צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.3.2009

איך להתמודד עם משבר כלכלי


פחד מפיטורין, אבטלה, המיתון במשק, הקיצוצים והירידה ברווחים. איך מתכננים את השנה הקרובה, מה לעשות כדי לא להיבהל, איך לא לפחד להישאר בלי כסף , טיפים לניהול שקול של הקריירה והתקציב האישי:
1. לקרוא ולהבין טוב יותר את המצב. אנו פוחדים או נבהלים מכיון שאנו מרגישים שנחת עלינו ועל הכלכלה משהו בלתי צפוי, לא מתוכנן ולא ידוע. אם איננו מבינים מה קרה, מה הסיבות למשבר ואיך החשבונות או החסכונות שלנו הושפעו מכך, אנחנו פוחדים מהלא ידוע.
2. בדקו את ההשקעות שלכם, גם הקטנות. כמה כסף השקעתם או הנכם ממשיכים להשקיע? כמה אתם צפויים להשקיע עוד בעתיד? בדקו היטב אם אתם יכולים לעמוד בהשקעות שלכם, כלומר – במקרה ותפסידו – האם זה כסף שאתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת איתו את הסיכון. אם לא, אל תשקיעו.
3. השקיעו מאמצים במקום העבודה שלכם. גלו גמישות והבנה למצב החברה ומעל לכל – גלו לויאליות. זה לא הזמן לסכן את הקריירה שלכם.
4. חפשו דרכים לחסוך קצת יותר כסף בשנה הקרובה. וותרו על הוצאות בלתי נחוצות וקצצו בהוצאות שאי אפשר לוותר עליהן.
5. אל תשימו את כל הביצים בסל אחד, כי לא תמיד יש מי שישמור עליו. פזרו סיכונים והשקעות, נסו ליצור מקורות הכנסה נוספים או מקבילים כדי להגדיל הכנסות מבלי לפגוע בקריירה שלכם. במצב של מיתון מקום העבדוה אינו בטוח, הרווחים אינם בטוחים וטוב שיש מקורות נוספים להסתמך עליהם.
6. שוחחו עם בני המשפחה, בני הזוג וגם הילדים אם הם גדולים מספיק. ערכו שיחה ובחינה של המצב כדי להיות ערוכים לעתיד. כשכל המשפחה בודקת את צרכיה, הוצאותיה והכנסותיה, יש תמונה הרבה יותר ברורה של המצב הכלכלי האישי שלכם, ואתם יכולים לתכנן קדימה לכל מצב שיקרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה