צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.7.2012

איך לשווק עסק באינטרנט



כסף › איך לשווק עסק באינטרנט 
איך לשווק עסק באינטרנט? יש לכם עסק חדש,או עסק קיים ואתם רוצים להפכו לעוד יותר מצליח? מה נדרש לשם כך? שיווק נכון לעסק שלכם.
איך לשווק עסק באינטרנט בצורה יעילה, מקיפה, בצורה שמוכיחה אפקטיביות והחזר השקעה?
בחלק זה של האתר אציע את כל הדרכים המוכרות לי מזה שנים רבות, לשיווק עסק באינטרנט.
אציע כאן דרכים לשיווק של עסקים שונים: איך לשווק עסק קטן, איך לשווק עסק חדש, איך לשווק קליניקה, שיווק למטפלים, פסיכולוגים, שיווק רפואה משלימה, אימון אישי, שיווק NLP, שיווק מוח אחד, שיווק רפואה אלטרנטיבית לסוגיה ועוד.
זאת ועוד, אציע מגוון שיטות איך לשוק עסק חדש בתחום הצילום, איך לשווק חנות חדשה, איך לשווק בר או בית קפה חדש, איך לשווק דאנס בר חדש?
איך לשווק עסק חדש לאינסטלציה? עיצוב הבית? איך לשווק מעצבים, כותבי תוכן, עורכי דין?
אם כל אלו מעניינים אתכם, אם יש לכם עסק מכל זוג שהוא – נגרות ועד גן ילדים, וודאי תמצאו כאן דרכים מועיליות לשווק את העסק שלכםץ כל המידע ניתן חינם והשימוש בו על אחריותכם הבלעדית. כולי תקווה שהמידע כאן יעשה לכם רק טוב. בכל מקרה של ספק, התייעצו עם מומחה לשיווק או לפרסום באינטרנט, זה תמיד כדאי. כמו כן, כדאי להתייעץ גם עם עורך דין, בפרט אם אתם מקימים אתר אינטרנט – כדאי להתייעץ עם עו"ד המתמחה בדיני אינטרנט לפני כל צעד.
ובתור התחלה, הנה כל הטיפים שלי איך לשווק עסק באינטרנט, ואם יש לכם רעיונות נוספים – אתם יותר ממוזמנים להציע ולכתוב לי, להגיב ולשלוח, ואני אפרסם אותם במהרה, כדי שכולם יוכלו להיעזר בהם. בהצלחה!
  1. הקימו אתר אינטרנט, אפילו אתר פשוט בתור התחלה. אתר אינטרנט אשר ישמש כרטיס ביקור שלכם בעולם הוירטואלי. דף פייסבוק יכול להיות פן שיווקי נוסף שלכם, אך אינו מחליף אתר אינטרנט, שבו כל אדם יכול להכנס, לקבל מידע מקיף ומסודר אודויכם ואודות העסק שלכם, מחירים, המלצות, כתובות, טיפים ומידע חשוב נוסף.
  2. בנו דף פייסבוק, אפילו פשוט ולא מעוצב – רק כדי להיות שם. שיווק חברתי קוראים לזה.
  3. כיתבו מאמרים בתחום ההמתחות שלכם, בתחום העסק שלכם. אם אתם רוצים לשווק עסק באינטרנט אתם צמטרכו הרבה תוכן. תוכן כתוב, מצולם, מוסרט – אך בעיקר תוכן כתוב. התוכן ישמש אתכם לשיווק באתר שלכם, וכן לשיווק באתרים חיצוניים: אתרי מאמרים, פורטלים, פורומים ועוד.
  4. הצטרפו לפורום או למספר פורומים בתחום שלכם, תנו עצות, ענו על שאלות, הוסיפו מתרמו מעושר הידע שלכם בתחום. חוץ מעזרה פילנטרופית לזולת, גם תרוויחו ביושר את הלינק בסוף לאתרכם, או כל הפנייה אחרת שמותרת אל העסק שלכם (מותרת במסגרת חוקי הפורום, קראו אותם מראש).
  5. פרסמו מאמרים באתרי מאמרים והויספו בסום חתימה עם פרטי העסק שלכם. מדי יום גולשים המוני קוראים באתרים הללו, וזו דרך מעולה לשווק את העסק שלכם.
  6. כתבו בלוג שבועי ועדכנו אותו בטיפים או מידע, מבצעים ועוד הגיגים, כדי להעשיר את אתרכם בתוכן ולמשוך עוד גולשים לאתר ולעסק שלכם.
  7. השקיעו כסף בפרסום. בהתחלה אי אפשר בלי זה. פנו לחברת פרסום בגוגל אדוורדס, או למומחה פרסום באדוורדס על מנת שיפרסם את העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל בצורה אפקטיבית.
  8. עבדו עם חברת קידום אתרים מקצועית לשם קידום האתר שלכם במנועי החיפוש השונים
  9. צלמו סרטונים שלכם, סרטוני טיפים, סרטוני "איך לעשות" "מה לעשות" "איך לבנות" "איך לתקן" וכדומה – העלו את הסרטונים ליוטיוב.
  10. העלו תמונות רלוונטיות לאתר שלכם ותייגו אותן, כך שיופיעו בחיפוש ב"גוגל תמונות"
  11.  צרו חידון, סקר, שאלון, כל דבר שיכול יצור אינטרציה באתר שלכם
  12. הציעו מבצע, קוד, קופון דרך האתר שלכם או דרך דף הפייסבוק שלכם
  13. הוסיפו לאתרכם תמונות של עבודות קודמות שלכם או המלצות של לקוחות מרוצים (שהסכימו לפרסום במלצתם באתרכם, או הסכימו בעילום שם).
  14. פסרמו מודעות אודות העסק שלכם בפורטלים רלוונטיים לעסק שלכם
  15. צרו שיתופי פעולה עם עסקים משיקים לשלכם. למשל, עסק לעיצוב הבית יכול לשתף פעולה עם עסק נגרות או מטבחים.
  16. שיתופי פעולה אפשריים: פרסום אחד באתר של השני, מבצע, קופון משותף, הפניית לקוחות וכדומה.
יש לכם טיפים והמלצות נוספות לשווק עסק באינטרנט כדי להרוויח יותר כסף? שלחו אותם אליי עוד היום ואשמח לפרסם אותם! 
שיווק אימון אישי - איך לשווק אימון אישי, עסקי או כל עסק אימון אחר? כל הטיפים בפנים
שיווק טיפול פסיכולוגי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה