על בילויים אחרים שאתם במילא עושים ויוצאים ומבזבזים. אבל אם התאריכים אינם מתיישבים על ימים שבהם בדרך כלל הייתם יוצאים לבלות, סביר להניח שבזמן הזה במילא תהיו בעבודה ולא תוכלו לעשות שימוש בקופונים. במקרה כזה, ניצול של קופון אחד יכול להיות מוצלח, ואין צורך לקנות יותר ממנו.
טיפ מספר 4: אל תתפתו לקנייה של כל מיני מוצרים שאתם ממש לא צריכים או לא חשבתם לקנות מראש, רק מכיוון שהם מוצעים בהנחה מטורפת. אם אתם לא צריכים אותם, אתם פשוט לא צריכים אותם, ואין זה משנה שהם עולים פחות כסף כרגע! זה קשה, זה מפתה, אבל אנחנו יכולים להיות מספיק חכמים עם ההוצאות והקניות שלנו, כדי להתמקד בקנייה של מה שאנחנו צריכים, ולא של כל דבר שאנו רואים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה