צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.1.2013

כסף מזומן



כסף › כסף מזומן 


כמה מחשבות על כסף מזומן, כך לא ממש סתם היום לעת ערב. כי מה עוד אוכל לבקש במזג האוויר הנפלא הזה, ביום כה מיוחד, ואחרי הישגי היום הנאים? מה עוד חסר לך? האם אתה מעריך את נפלאות היום, האם אתה בוחר לחיות את היום הזה במלואו ולהוקיר תודה על כל מה שניתן? ואת? ואתם? מה מצבכם שם בבית ומה הביא אתכם היום לחפש כסף מזומן? אין לכם מה לעשות עם הזמן? אז תשאלו אותי: מה יש לך היום עם החריזה, ומה פתאום החלטת להציע לנו שיעור בהוקרת תודה והודיה, באנו בשביל כסף ולא נלך לפני שנקבל אותו.
אני רוצה להציע היום דבר כזה: אם אתם מחפשים כסף מזומן, תתחילו לחפש אותו קודם על אצלכם בבית. לא, לא מתחת לבלטות, זה ממש לא מה שהתכוונתי. אני רוצה שתחשבו ברצינות, מה מביא אתכם לחפש או לרצות כסף, מה מושך אתכם בכסף מזומן? סביר להניח שזה לא הכסף עצמו שעושה לכם את זה, אלא החלומות ואולי התקוות שתלויות בו. אולי משאלות לב או מטרות שאתם רוצים להגשים בעזרתו.
ואולי זה פשוט הרצון והצורך לגמור את החודש במדינה שלנו, וכאן בשנים האחרונות זה הפך להיות דבר לא מובן מאליו בכלל. זה כבר לא דבר של מה בכך לגמור את החודש, ופעמים רבות, אפילו לא להתחיל איתו.
אז איפה אפשר למצוא כסף מזומן? קודם כל, בארנק שלכם.
נכון, אני כאן עצמי הצעתי פעמים רבות בבלוג הזה וגם באתרים אחרים, לא להשתמש בכרטיסי אשראי, או לפחות להוריד את השימוש בהם למינימום ההכרחי, או לפעמים שבהן אתם צריכים לשלם בתשלומים מסיבה כזו או אחרת, כאשר נקרות בדרככם קניות חד פעמיות גדולות שיש טעם לחלקן לתשלומים.
אני בגדול בעד שימוש בכסף מזומן, כזה שמוציאים פעם בחודש או פעם בשבוע, מחלקים אותו למעטפות ועושים בו שימוש על פי צרכים ומחלקות ברורים מראש: ביגוד, אוכל, דלק, צ'ופרים, ילדים. עד כאן בסדר. הבעיה שלי עם כסף מזומן בארנק, שאם הוא אינו משויך להוצאה ספציפית ביותר, ממוקדת ומוגדרת, הוא פשוט נשרף, עף, טס מהארנק לפני שהספקתם להגיד: בחייאת, אני צריך עוד הלוואה.
אז אם אתם מוציאים כסף מזומן שישמש אתכם לכל השבוע או החודש, חלקו אותו למעטפות, או בכל שיטה אחרת, הגדירו לכל סכום של כסף ייעוד מסוים.
אם אתם רוצים להרוויח כסף מזומן, כדאי לזכור שגם על כסף מזומן צריך וחובה לשלם מיסים בדיוק כמו על כל הכנסה אחרת. אתם הרי לא רוצים להסתבך, אז תצטרכו להצהיר על כל הכנסה שלכם, וגם על כסף במזומן. תוכלו להרוויח כסף במכירות, בשיעורים פרטיים, היתרון של כסף מזומן הוא המידיות שלו. אל תשכחו שחובה להצהיר על כל הכנסה שלכם. אתם יכולים לקבל כסף מידי ממכירות של פריטים, בגדים, מוצרי חשמל או רהיטים שיש לכם בבית, להציע את שירותכם בעבודות בית קלות או תיקונים, העבודות הללו בדרך כלל מספקות הכנסה מידית ולכן אתם יכולים להרוויח כסף מזומן מכיון שמקובל לשלם עליהן במקום ולא לחכות לסוף החודש או לחודש הבא כדי לקבל תשלום. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה