צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.3.2012

סטודנט - איך לחסוך כסף


כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך כסף - סטודנט
איך לחסוך כסף בתקופת הלימודים? סטודנט, החי את השנים הקרובות לרוב באוניברסיטה, במכללה או בכל מוסד אקדמי שהוא, מבלה בלימודים חלק ניכר מזמנו, וחלק ניכר אחר בעבודה, במטרה להרוויח כסף.
התקופה הסטודנטיאלית היא תקופה באמת נהדרת. יש חופש לעשות כל מה שבא, ללמוד מבחירה ולא מהכרח, לבחור את דרכך. לשכור דירה, לחיות לבד, לפגוש חברים, להינות מהזמן החופשי של החיים! לפני רגע עוד היינו ילדים שחיים תחת סמכות הורית, לאחר מכן לרוב חיילים שנתונים לסמכות פיקודית, והנה אנחנו חופשיים לעצמנו. איזה כיף!
סטודנט נמצא בשלב ביניים בחיים, שבו באמת יש לו המון חופש, אולי יותר מכל תקופה אחרת בעבר ובעתיד הקרוב.
אם תחשבו על זה, סטודנט נמצא אחרי תקופת הסמכות ההורית והצבאית שקבעו את מהלכיו עד כה, ולפני התקופה שבה הוא עצמו יהיה הורה לילדים ובעל/ת משפחה, עם אחריות מסוג חדש.
כך שקודם כל וראשית דבר: תעשו חיים! תבלו, תיהנו, תנצלו את הזמן החופשי שלכם. תעריכו את החופש.
שנית, בואו נדבר על איך אפשר לחסוך כסף בתור סטודנט, אם זה כדי לממש מטרה עתידית, כמו טיול או רכישת רכב או דירה, ואם זה פשוט כדי להסתדר עם משכורת התחלתית האופיינית בדרך כלל לתקופת הלימודים, בטרם רכשתם הכשרה מקצועית וניסיון מספק.
סטודנטים צריכים להסתדר עם משכורת התחלתית, לרוב של עבודות בלתי מקצועיות, וגובה המשכורת שלכם נשען בעיקר על מספר שעות העבודה שאתם יכולים לעבוד, ולא על גובה השכר עצמו.
יחד עם זאת, יש לכם הוצאות לא מבוטלות בתור סטודנטים: שכר דירה פעמים רבות, נסיעות, אוכל, חשבונות, בילויים, בגדים, כל מה שכיף לעשות, ובמקרים מסוימים – אף תשלום עבור שכר הלימוד שלכם עצמם. נכון, לא לכולם יש הורים שיכולים לממן עבורך לימודים. במקרה זה, סטודנטים רבים עובדים קשה כדי לממן את שכר הלימוד שלהם, נוסף על ההוצאות האחרות.
איך אפשר לחסוך כסף בתקפוה כזו? איך סטודנט יכול לחסוך כסף עם משכורת ממוצעת והוצאות עצומות?
הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם, סטודנטים יקרים, לחסוך כסף בזמן הלימודים. וזה מניסיון!
  1. מלגות, מלגות. בררו את כל המלגות שאתם זכאים להגיש אליהן בקשות, כל קרן אפשרית שיש, הכינו את הטפסים בלי להתעצל, ותגישו בקשות לכולן. מה שיחזור – יחזור וישמח אתכם עד מאוד. אלף שקל פה, קורס חינם שם – כל מה שתצליחו להשיג יהיה נהדר! כל כסף שתשיגו ממלגה יהיה בבחינת חיסכון על שכר הלימוד שאתם משלמים. ואם ההורים שלכם משלמים לכם את הלימודים, אל"ף הרווחתם בענק, בי"ת רוצו להודות להם, גימ"ל, תחסכו להורים שלכם קצת כסף, מה רע??
  2. בקבוק שתייה בתיק יחסוך לכם כסף על קניית שתיה בחוץ, ויש לו עוד המון יתרונות. אל"ף אקולוגיים, בי"ת זמינות של שתייה בלי לעמוד בתור ובלי לחפש דוכן, גימ"ל אתם תשתו הרבה יותר וזה כמובן בריא למדי.
  3. תחסכו הרבה כסף מדי חודש אם תקחו אתכם אוכל מהבית. כריך, פירות, עוגיות, קפה בתרמוס, בקיצור – וותרו על הקפיטריה, או צמצמו את הקניות שלכם שם למינימום ההכרחי.
  4. בילויים עולים הרבה כסף, את זה כולם יודעים. אבל אולי שכחו לספר לכם על בילויים שלא עולים כסף בכלל. לכו לים, צאו לבלות עם חברים בטבע, להיפגש אחד בבית של השני, לאכול יחד וכדומה. ישנם גם המון אירועים בחינם לסטודנטים וכמובן – נצלו הנחות סטודנט להצגות, מקומות בילוי וכולי.
  5. עוד דרך לחסוך על בילויים והוצאות בתור סטודנט, היא להשתמש באתרי קופונים ולתכנן מראש את הבילוי שלכם. ראו עוד על איך לחסוך כסף עם אתרי קופונים.
  6. בגדים: נכון, זה חשוב. אבל רגע לפני שאתם פושטים על קניון, תפשטו על ארון הבגדים שלכם. במיוחד בתחילת עונה חדשה. בתחילת עונה, כידוע – כל הבגדים שלכם בארון עדיין בגדר "חדשים", כי לא השתמשתם בהם כל העונה שעברה. תורידו, תרוקנו, תנפו, תתחדשו – תעשו סדר בארון ורק אחר כך תבדקו מה באמת חסר לכם, מה באמת נחוץ, ולכו לקנות רק מה שצריך.
  7. לימדו איך לחסוך כסף על חשבונות כמו חשמל, מים, טלפון, נסיעות. ראו כאן: איך לחסוך כסף, אף פים לא מוקדם מדי להתחיל, וככל שתסגלו לעצמכם אורח חיים שתואם את רמת ההכנסה שלכם, כך תוכלו לחסוך טוב יותר לעתיד.
אז זהו זה, תקופת הלימודים היא תקופה נפלאה של צמיחה אישית, חופש והתחלה חדשה – אל תשכחו ליהנות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה