צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.7.2011

בגדי הריון זולים - להתלבש בלי להוציא הרבה כסף


אתם נמצאים כאן: כסףאיך לחסוך כסףהאופציה הזולה › בגדי הריון זולים - להתלבש בלי להוציא הרבה כסף
הריון הוא תקופה מיוחדת, מרגשת ונפלאה עבור כל אישה, זוג או משפחה. אין ספק שאת מרגישה את השינויים העוברים עלייך כעת, ומתחילה להתרגש מהשינוי הגדול שצפוי לך, בעוד כמה חודשים, עם הלידה של תינוק או תינוקת חדשים! איזה כיף!!
אנחנו מוציאים הרבה כסף בהריון, בלידה וכמובן על כל צרכי התינוק, שרק יהיו בריאים.
גם בהריון, את רוצה להיראות יפה, להרגיש טוב, להתלבש נוח, ולהתאים את ההופעה שלך לכל מקום שאליו את הולכת. תשעה חודשים הם פרק זמן מספיק ארוך כדי שיצדיק קניית בגדים חדשים, או לכל הפחות, אבזור המלתחה שלך עם בגדי הריון נוחים, אופנתיים, יפים ושעונים על טעמך האישי באופנה.
אם יש לכם הוצאות כספיות משמעותיות בחודשי ההריון, ואת רוצה לקנות בגדי הריון זולים יותר, כדי להתלבש נוח ואופנתי, אך עדיין לא להוציא עליהם הרבה כסף, יש לי כמה פתרונות והצעות בשבילך.
תשעה חודשים הם מצד אחד הרבה מדי זמן כדי להתקבמן עם מלתחה קיימת או לא מספקת, במיוחד אם את עובדת במקום עבודה מסודר, וצריכה להתלבש ולהיראות טוב. מצד שני, מדובר בתקופה קצרה יחסית, של כמה חודשים מרגע שהבטן כבר גדולה מדי בשביל הבגדים הרגילים שלך, ועד הלידה, שאחריה שוב ישתנו מידות המלתחה והביגוד שלך, ואולי אפילו צרכי המלתחה, סגנון הלבוש וכולי.
איך קונים בגדי הריון זולים, בלי להוציא הרבה כסף,לתקופה קצרה, שעדיין אפשר להיראות ולהרגיש בהם מצוין?
  1. ראשית, יש כמה פתרונות להשלמת המלתחה הקיימת שלך למלתחה של בגדי הריון, או לפחות את חלקם, במעט כסף. למשל, חגורות בד רחבות שניתן להוסיף מתחת לחולצות  שכבר יש לך, כך שתוכלי להמשיך לעשות שימוש בחלק מהחולצות שלך.
  2. בדרך כלל, נשים רבות מצליחות לעבור את שלושת חודשי ההריון בלי בגדי הריון מיוחדים, מכיוון שהבטן עוד לא יוצאת החוצה במידה שצריך לקנות בשבילה בגדי הריון מיוחדים. הבעיה בסביבות החודש השלישי ומעלה, היא דווקא המכנסיים, שמתחילות ללחוץ. אפשר לקנות שני זוגות מכנסי הריון, ולהמשיך בנתיים ללבוש את החולצות הרגילות שלך, כי החלפת החולצות לחולצות הריון, אינה נדרשת בדרך כלל בחודשים הראשונים ויכוה לחסוך לך כסף שתעשי בו שימוש לחידוש שימושי יותר של המלתחה.  
  3. לא כדאי לקנות את כל בגדי ההריון בבת אחת, זה ביזבוז כסף על פריטים לא שימושיים. מידותייך עוד ישתנו, הבטן עוד תגדל, עדיף לקנות פריט או שניים בכל פעם, שיתאימו למידות החדשות.
  4. מכיוון שחלק מהפריטים שתקני לא יתאימו לך בסוף ההריון, מכיון שהבטן תגדל מאוד לקראת הסוף, אפשר לקחת לפרקי זמן אלו, בגדי הריון מחברות או קרובות משפחה. פרקי הזמן קצרים מאוד, ולקנות בגדי הריון שיספיקו לך לכל התקופה ותמיד יראו מצוין, יכול להסתכם בהרבה מאוד כסף. השאלת בגדי הריון מחברות תחסוך לך כסף, וגם תאפשר לך להתלבש בצורה המתאימה למידותייך בכל שלב.
  5. יש נשים שטוענות בחורף קל יותר להתלבש בהריון, קל יותר להסתדר עם בגדים רגילים, לאו דווקא בגדי הריון. חולצות במידות גדולות, מכנסי טרנינג רחבים, ג'קט שמכסה, כל אלה יכולים לעזור להתלבש בהריון בחורף, מבלי שתרגישי שהתכסת יותר מדי, מכיוון שבחורף ממילא כולם די מכוסים. בקיץ תרצי ללבוש מכנסי שלושת רבעי, מכנסיים קצרים, גופיות ובגדי ים, וכאן נדרשת קצת יותר עזרה.
  6. באתרי הקופונים מצאתי כמה וכמה הנחות שוות על בגדי הריון, שבדרך כלל יקרים, בגדי הריון מעוצבים אפילו, בזול, עם שוברי הנחה ומבצעים שכדאי לבדוק. תמיד שווה לבדוק באתרים שמאגדים את כל הדילים היומיים מכל אתרי הקופונים, מה התחדש, איפה יש הנחות טובות או שוברים, וללכת לעשות קניה של בגדי הריון בזול, בהנחות משמעותיות של 50% ויותר. כך תוכלי לחסוך כסף על קניית בגדי הריון מעוצבים ואפילו יוקרתיים.
  7. בגדי הריון עודפים – ישנן חנויות עודפים של בגדי הריון, שבהם אפשר למצוא בגדים ממש חמודים במחירים ממש קטנים.
  8. במקום לקנות רצועות בטן להסתרת הבטן, אפשר לקנות חולצות לייקרה נמתחות בחנויות זולות, בכמה צבעים בסיסיים, למשל: שחור, לבן, כחול כהה, ורוד. להתאים להן את החולצות הרגילות שלך ולחסוך הרבה כסף על חולצות הריון.
  9. העניין הזה לא פותר את בעיית המכנסיים, שהיא הבעיה העיקרית בהלבשה שלך החל מהשליש השני של ההריון ואילך. לצורך כך, אפשר להתחיל עם קנייה של שני זוגות מכנסי הריון, ולגוון עם קניית אביזרי אופנה, והחולצות הרגילות שלך, את המראה הכללי. כך לא יראה שאת חוזרת כל הזמן על אותם בגדים. קני כמה תכשיטים, צעיפים, שרשראות אופנתיות וכדומה, ותוכלי לגוון איתם את המראה, גם אם את לובשת הרבה בגדים שחורים/לבנים/בסיסיים וחוזרת עליהם הרבה בהמלך ההריון. יתרון נוסף הוא, שפריטים כאלה יהיו שימושיים גם אחרי ההריון, ולכן ישנה הצדקה מסוימת להשקיע בהם קצת כסף, שהרי הם מיועדים ליותר מכמה חודשים.
  10. בקיץ, אפשר לקנות שמלת סטרץ' נוחה, אם את אוהבת ללכת עם שמלות או אם בא לך להסתובב עם משהו קליל. שמלה רחבה או שמלת סטרץ' יכולה להתאים לרוב חודשי ההריון. הדבר נכון גם לגבי חצאיות וגופיות נמתחות.
לא צריך לשלם המון כסף על בגדי הריון, אפשר להמשיך להיראות נהדר והכי חשוב, שיהיה לך בריא ונוח.
אולי תמצאו עניין גם בפוסטים נוספים בנושא צרכנות וקניות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה