צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.2.2009

איך לחסוך כסף בהכנת משלוחי מנות לפורים


איפה אפשר לקנות ממתקים וחטיפים זולים לימי הולדת ומשלוחי מנות לפורים?
איך אפשר להכין משלוחי מנות זולים ויפים?
מחירי הממתקים והחטיפים בסופרמרקט יקרים למדי, ובדרך כלל בפורים אנחנו צריכים להכין לא מעט משלוחי מנות, במיוחד אם התברכנו ביותר מילד אחד. משלוח מנות אחד למסיבת הגן או בי"ס, לפעמים גם אחד לצהרונית, אחד לתרומה במקרה ואוספים בבי"ס או הגן שלכם משלוחי מנות למען מטרה חשובה זו, ולפעמים אפילו לחברים או שכנים.
ממתקים וחטיפים זולים אפשר לרכוש בשוק, במחירים שיפתיעו מאוד את מי שלא ביקר שם כבר כמה שנים. כדאי להיצמד לממתקים מתוצרת מוכרת ועדיף שיהיו ארוזים, כך שמוטבעים עליהם תאריכי הייצור, כשרות למי שזה חשוב לו וכולי.
ממתקים של כל התוצרות והחברות המוכרות לנו, זהים לאלו שנמכרים בסופר, הרבה הרבה יותר זולים בשוק: חלקם מוצעים באריזות גדולות מאוד, שאין להשיג בסופרמרקט ומוזילים משמעותית את הקנייה.
קנייה אחת מרוכזת שכזו סוגרת את כל המשלוחים והמסיבות המתוכננות, את האריזות מכינים בבית מכל מה שיש: סלסלות פירות שהתכוונו לרוק, קופסאות קרטון או פח ריקות של עוגיות וכדומה. מצפים אותן בנייק צבעוני או צלופן, או נותנים לילד להשקיע בציור משלו וקישוט.
חג פורים מטרתו לשמח ולשמוח. הכנת משלוחי מנות לנזקקים גם משמחת אחרים, וגם משמחת אותנו. אין כמו עיסוק בנתינה כדי למלא את את חיינו במשמעות שהיא מעבר לכסף, מעבר לרכישה ולחיים הצרכניים שלנו. אפשר לאסוף משלוחי מנות לתרומה מחברים, בגן או בבי"ס, ולהרים טלפון למוסדות של ילדים נזקקים. אין ארגון שלא ישמח לקבל מכם כל מה שתוכלו לתרום לרוח החג של ילדי המקום. חג שמח!
קראו עוד על איך לחסוך כסף וכלכלת המשפחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה