צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.7.2009

לחסוך כסף - אטרקציות לילדים בחופש הגדול ובכלל


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › אטרקציות לילדים - לחסוך כסף על בילויים
בילויים עם הילדים הם דבר יקר, מה לעשות. אז זהו, שיש מה לעשות. בהמשך יפורטו כאן רעיונות רבים לחסוך כסף עם הילדים בלי להרגיש שחסר כסף או כל דבר אחר, פשוט להמשיך להנות, או להתחיל.
ההוצאות בחופש הגדול פשוט לא מפסיקות, כסף נוזל לנו מהידיים ולא מטעמי עודף לצערנו. בילויים עולים כסף ואטרקציות, קניות וביביסיטר, קייטנה וכולי – ומה עם כל הקניות האלה של חזרה ללימודים?
הפעם נדבר על איך לחסוך המון כסף על בילויים ואטרקציות עם הילדים, כדי שכולנו נהנה בחופש אך גם נשאיר קצת כסף לדברים נוספים או אפילו כסף לספטמבר שגם תכף יגיע. כמה רעיונות לאטרקציות ובילויים שלא עולים כסף בכלל או עולים מעט כסף כולל רעיונות לבילוי אחה"צ נחמד, למי שצריך גם יום רגוע ולאו דווקא פארק מים מסעיר.
1. לעשות מנוי! מנוי חוסך המון כסף לכל המשפחה על מגוון אטרקציות. מנוי לספארי, מנוי למוזיאון וכדומה חוסכים הרבה מאוד כסף. בררו על מקומות בילוי שאפשר לעשות בהם מנוי משפחתי. כניסה למקומות בילוי כאלה עולה הרבה כסף 60-100 שקלים לאדם זה לא צחוק כשהולכת משפחה שלמה לבלות. במחיר של פעמיים כניסה משפחתית אפשר לעשות מנוי משפחתי שנתי לחלק מהמקומות, ויש כאן לא רק חיסכון כסף אלא הרבה יותר מזה: נהנים יותר, יוצאים יותר ומוציאים פחות כסף – למה, בעצם? לדוגמא: כשאנו הולכים לספארי, למשל ומוציאים כמה מאות שקלים למשפחה, אנו מרגישים שאנו חייבים להישאר בספארי לפחות כמה שעות, אם לא יום שלם. שילמנו כל-כך הרבה כסף , הרי לא נחזור אחרי שעתיים. היום שלם הזה עולה לא מעט כסף אם מחשבים גם קניית ארוחות ותוספות וקניות שהילדים מבקשים במקום: כסף לבלון, סוכר על מקל, נסיעה ברכבת ועוד. כשיש לנו מנוי אפשר לקפוץ לשעה קלה אחה"צ, ולא חייבים להספיק הכל ביום אחד. אפשר יום אחד לעשות פיקניק במקום, יום אחד לראות את גן החיות, יום אחד את מתחם הציפורים, ובפעם הבאה לרכב על סוס פוני. ביקורים קצרים מהנים מכיון שהם לא סוחטים אותנו והרי כסף לא שילמנו כי כבר עשינו מנוי והחזרנו את ההשקעה עליו כמה וכמה פעמים, יש תחושה שגם חסכנו כסף וגם נהננו.
2. כרטיסיה: יש מקומות שבהם המנוי יקר מאוד, בניגוד למנוי שניתן לעשות בכמה מאות שקלים, לפעמים המנוי עולה אלפי שקלים, ובמקרה הזה- מה השתגענו להוציא כסף רב כ"כ כאילו אין מחר? למשל, מנוי משפחתי לבריכה או לקאנטרי. מי שאין לו מנוי עדיין יכול לחסוך כסף בחופש אם יעשה כרטיסיה של 10 כניסות, שיכולה לעלות 200-500 שקלים, תלוי היכן, ולנלצלה פעמיים שלוש בחופש לבריכה, מה שחוסך כסף על בילויים. אם יקח בחשבון שבילויים ואטרקציות רבות עולים מעל 50 שקלים לאדם, הרי שכניסה ב 30 שקלים בממוצע עולה פחות כסף ומשתלמת מבחינה כספית.
3. בילויים והעברת זמן בחינם: מנוי לסיפריה עולה גרושים אם בכלל. מדובר במנוי חינם או כזה שעולה כמה עשרות שקלים לשנה. מנוי לסיפריה לא רק חוסך לכם כסף על רכישת ספרים, הוא גם חוסך כסף על לנסות להעביר את הזמן אחה"צ. במקום להסחב עם הילדים בקניון (כי שם ממוזג) ולהוציא המון כסף על קניות ושטויות, אפשר לגוון פעם בשבוע וללכת לספריה העירונית. גם ילדים קטנים מאוד, ואפילו פעוטות בני שנתיים יכולים להנות בספריה. אפשר לשבת לקרוא כמה ספרים, לתת לילדים להתרוצץ ולבחור ספרים בעצמם, ולבסוף לקחת כמה ספרים הביתה ועוד בלי לשלם כסף עליהם – מה רע??
4. אטרקציות לילדים חינם: קק"ל מארגנת סיורים חינם בכל יום שישי, אפשר להתעדכן באתר שלהם. מרכזי מבקרים רבים בחינם, לא עולים כסף וגם אין בסביבה כ"כ על מה להוציא כסף כך שזה פתרון לא רע. מפעל ממתקים כמובן נמצא בראש הרשימה אבל יש עוד כמה מרכזי מבקרים שאפשר לראות בהם סרטים ולבלות בלי להוציא כסף בתיאום מראש. כמו בכל דבר, תכנון חוסך כסף גם במקרה זה.
5. משחקיות זולות: ג'ימבורי, פעלתונים ומשחקיות שונות מציעות רכישת כרטיסים זולים (באזור ה 10 שקלים למתקן) למשל, מכוניות מתנגשות, קרוסלה, רכבת וכדומה. משחקיות אלה הן מעין לונה-פארק-מיני, עבור הילדים זו חוויה ומדובר בהוצאת כסף קטנה יחסית. בקניון ארנה בהרצליה, למשל, מתקן עולה 15 ש"ח, אך 4 כרטיסים עולים כ 40 ש"ח. במחיר כזה אפשר להעסיק אפילו שני ילדים למשך שעתיים-שלוש. מתקן אחד כמו מכוניות מתנגשות כצ'ופר, ומתקן שני שהוא למעשה הג'ימבורי ומתקני המשחקים שמאפשרים משחק לזמן ממושך בלי להוציא כסף רב. במקומות רבים יש ג'ימבורי בחינם, למשל בקניון איילון (בקומה התחתונה), באיקאה כמובן (גם מיני-קולנוע עם תוכניות ילדים) ובקניונים שונים.
6. ואם כבר קניונים, בדרך כלל זה מקום להוציא בו כסף ולא לחסוך כסף כל כך, אבל בחופש הקניונים מלאים בפעילויות חינם לילדים: הופעות, יצירה ומשחקיות. צריך לקחת בחשבון את מחיר החניה ולתכנן מראש את ההוצאות או הקניות ולקבוע גבולות אחרת זה כמובן לא משתלם ותצאו עם הרבה פחות כסף בארנק ממה שתיכננתם בשביל אחה"צ רגיל עם הילדים.
7. טבע, טבע: פיקניק, ים, פארק, יער, גן לאומי. כל מה שלא עולה כסף והילדים יכולים להרגיש בו בחופש גדול ואמיתי. ילדים אוהבים טבע, במיוחד עם חברים. כדור, חבל, ערסל ואפילו בריכה מתנפחת יעשו להם את היום. תהיו יצירתיים, זה יחסוך לכם כסף הקיץ.
8. לפני פוסטיים (=2 פוסטים) הזכרתי כאן את מבצע שטראוס אטרקציות חינם לילדים – אוספים 8 מכסים של מעדנים ומקלבים כניסה חינם לאטרקציה לילד עד גיל 10. חלק מהאטרקציות יקרות ועולות 60-70 שקלים ואף יותר. לעומת זאת 8 מכסים של מעדן דני עולים כ 16 שקלים. תעשו מהר את החישוב...נכון, אם כבר ללכת למקום כזה יקר, אפשר לחסוך כסף עם אחד המבצעים שיש בחוץ, ואם כבר: זה הזמן להשתמש בכל כוכבי/נקודות שצברתם בכרטיסי האשראי ולנצלם להצגות וכניסה לאטרקציות כדי להעביר את החופש בלי לשפוך כסף כמו מים.
בהצלחה וחופש מצוין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה