צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.6.2009

חופש גדול - מחיר קייטנה לילדים, איך אפשר לחסוך כסף ?


החופש הגדול מתקרב? הילדים ממלאים טבלאות ייאוש ואתם נמלאים ייאוש?
אם יש לכם ילד אחד, קייטנה לחופש הגדול תעלה כ 2500-4500 ש"ח, תלוי לאיזו תקופה (יולי וחצי אוגוסט, יולי, חצי אוגוסט, או קומבינציות שונות של מחזורים, למשל שלושה שבועות כל מחזור). אם יש לכם שני ילדים...טוב, אתם יודעים להכפיל, ואם יש לכם שלושה זה כבר סכום כסף שממש לא נעים לחשוב עליו. מה עושים, מה עושים? לא יכול להיות שנוציא כל כך הרבה כסף הקיץ, לפעמים יותר כסף ממה שאנחנו מרוויחים, רק כדי להמשיך לעבוד? וזה רק כסף על קייטנות. מה עם בילויים, סרטים, הצגות, בריכה, חופשה, מלון או טיסה, קניות וקניות...? שבסופם מתחילות הקניות לבית הספר, הציוד, הספרים, הריהוט והבגדים. כסף לא מפסיק לצאת לנו מהארנק בחופש הגדול, וזה רק על הילדים. גם אנחנו רוצים להוציא איזה שקל כסף מדי פעם, למשל על דלק רחמנא ליצלן. אז מה עושים? קודם כל תנשמו עמוק. יש לנו, כתמיד, כמה פתרונות לא רעים בכלל.
הכינו את הארנקים למשהו מהנה יותר מקייטנת מתנפחים בשלושת אלפים שקל, אפשר גם אחרת.
1. הירשמו רק למחזור אחד או רק לחלק מהחופש הגדול, ותחסכו לא מעט כסף למעשה, בערך חצי מעלות הקייטנה. למשל, הירשמו רק לחודש יולי במקום ל 6 שבועות. או הירשמו למחזור של שלושה שבועות במקום 6 שבועות. כסף שחסכתם בצורה זו יכול לשמש לחופשה של שבוע בצימר או ביחידת נופש. היות ורוב המשפחות במילא מתכננות לצאת לחופש בקיץ, אפשר לצאת לחופש לאחר סיום הקייטנה עם תכנון מוקדם. מחירי החופשות עולים באוגוסט, אבל אם תסעו בשבוע האחרון של יולי תוכלו לחסוך קצת כסף גם על החופשה וגם על הקייטנה.
או קיי, אז חופשה זה שבוע, אבל מה עושים עם עוד שבועיים, שלושה או ארבעה?! הנה כמה רעיונות:
2. התארגנו כמה הורים לילדים והכינו פעילות לילדים בעצמכם או בעזרת ביביסיטר. רצוי שהילדים יהיו מאותו גן או כתה כדי שיהיה להם נחמד ומעניין. יש המון אפשרויות לארגן את הילדים לפעילות בחינם, בעצמכם, בלי להוציא כסף בכלל או בהשקעה קטנה מאוד של כסף למשל: ארבעה הורים יחלקו ביניהם חודש, כל הורה ישמור על כל הילדים למשך שבוע. או כמה הורים יחלקו ביניהם שבועיים. זה יעלה לכם בכמה ימי חופשה מהעבודה, אבל הרבה פחות כסף מאשר קייטנה לחודש. ארגנו כמה פעילויות בבית או בגינה הסמוכה, ארוחת צהריים, יצירה מסוגים שונים וכמה סרטים בדי וי די. זה לא קשה במיוחד! אופציה אחרת: חלקו את הזמן עם 5 הורים, כל הורה יתנדב ליום אחד בשבוע, סך הכל 4 ימים בחודש. אופציה נוספת למי שרוצה לחסוך כסף על קייטנה שנייה או במקום קייטנת המשך לחודש אוגוסט אך לא רוצה לשמור על כל הילדים בעצמו: התארגנו כמה הורים ושכרו בייביסטר ביחד שתשמור על 4 ילדים. הביביסטר תשמור על הילדים כל שבוע בבית של ילד אחר. אפשר להכין מראש משחקים, אוכל, סרטים, יצירה, או משחקים בחוץ ובגינה. כמה כסף תחסכו? יותר מחצי. במקום 3000 שקל לחודש ישלם כל ילד כ 1250 ש"ח, או לשבועיים כ 650 ש"ח. הרבה פחות כסף ללא ספק. ראו רעיונות כאן : קייטנה קיץ .
3. יצירתיות וגמישות תחסוך לכם כסף הקיץ: במקום להרשם ל 6 שבועות קייטנה, שעולה המון כסף במיוחד אם יש לכם יותר מילד אחד, הירשמו ל 4 או 3 שבועות, ואת השבועיים-שלושה שנותרו תעבירו בצורות שונות שלא עולות כסף או שעולות הרבה פחות כסף , למשל:
שבוע אחד אצל סבא וסבתא, שבוע אחד עם ביביסיטר, שבוע אחד בחופשה שבמילא תכננתם לנסוע אליה, שבוע שבו כל יום הורה מתחלף שומר על קבוצת ילדים וכדומה. למלא שלושה שבועות עם ילדים זה לא קשה כמו שזה נשמע עם מתכוננים מראש, ואפשר לחסוך הרבה כסף שתצטרכו למספיק הוצאות אחרות הקיץ. אל תשכחו לצייד את הילדים במים ואזהרות חמורות לבל ישכחו לשתות ולשתות, ושיהיה לכם קיץ שמח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה