צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

16.2.2012

איך לחסוך כסף על שכירות משרד לעסק חדש?


כסףאיך לחסוך כסףאיך לחסוך כסף על שכירות משרד לעסק
בונים עסק עצמאי חדש? מזל טוב! מגיעות לכם ברכות והרבה שאפו, קודם כל על היזמות, הרעיון, האומץ, המחשבה וההתחלה החדשה!
עכשיו מגיע אותו רגע, שבו אתם מתחילים לעשות חישובים כלכליים כאלה ואחרים, הנוגעים לתפוקה שלכם, להכנסות הצפויות והמבורכות מהעסק החדש, אתם מתחילים לחשב הוצאות פרסום, הוצאות משכורות ומסים וכמובן גם הוצאות על שכירת משרד או על פתיחת מקום לעסק שלכם.
אחת ההוצאות העיקריות של כל עסק היא מקום העסק. חשוב לזכור שפתיחת עסק ושכירת מקום לעסק אינן מסתכמות בתשלום שכר הדירה החודשי או היומי, אלא כוללות גם הוצאות תקורה שונות של העסק שלכם.
ספציפית, כמה כסף אתם משלמים על שכירת מקום לעסק שלכם, או שכירת משרד, כולל גם כסף שתצרכו להוציא על חשבונות ומסים, למשל תשלומי ארנונה, חשבונות חשמל, ועד או אחזקה / תפעול, לרבות ניקיון המשרד.
איך לחסוך כסף על שכירת משרד או מקום לעסק החדש שלכם? הנה כמה רעיונות שיכולים לחסוך לכם כסף, כל אחד בהתאם לצרכיו ויכולתו להתגמש, כמובן:
  1. שותפות במקום: ישנן קומות משרדים החולקות יחד דלפק קבלה, שירותים ומטבחון, מה שמאפשר לכם לשכור חדר אחד לצרכי קיום העסק שלכם, הכולל פינת עבודה או קליניקה (תלוי בתחום), ועדיין ליהנות מהיתרונות של משרד גדול ומטופח.
  2. שותפות מסוג שכירות לפי ימים: שכירות לפי ימים יכולה להיות יקרה יותר מאשר שכירות חודשית, אבל אם אתם צריכים להשתמש במשרד או קליניקה רק יום או יומיים בשבוע, זה יכול להשתלם לכם בחלק מהמקרים. תוכלו לחלוק משרד עם אדם נוסף לפי ימים או לפי שעות, במידה והדבר מקובל על המשכירים שלכם, כמובן.
  3. חשוב לשים לב ולשאול מראש מהם התשלומים הנלווים לשכירת המשרד, ומה התשלומים שכבר כלולים בשכירות. למשל, ישנם משרדים שהוצאות התפעול כלולות: ניקיון, ועד, אחזקה. ישנם משרדים שהתשלום על כך יהיה נפרד ולכן תצטרכו להוסיף לתחשיב עוד כמה מאות שקלים בחודש. ישנם מקומות שבהם יכללו תשלומי ארנונה ואפילו חשמל כבר בשכר הדירה החודשי. היתרון בכך הוא שסוג כזה של הסכם מאפשר לכם יותר שליטה בהוצאות השכירות שלכם, כי אין הפתעות ופצעות של חשבונות נוספים מדי חודש או חודשיים, התשלום שלכם אולי יהיה מעט גבוה יותר, אך יהיה צפוי וידוע לכם מראש מדי חודש ויכלול למעשה הכל, חוץ מחשבון טלפון.
  4. האם יש לכם אפשרות לעבוד מהבית? עבודה מהבית חוסכת המון כסף על שכירת משרד, ולא רק: גם הוצאות נוספות כמו מיסים, חשמל, דלק ואפילו הצורך להחזיק רכב נוסף יכולות לרדת כאשר אתם עובדים מהבית. אם יש לכם אפשרות להפוך חדר בבית לחדר עבודה, תוכלו לחסוך הרבה כסף בשיטה הזו. ראיתי אנשים עובדים מהבית אשר סידרו לעצמם משרד ביתי, וחסכו הרבה כסף בעקבות כך, גם בדירות קטנות מאוד ומשפחתיות. למשל, שימוש בחדר שצמודה לו מרפסת, או העברת המטבח לפינת האוכל וסגירת המטבח לחדר עבודה. אלו פתרונות יצירתיים שיכולים לחסוך לכם כסף וזמן בסופו של דבר, אבל רק אם מתאים לכם לעבוד מהבית וזה מסתדר לכם, ולאחר שלקחתם בחשבון את כל הגורמים המשפיעים על יכולתכם לעבוד מהבית, ואת ההשפעה שתהיה לעבודתכם מהבית, על המשפחה, החיים בבית וכולי. אם אתם צריכים לעשות שיפוץ קל בבית כדי לסדר חדר עבודה או משרד ביתי, כדאי להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים, שיתנו את זוית הראיה המקצועית שלהם בהתאם לצרכים שלכם ולנתוני הבית, כך שתהיינה כמה שפחות הפתעות.
  5. לא חייבים במרכז העיר. נכון, זה מרכזי. אבל תתפלאו, לא לכל האנשים דווקא נוח להגיע למרכז העיר, למרות הקרבה הגדולה. למשרד הממוקם בשכונה לא מרכזית בעיר, או מחוץ לעיר, יכולים להיות יתרונות עצומים עבורכם, למשל: תוכלו לחסוך כסף מאחר והשכירות נמוכה יותר באזורים פחות מרכזיים, תוכלו לחסוך כסף אם המשרד קרוב לביתכם, על דלק או אחזקת רכב. הלקוחות שלכם ירוויחו אף הם, מכיוון שבמרכז העיר בדרך כלל קשה יותר למצוא חניה ויש גם את מוטיב הרעש שמשחק תפקיד.
לסיום, תבחרו משרד נעים, מרווח דיו לצרכים שלכם, מקום שבו תוכלו לעבוד ולייצר כסף וגם הנאה וסיפוק בחייכם, עשו שיקולים מחושבים כדי לחסוך כסף על שכירות משרד לעסק שלכם, וכמובן שימו לב לחוזה שאתם חותמים עליו, ובדקו עם עצמכם, מהו פרק הזמן שמתאים לכם לחתום עליו מבחינת העיסוק שלכם ומידת הגמישות שאתם מבקשים בחיים ובעסק שלכם. בהצלחה! תוכלו לקרוא גם על עבודה מהבית ולחזור לבקר ולהתעדכן, להגיב ולתרום רעיונות נוספים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה