צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.10.2011

10 דברים שלא שווה לשלם עליהם כסף בשנת תשע"ב


כסףאיך לחסוך כסף › 10 דברים שלא שווה לשלם עליהם כסף בשנת תשע"ב
בשנה שעברה חידשתי בפוסט ברכות ואיחולים ממני אליכם, לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו, משווקי האינטרנט, העושים כסף בשעות הפנאי, העובדים מהבית, המרוויחים יותר והחושקים להרוויח יותר כסף – לטובה.
השנה, במסגרת סל הברכות והאיחולים שלי לחגים ובעיקר לתחילתה של שנה חדשה, כללתי סדרת פוסטים בנושאי החלטות לשנה חדשה, סיכומים או התחלות של דברים חדשים, ביניהם דברים שאני רוצה להוציא עליהם כסף השנה, והפעם איך לא: 10 דברים שלדעתי לא שווה לשלם עליהם כסף השנה.
קחו מכאן מה שתיקחו, בכל מקרה זה על אחריותכם.
אני כבר לא אוציא כסף על אף אחד מהדברים הנ"ל, לפחות בתקווה ש. אז הנה הם באים, עשרת הגדולים:
1. אוכל לא בריא. בשום פנים ואופן, למעט מקרים חריגים של חוסר יכולת מנטאלית זמנית (יש לקוות), לא אוציא כסף על אוכל לא בריא, לא טעים ומזיק ברובו. פי אלף כדאי להוציא כסף על אוכל טעים, איכותי ובריא, אפילו אם הוא יקר יותר.
2. השנה לא אשלם כסף לאף אחד בלי לחשוב לעומק מה אקבל בתמורה, או לחילופין: מה קיבלתי בתמורה בפעם הקודמת. זה כולל שירותי ניקיון, שירותים מקצועיים כאלה ואחרים, יועצים ומקצרי תהליכים.
3. לא שווה לשלם כסף על קניות בסופרים יקרים להחריד, אפילו אם הם היחידים שפתוחים בשעות מסוימות, מהיום רק קניות מתוכננות.
4. ממש לא אשלם כסף השנה על שיחות בטלפון סלולארי, במיוחד לא כשאני בבית, אבל זה כבר צריך להיות ברור. אני גם לא אוציא כסף על שיחות מהנייד מחוץ לבית, אלא אם הן אורכות מקסימום שתי דקות, וממש דחופות משום מה. אין כמעט שיחה שהיא כה דחופה שלא יכולה לחכות לבית, או סידור / קביעת פגישה או קביעת סידורים שאינה יכולה להיעשות בהודעת אסמס.
5. ברוח זו, לא אשלם על הודעות אס אם אס מחוץ לחבילת הסמסים שיש לי. לצורך כך, כדאי מאוד שאגדיל את חבילת האסמסים הזו, ויפה שקל אחד קודם.
6. השנה לא אבזבז כסף על בגדים שלא בעונה, כלומר שלא בסוף עונה. סוף עונה מגיע בדיוק יומיים אחרי פתיחת העונה והמבצעים מרשימים. אין שום סיבה לקנות את כל בגדי העונה בהתחלה, כי במילא עדיין קר / חם מדי, או פשוט לא מעודכן אופנתית. סבלנות היא המפתח.
7. השנה לא אשלם הרבה כסף על חופשות, כי אתכנן את כולן, מהראשונה ועד האחרונה – הרבה זמן מראש. חודשים, אם צריך, ולו בשביל לקבל את הטיסה הזולה לאילת או מבצע למלון, או מה שזה לא יהיה.
8. ממש לא כדאי לדעתי להוציא כסף על טרנדים זמניים, וזה כולל את כל הצעצועים הזמניים, היקרים, הלא איכותיים או לא שימושיים של הילדים, שהזמן שהם משחקים בהם לא עולה בשום קנה אחד עם מחירם המופרז. זה כולל גם את העובדה שאין לי שום כוונות להוציא השנה כסף על טרנדים של עולם המבוגרים: השדרוגים החדשים של טלפונים / אייפונים / אייפדים / מכשירים חכמים / גאדג'טים מסוגים כאלה ואחרים / מוצרי חשמל חדישים שאין לי שום צורך בשדרוגם / מסכי ענק וכולי.
9. לשלם כסף על ריביות זה משהו שאין לי כוונות לעשות השנה באופן מיוחד. זה כולל לא לקחת הלוואות, לא להיכנס למינוס, לשלם חשבונות בזמן, לא לקבל דו"חות (הצלחתי גם שנה שעברה, ולמעשה גם שנה לפני).
10. לשלם כסף על טעויות. באופן כללי, מדובר על המצב הפשוט שבו בנאדם משלם כסף על טעויות, גדולות או קטנות. למשל, לחנות במקום אסור. למשל, לא לשלם בזמן חשבון של 25 שקל שמגיע בסוף השנה ל 255 שקל, למשל לצאת מהבית לפני שאכלת ושתית משהו, להוט לזרוק את כספך על הכריך הראשון שתראה ברחוב, כזה בדיוק כמו שיש לך במקרר בבית, למשל ללכת לקניות עם הילדים כי לא חישבתי את הסידורים שלי כמו שצריך, להירשם למשהו ולבטל, לקנות יותר ממה שצריך כי לא בדקת בבית מה חסר, וכולי.
בקיצור השנה נתכנן יותר, נוציא פחות כסף מיותר, ויותר כסף על חינוך, הגשמת חלומות, חוויות טובות וצמיחה אישית, וכנראה שנאכל הרבה פחות זבל. שנה טובה!
אולי תרצו גם לקרוא על 10 דברים ששווה לשלם עליהם כסף לפחות לפי דעתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה