צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.12.2010

פתרון בעיות בשיווק תוכניות שותפים


אתם נמצאים כאן: כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים ›  פתרון בעיות בשיווק תוכניות שותפים
אהלן אהלן ובוקר טוב! הבוקר שוב אפצח, כמנהגי לאחרונה, בסדרת טיפים חדשה, המצטרפת לסדרת הטיפים שלי: איך לחסוך כסף ו איך לעבוד מהבית, ועוסקת הפעם בעשיית כסף באינטרנט באמצעות שיווק תוכניות שותפים.
מי שפותח את דרכו בשיווק באינטרנט ומיישם שיטת שותפים לראשונה וודאי נתקל בלא מעט שאלות, תהיות ובעיות. עם כמה שנות ניסיון מאחוריי, אנסה לתת מענה לכמה בעיות מרכזיות, וגם כמה שוליות שאתם אולי נתקלים בהן בתחילת מסע זה.
גם משווקי אינטרנט מנוסים יותר, שאינם נמצאים בשלבים התחלתיים דווקא בשיווק תוכניות שותפים, אך עדיין מתקשים להרוויח מספיק כסף באמצעותן, או טרם הגיעו להכנסה קבועה או רווח, עשויים למצוא עניין בטיפים שיש לי להציע.
אם אתם כבר מתקדמים, משופשפים ויש לכם מתוה פעולה ברור לעשיית כסף באינטרנט, גם אז לא מן הנמנע שפה ושם תתקלו באי אלו בעיות מציקות קטנות ומעצבנות שדורשות תשומת לב. במקרה הטוב, אתם כבר מצליחים מאוד בשיווק תוכניות שותפים, למעשה הולך לכם קלף משוגע, אבל אולי זה סימן שאפשר להרוויח יותר כסף ולבדוק אם אתם בצמיחה או שהעלייה הייתה זמנית וזוהרת – לרגע.
גם כאן אנסה להבהיר מעט את התמונה. כדי לעזור לי לעזור לכם, ולעזור לכולנו, תוכלו לשלוח אליי שאלות או בעיות ואנסה לתרום מניסיוני. לחילופין, אם יש לכם טיפ נפלא – אשמח לשמוע עליו.
בואו נתחיל עם שלוש בעיות עיקריות וכלליות בשיווק תוכניות שותפים, שפשוט אינן מניחות לכם להרוויח די כסף. כל מה שמפריד ביניכם לבין המיליון הראשון, לפי ראייתכם, הוא בסך הכל ש...
1. הצעות האפילייאט שלי לא מקבלות מספיק חשיפה
או:
2. הצעות האפילייט שלי מקבלות חשיפה אך אינן ממירות מספיק
או:
3. הצעות האפילייט שלי מקבלות חשיפה רחבה, ממירות אך לא ברווח.
אכן בעיה.
שלוש הבעיות הללו מסודרות בסדר עולה, בדרך כלל לפי מידת ניסיון או וותק המשווק, מהטירון לוותיק.
בואו נבדוק איך אפשר לתקוף כל בעיה כזו, באמצעות כמה פתרונות אפשריים, נחלקם לכמה חלקים ולבסוף, לקריאה ועיון נוסף בבעיות פרטניות יותר שעלולות לצוץ בדרך מסוימת, אעביר אתכם לקריאה נוספת בפרק אחר.
אם אתם מהלכים פסיעות ראשונות בשיווק תוכניות שותפים, ייתכן ונתקלתם בכמה וכמה דילמות, כמו: איך לבחור מוצר טוב לשיווק? לאיזו רשת שותפים כדאי להצטרף? איך מרווחים כסף בשיטת שותפים? האם לשווק בארץ או בחו"ל? איפה עושים יותר כסף ועוד...
כדי לענות על שאלות אלה, תוכלו לעניין בפוסטים קודמים ומדריכים שכתבתי בנושא תוכניות שותפים: אפילייט מרקטינג, שיטת שותפים, ובפרק שעונה על כל השאלות ההתחלתיות הללו, ומספק חלון הצצה לתחום שיווק תוכניות שותפים: שיווק שותפים.
אם כבר התחלתם לשווק מוצרי אפילייט, ייתכן שנתקלתם בבעיה מספר אחת: יש לכם מוצר מצוין, לדעתכם, אך הוא אינו מקבל חשיפה מספקת. ראו: אין מספיק תנועה לשיווק מוצר שותפים, ובו נעלה השערות מדוע המוצר אינו מקבל חשיפה מספקת, ובאיזו דרך אפשר להגביר חשיפה להצעת האפילייט שלכם כדי להתחיל להרוויח כסף באמצעותו.
מוצר שותפים לא נמכר – זו בעיה אחרת. אמנם בעיה לקצת יותר מתקדמים, אבל אחרי הכל, אם מוצר אינו נמכר הרי שאנו לא מרווחים כסף. בעיה. יחד עם זאת, לעיתים נדירות מאוד נתקלתי במוצרים שבאמת אינם ממירים, כלומר אינם נמכרים. בדרך כלל אחנו מדברים על דף שלא ממיר טוב, או אתר שאינו בנוי או מנתב להמרה. כמובן שייתכן גם שיש בעיה במוצר עצמו. אז מה עושים? בודקים. ראו טיפים כיצד לפתור בעיה של מוצר שלא נמכר.
מוצר שותפים לא מרוויח: פזמניקים עורו: בעלי הותק שביניכם אולי נתקלים בבעיה מטרידה אחרת. מוצר של תוכנית שותפים שאתם משווקים זוכה לחשיפה נרחבת, משווק היטב, מכניס כסף ונמכר סבבה. אבל מה? הוצאות הפרסום שלכם, ההחזרות או הניהול שלכם עולות על ההכנסות ממכירת המוצר או מהעמלות שאתם מקבלים על שיווקו, כך שלמעשה למרות כל מאמציכם, אתם בהפסד כספי. מתקשים להגיע לרווח, לא מרוויחים כסף באמת אלא רק מחליפים כסף בכסף. והגרוע מכל: אתם מוציאים כסף מיידי, ומקבלים עמלות בעוד 30 או 60 או אפילו 90 יום. בעיה. המטרה שלנו כמשווקי אינטרנט ומשווקי תוכניות שותפים היא להרוויח כסף עבור עצמנו, לא רק עבור בעל המוצר. הוונדור. כך שאנו חייבים לא רק לשווק את המוצר כך שיימכר היטב, אלא גם לשווק אוות באופן שישאיר לנו נתח מהעוגה. מוצר שותפים שנמכר היטב, אך אינו מניב רווח, יהיה בדיוק נושא הדיון בפוסט הבא. אנסה לעזור ולתת לכם כמה כלים להתמודד עם התופעה המרגיזה הזו, והתחושה שיש פה פוטנציאל, אבל אני מפספס משהו. עד אז, מכירות טובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה