צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.7.2009

וובקינז - מבצע אקטימל שטראוס והמותג webkinz


חברת שטראוס מאחדת כוחות ומבצעים הקיץ הזה יחד עם המותג וובקינז להנאת הילדים חובבי בובות קוד אינטרנטיות שמופעלות בלחיצת עכבר. מי שעדיין לא יודע במה המדובר זקוק לקורס רענון דחוף: וובקינז הן בובות פרווה קטנות ונחמדות במגוון דמויות של חיות המגיעות עם קוד סודי ואישי אותו ניתן להזין אל אתר האינטרנט של וובקינז ולהעיר את בובת הפרווה – לחיים וירטואלים. באתר יכולים הילדים לקנות לבובה / חיה הוירטואלית שלהם, באמצעות כסף וירטואלי, אוכל, בגדים, צעצועים, חדר שינה, אמבטיה וכולי וכמובן לשחק במשחקים שונים. עבור השתתפות במשחקים מרוויחים הילדים כסף וירטואלי, למעשה נקודות המשחק לרוב מומרות אוטומטית לסוג של כסף וירטואלי שימושי באתר וובקינז בלבד. כסף שנצבר לזכות הילד באתר משמש אותו לקניית חפצים וירטואלים עבור החיה ועוד.
אז מה לחברת שטראוס, שאלתם? לאריזות אקטימל צורף החודש קוד סודי המזכה את הילדים בכל מיני הפתעות ומבצעים הקשורים בעולם וובקינז, ההורים יכולים לשלם קצת פחות כסף על בובת וובקינז והילד יכול לדרוש עוד בובת וובקינז כאילו אין לו מספיק. זה לא מלהיב במבצע הזה. אם מחלקים הפתעות, שתהיינה הפתעות! לא כרטיס המזכה בהנחה ברכישת וובקינז וגורם לילד לשגע אותנו שנקנה לו בובה נוספת בסדרה! חשוב לציין כי קוד המבצע של אקיטמל וובקינז מעניק הפתעות משלושה סוגים: הנחה של 20 ש"ח ברכישת בובת וובקינז, כמה כסף עולה הבובה הזו? כ 65 ש"ח, כך שההנחה יפה, אבל לא מדובר במתנה. או: הנחה של 10 ש"ח ברכישת בגדים של וובקינז (שעולים כ 30 ש"ח) או: חבילת קלפי וובקינז במתנה בסניפי טויס אר אס. (שעולים כ 10 ש"ח). נחמד, חבל רק ש:
צריך להגיע לחנות כדי לקבל את ההפתעה. א' זו טרחה, ב' הרי לא נצא מטויס אר אס רק עם הקלפים האלו ביד, נכון? שיתוף פעולה יפה הם עשו שם, צעד שיווקי חכם ללא ספק, ועבורנו "צעד שיווקי חכם" פירושו: זה הולך לעלות לנו כסף איזה יופי של קיץ. ג', ואולי הכי מעצבן, כרטיס ההפתעה לא מכיל מידע אודות ההפתעה או ההנחה שבה זכית, טרחה נוספת: על ההורים להכנס לאתר אקטימל ולהזין את הקוד על גבי הכרטיס כדי לגלות מה הזכייה. וזה לא הסוף: עלינו גם להרשם לאתר (!) אקטימל כדי לדלות את הפרט המעניין הזה, לחתום שקראנו את התקנון בנוכחות הורים, ובקיצור, באופן אישי לא תראו אותנו עומדים בתור. יש לנו דברים אחרים לעשות בשעתיים פנויות מזמננו החופשי. וזמן כידוע שווה כסף אז: לא יותר פשוט לצרף חבילת קלפים קטנה של וובקינז למארזי אקטימל? קיץ שמח ובריא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה