צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.3.2009

טיפים לקנית מוצרים יד שניה


לאור המיתון והמצב הכלכלי שגורם לנו לחפש דרכים יצירתיות לחסוך כסף היכן שרק אפשר, קניית מוצרים יד שניה הפכה יותר ויותר פופולרית.
כך למשל, קנית רהיטים לבית, ציוד וריהוט לתינוקות, מכשירי חשמל וגאדג'טים.
מה חשוב לבדוק כשקונים מוצרים יד שניה?
1. ישנם מכשירי חשמל שעלות התיקון שלהם גבוהה או שווה לזו של רכישת מוצר חדש. אם מדובר במכשיר שניצלו היטב את השימוש בו, רוב הסיכויים שתצטרכו להחליף או לתקן אותו בקרוב. ולכן מוצרי חשמל יד שניה הם הטריקיים ביותר, כמו גם מחשבים וגאדג'טים נלווים. בקניית מחשבים או מכשירי חשמל במחיר נמוך, שימו לב האם יש תו של מוצר מחודש. בקניה מתצוגה, שימו לב שאתם מקבלים אחריות על המוצר, על אף שהוא מוצר מתצוגה. במוצר מתצוגה האחריות חשובה במיוחד, שכן אם משהו יתקלקל בשנה הקרובה, זו יכולה להיות תוצאה של השימוש שנעשה בו במשך תקופת התצוגה. שימו לב לפגמים מיוחדים במוצר, אלו יכולים לשמש כמקח נוסף.
2. בקניית מכשיר חשמלי או מחשב יד שניה, חשוב לוודא שניתן להשיג בקלות חלקי חילוף בארץ. אם צריך, צרו קשר עם החנות הקרובה, המשווק המורשה או היבואן. למשל, סוללה למחשב נייד, ספק כוח וכדומה, שיכולים להתקלקל במהירות או במקרה של אובדן החלק.
3. מכשירי מיקרוגל יכולים להיות בעייתיים לרכישה מיד שניה, בשל בקרת הקרינה. מיקרוגל מומלץ להחליף לעיתים גם כאשר הוא פועל ומצבו כביכול תקין, ולכן אם בכל זאת החלטתם לקנות מיקרוגל מיד שניה, בקשו מהמוכר את בדיקת התקינות של המיקרוגל וודאו שתאריכה תקף.
4. הקפידו על המצאותו של תו תקן, למשל בציוד לתינוקות, חשוב מאוד לבדוק שיש תו תקן תקף למיטה, ללול, לעגלה וכדומה. סלקל לתינוק יד שניה או כסא ביטוחת לתינוק לרכב לא מומלץ לרכוש מיד שניה, שכן למוצרים הללו יש תוקף. לאחר תקופה מסוימת של שימוש יש להחליף את כסא הבטיחות לרכב או הסלקל לרכב מאחר והוא נשחק ובטיחותו נפגעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה