צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

18.8.2012

איך לחסוך כסף עם מבצעי קיץ



כסףאיך לחסוך כסף › איך לחסוך כסף עם מבצעי הקיץ 

אנחנו באמצע - סוף אוגוסט, סוף העונה זה נקרא. קשה להאמין שמישהו יכול לקרוא לחום האימים הזה "סוף", אבל זו האמת - מבחינת מבצעי הרשתות הגדולות והאפשרויות שלכם לחסוך כסף בימים האלה, בהחלט מדובר על סוף העונה, לפחות אם לא במובן של גובה הטמפרטורות, שלא מצביעות בשום אופן על סוף העונה, אלא יותר על שיא החום עלי אדמות.
אז איך לחסוך כסף עם מבצעי סוף העונה, לנצל את מבצעי סוף הקיץ למען החודשים הקרובים ואפילו השנה הקרובה, עם מחירי רצפה שמציעות החנויות?
בואו נתחיל, בהתלהבות רבה, קדימה, הקיץ הזה חוסכים!
1. קרם הגנה: מחיר קרם הגנה משמש, של אולטראסול ד"ר פישר, לייף, סקין גארד ודומיהם, מגיע לכ 100 שקלים לבקבוק קרם הגנה או ספריי הגנה משמש. בימים חמים, ימי חופשה, גם ילדים או בית ספר, כאשר אנו משתמשים בקרם השנה מדי יום ואפיןו מספר פעמים ביום, בקבוק כזה יכול בשקט להיגמר בשבוע ימים. נצלו את מבצעי סוף עונת הקיץ כדי לקנות קרם הגנה בחצי מחיר! ואפילו פחות. המבצעים הנוכחיים ברשתות הפארם כוללים קרם הגנה ב 50%, קרם הגנה במבצע של 1+ 1 ועוד מבצעים מעולים. חיסכון של 50% ולכם יש מלאי לשנה הקרובה. מעולה, וחוסך כסף.
2. בגדים, בגדים - מבצעי סוף העונה פשוט מטורפים. שמלות חוף יקרות שעלו כ 200 שקלים בתחילת העונה, נמכרות בכ 50 שקלים ויכולות לשמש בתור מתנות יפות, שמלות קיץ או אביב / סתיו מקסימות ליום יום. חולצות וגופיות ירדו למחירים נמוכים בכ 70% וזו הזדמנות מעולה להצטייד לשנה הבאה, לעונת הסתיו, לאביב הקרוב וכדומה. אפילו לראש השנה או למתנות לחגים הקרובים.
3. בגדי ים - אחלה מבצעים, בגדי ים יקרים בטירוף, שעולים כ 200-400 שקלים נמכרים כעת במחירים של 30-100 שקלים, פשוט פספוס לא לנצל מבצעים שכאלה. אם אתם אוהבים להתחדש מדי עונה בבגד ים חדש, פשוט תקנו עכשיו לקיץ הבא. או לאביב, לקראת פסח. גם בגד ים לילדים אפשר לקנות כעת בכיף, רק לשים לב למידות שאתם קונים, שזה לא יהיה קטן או גדול מדי עד העונה הבאה. אחרת לא חסכת כסף, אלא פשוט זרקתם אותו לפח.
4. טיסות, נסיעות, בתי מלון וחופשות, השכרת רכב וכל הקשור בנופשים: סוף אוגוסט והתקופה שלפני החגים זולה יותר מאשר חודשי יולי אוגוסט ותקופת החגים שעוד עתידה להגיע ממש בקרוב. אז אם אתם רוצים לנסוע לנפוש, במחירים של 30% פחות לפחות, ואף הרבה פחות מכך, ואין לכם ילדים קטנים שצריכים לחזור לבית הספר, אתם יכולים בהחלט לנצל את ספטמבר כדי לנפוש קצת, ליהנות מחופשה מנטרלת בחו"ל ואפילו בארץ, במחירים שמצביעים על ביקוש הולך ויורד עם תחילת שנת הלימודים.
תחסכו כסף, תבלו, תקנו ותיהנו - הקיץ עוד כאן, והוא הולך להישאר, אבל המבצעים כבר כאן, ובגדול. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה