צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

18.3.2012

איך לחסוך כסף על שתייה


כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך כסף על שתייה
היום, על איך לחסוך כסף על ידי קיצוץ בסעיף השתייה שלכם, הכנת שתייה בעצמכם, שתייה זולה ועוד הפתעות נעימות ובריאות. נשמע מופרך? תחשבו שוב. האם אתם נוהגים לקנות מיצים מוכנים הביתה? האם אתם נוהגים לקנות בקבוק שתייה בדרך, בנסיעה, בזמן סידורים או קניות? אני לא אדבר היום על קניית שתייה לאירועים, נניח מדובר על אירועים מיוחדים. אלא על כסף שאנחנו מוציאים על הצורך לשתות, כאשר מים למעשה יש לנו בשפע בברזים, ואפילו אפשר לסנן אותם אם אתם ממש מתעקשים (אנחנו לא, למשל, אבל מילא).
אז כמה דברים יש לי להגיד לכם היוםף
  1. לשתות זה חשוב. חשוב להרבות בשתייה, גם בחורף – פשוט לא מרגישים שמתייבשים, אבל החורף יבש והשתייה נחוצה והכרחית.
  2. חשוב גם לשתות מיצי פירות, הכוונה למיצים טבעיים. אכילת פרי או שניים ביום היא בריאה, ומי שלא נוהג לאכול פירות, יכול להחליף את ההרגל הבריא הזה, בשתיית מיצי פירות.
עכשיו אחרי שסיכמנו את זה, הנה עוד כמה דברים שאני רוצה לספר לכם:
  1. בקבוקי פלסטיק שבהם אתם נושאים את השתייה שלכם מזהמים את הסביבה. כן באמת.
  2. שתייה שאתם קונים בדרך היא יקרה להחריד. בקבוק שתייה קטן עולה כמו בקבוק שתייה גדול בסופר.
  3. יש לכם מי שתייה בברז. אם אתם מתעקשים, אפשר לסנן אותם. זה עדיין עולה פחות מאשר סחיבת בקבוקי מים מינרלים מהסופר, שעולים הרבה יותר מאשר מים מסוננים, וכמובן – שוב עניין הפלסטיקים המעצבנים הללו, שהורסים את כדור הארץ שלנו.
אז עכשיו – איך אנחנו עושים את זה? איך לחסוך כסף על שתייה, ועדיין לשתות – ואפילו לשתות יותר מבעבר, ואפילו יותר בריא מבעבר?
  1. תפסיקו לקנות שתייה ממותקת הביתה. זה לא בריא, זה יקר. אם אתם חייבים, תעברו לשישי שבת. כלומר, שותים כל השבוע מים, ובסופשבוע בארוחה משפחתית, או עם אורחים שבאו לבקר, שותים שתייה ממותקת, מוגזת וכדומה.
  2. אפשרות נוספת אם קשה לכם לוותר על שתייה מתוקה, היא לעבור לתרכיזי שתייה. ישנם תרכיזי שתייה עם רכיבים טבעיים ותרכיזים ללא חומרים משמרים. העלות זולה יותר, על הבריאות לא אדבר, כי בעיני מים זו בכל זאת השתייה המועדפת מבחינה בריאותית.
  3. אם אתם אוהבים מיצי פירות זה נפלא! מיצי פירות טבעיים הם בריאים מאוד. הבעיה היא שהם נמכרים בסופר במחירים גבוהים מאוד. סחטו בבית מיצי פירות, ועשו את החישוב עצמכם. כמה עולה קילו תפוזים? בין שקל ל 2.5 תלוי בדוכן / חנות שבהם אתם קונים. ועדיין, גם במחיר היקר ביותר, לסחוט תפוזים בבית עולה פחות כסף מאשר לקנות בקבוק מיץ מוכן, זה יותר בריא כי זה נסחט על המקום, זה טעים מאוד ולדעתי טעים בהרבה מאשר תפוזים סחוטים בבקבוק, זה חוסך לא רק כסף אלא שוב – את בקבוקי הפלסטיק הכה שנואים עליי.
  4. כשאתם יוצאים מהבית, אל תצאו בלי שתייה. ברור שאתם חייבים לקנות שתייה כאשר אתם יוצאים מהבית, אתם כבר מכירים את הקטע ויודעים מראש שבוודאי תהיו צמאים בדרך. אז במקום להיות מופתעים מתחושת הצמא ולהוציא כסף על שתייה שאתם לא ממש אוהבים, ללכת לחפש ולעמוד בתור ולקנות, וכמובן לשלם כסף ולבזבז זמן – פשוט תקחו שתייה מהבית. זוכרים את הבקבוקים המאוסים? תקנו בקבוק שתייה רב פעמי. תמלאו אותו מדי יום במים או בשתייה לפי טעמכם וקחו אתכם שתייה זמינה וזולה לדרך. מוסטח שתשתו יותר, תבזבזו פחות זמן על חיפוש שתייה, וכמובן תחסכו כסף. וזיהום סביבתי. רק טוב יצא לכם מזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה