צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.3.2010

איך לחסוך בהוצאות הבית


אתם נמצאים כאן: כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך בהוצאות הבית
רוצים לדעת איך לחסוך בהוצאות הבית? בבקשה, ריכזנו המון פוסטים ופרסומים בנושא איך לחסוך כסף בהוצאות הבית. למה לנסות לחסוך בהוצאות הבית? באלו סעיפים אוכל לחסוך כסף ואיך לעשות זאת?
לכל אחד מאיתנו יש מטרות, חלקן דורשות אמצעים כלכליים ולחלקן אנו נצטרך לחסוך כסף. למשל, שידרוג הרכב או קניית רכב, רכישת דירה, חופשה, לימודים.
עבור חלק מהאנשים, לחסוך בהוצאות הבית פירושו לגמור את החודש טוב יותר, בלי מינוס או לצמצם מינוס. עבור חלק מהאנשים, לחסוך בהוצאות הבית פירושו להתחיל לצאת מחובות, לסגור הלוואות, להתחיל לנשום...להתחיל לחסוך כסף ולפזר קצת פחות.
יש בזה הגיון ולפעמים יש בזה הכרח. אם תוכלו לחסוך כמה מאות שקלים בחודש, פירושו שחסכתם כמה אלפי שקלים בשנה. זה יכול לסגור הלוואה או מינוס או למנוע הידרדרות של החשבון שלכם והגדלת החוב.
כך או כך, לחסוך בהוצאות הבית פירושו לאמץ כמה פעולות פשוטות למדי, שכל אחד יכול. ראו למשל:
איך לחסוך כסף בלי לסבול
איך לחסוך כסף ביום יום
תקציב משפחתי
לחסוך בהוצאות הבית אפשר בכל תחום שהוא, למשל:
לחסוך כסף על חשבונות: לחסוך בחשמל
 חיסכון בחשמל בקיץ - טיפים לחסוך כסף על חשבון חשמל
כמה כסף עולה חשמל - על הוצאות חשמל בקיץ, מחיר קוט"ש ואיך לחסוך כסף גם בסעיף קירור הבית, ייבוש כביסה ועוד.
לחסוך בשיחות טלפון
חשבון טלפון - איך חוסכים עוד כסף
 איך לשלוח sms חינם מהמחשב
לחסוך במים
חסכמים חינם - לחסוך בחשבון מים וחשמל
לחסוך בקניות בסופר
לחסוך בדלק
מייבש כביסה גז | איך לחסוך כסף על ייבוש כביסה
איך לחסוך כסף בחורף על ייבוש כביסה
לחסוך בהוצאות הילדים
חיסכון בהוצאות  - איך לחסוך כסף על חשבונות, קוסמטיקה, קניות ועוד ועוד...
ישנן קניות או הרגלים שאפשר לחדול מהם או לצמצם, למשל: אם קשה לכם להפסיק לשטוף את האוטו במנהרת שטיפה, או מתקשים להיפרד מעוזרת הבית? מניקור פעם בשבוע או מספרה זה ממש מאסט? לא יכולים לוותר על הקפוצ'ינו הזה בדרך לעבודה?
הרגלים קטנים ויומיומיים שעולים בסופו של דבר כמה מאות שלקים בחודש וקל לצמצם אותם. למשל, אם קשה לכם לוותר עליהם לגמרי, נסו את שיטת ה"שבוע –שבוע" שלי: השבוע נשטוף את האוטו לבד, שבוע הבא במהרה. השבוע נלך למספרה, שבוע הבא נעשה פן בבית. השבוע ננקה לבד את הבית, שבוע הבא עוזרת. קפה לדרך? נסו יום כן יום לא. מושכים כל יום את אותו עיתון ליד הקופה בסופר? אז אולי תעשו מנוי?? קונים כל יום בקבוק שתייה בחוץ? מה דעתכם על בקבוק פלסטיק רב פעמי שבו תמזגו לכם מים או שתייה מהבית? זה לא יחסוך לכם רק כסף, זה גם יותר אקולוגי.
יש מיליון דברים קטנים שלא חשבתם עליהם ומצטברים להמון כסף בסוף החודש – חישבו שדי בקלות תוכלו לחסוך הון קטן בסוף השנה רק על ההרגלים הקטנים הללו.
וזה נוגע גם לחשבונות שלכם: מייבשים כביסה כל יום? אולי פעם בשבוע תתלו אותה על החבל? מצלצלים לבן הזוג חמש פעמים ביום? אולי תורידו לפעמיים? תיאומים קצרים אפשר לסגור באס אם אסים, למשל.
אם תמצאו דרכים פשוטות לקצץ בכל סעיף תקציבי שלכם ולו במעט, החיסכון יכול להיות עצום, כי כל הסכומים הקטנים הללו, כידוע – מצטברים.
מה עם דלק? רכזו נסיעות וקניות ליום אחד, סעו ביחד, חנו במקום החניה הראשון שמצאתם במקום להסתובב עוד רבע שעה לחפש חניה "טובה יותר" רק כדי לגלות שאין ושמיכל הדלק שלכם מתרוקן תוך כדי.
הילדים לא מפסיקים לבקש כסף? הנה המון רעיונות איך ללמד ילדים מהו כסף ותקציב, ראו מאמרים בנושא דמי כיס לילדים והמון דרכים לחסוך כסף עם ילדים.
מה עם קניות בסופר? באיזה סופר לקנות? בסופו של דבר, בכל מקום שבו נקנה תהיה רשימת מוצרים שזולים יותר מסופר אחר, ורשימת מוצרים שיקרים יותר. אז מה כדאי לעשות? לקנות באופן מרוכז פעם בשבוע בסופר פחות מרכזי, שהמחירים בו באופן כללי נמוכים יותר. גם בסופר תוכלו לאמץ כמה כללים פשוטים שיחסכו לכם עשרות אחוזים בקנייה. ראו כאן: איך לחסוך כסף על קניות בסופרמרקט.לחסוך בהוצאות הבית לא מסתכם בסופר, אלא מתחיל עוד לפני הקניות, בשלב הכנת רשימת הקניות, וממשיך אחרי הקניות, כשהמצרכים כבר בבית. הוצאתם 500 שקל על קניות ואתם זורקים רבע מהאוכל? יש כאן גם עניין של קנייה נבונה וגם שימוש נבון:
קנייה נבונה: אל תקנו אריזות חיסכון ענקיות שלמ וצר שטרם טעמתם או ניסיתם! אם הוא לא טוב, תזרקו המון אוכל! קנו אריזות קטנות. קנו אריזות חיסכון רק של מוצרים שלא מתקלקלים ושאתם לקוחות נאמנים שלהם ויודעים שתחסלו אותם עד יום הקניות הבא.
שימוש נבון: על המרכך כביסה כבר שילמתם אז לא איכפת לכם לשפוך חצי ממנו בכל כביסה? למה? הרי השוונו מחירים כשהיינו בחנות, וכל שקל היה חשוב לנו, אך בשימוש בבית אנו מבזבזים כמויות בלי לחשוב. בדקו כמה אתם באמת צריכים מהשמפו, אבקת כביסה, חומרי ניקוי וכולי, ותאריכו מעט את חיי המוצרים הללו בבית. הלא אתם שילמתם עליהם, וזה עלה לכם כסף שעבדתם עבורו – אין שום סיבה לזרוק אותו לפח בלי מחשבה.
הדבר הזה נכון במיוחד לגבי מגבונים. כן, כן. אין בית בלי מגבונים. מגבונים לתינוק, לשולחן, לריצפה, לניקיון, לאוכל ולמה לא. בפעם הבאה, לפני שאתם מתלוננים על מחירי הציוד לתינוק, חישבו באיזו מהירות אתם מחסלים חבילת מגבונים בבית, ואיך אפשר לקצץ את זה, אפילו בקצת.
איך לחסוך בהוצאות הבית? פשוט מאוד: לרשום, לתכנן קניות, לרכז נסיעות, לחסוך בחשבונות, לקנות נבון, להשתמש נבון. בהצלחה!
אולי תמצאו עניין גם בפוסטים שפרסמתי בנושאים הבאים:

תגובה 1:

  1. כל הכבוד על המאמר הוא חשוב וכדאי שכולם יבינו זאת הרגלים נכונים יקנו לנו כלים טובים לעתיד

    השבמחק