צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.4.2009

טיפים לחופשה זולה


טיפים לחופשה זולה בארץ, חופשה שלא עולה הרבה כסף. חופשה משפחתית או זוגית לא חייבת לרוקן את הארנק. אפשר לבלות קצת זמן חופשי ולחזור הביתה בשלום, כלומר בלי לשבור את קרן הפנסיה.
צריך לזכור שמטרת החופש היא להתרחק מהשגרה, להתחבר למשפחה, בני הזוג והילדים, לבלות זמן איכות אמיתי ביחד, כזה שאינו מופרע על ידי טלפונים, עבודה, לחץ ושעות היום יום העמוסות.
כל זאת אפשר להשיג גם בלי להוציא הרבה כסף, במיוחד עם תכנון נכון מראש של החופשה.
הכינו תקציב מראש. אנשים נבהלים מכנת תקציב ונוטים להתרחק ממנו, אם זה תקציב שנתי, חודשי או תקציב לחופש. מדוע, בעצם? הם מרגישים שבניית תקציב פוגע בספונטניות שלהם ובתחושת החופש. כל זה אינו נכון, הלא התוצאה היא שאנו משקיעים זמן בחיפוש אחר דיל טוב כדי לחסוך 1000 ש"ח פה ו 200 ש"ח שם, אך לבסוף מוציאים אלפי שקלים בזמן החופשה עצמה, רק בשל חוסר תכנון. ביזבוז יתר עלול אפילו לפגום בטעם החופשה, במיוחד אם מראש לא תיכננתם להוציא הרבה כסף. סכימו כי יהיה תקציב וחישבו על תקציב שאתם יכולים לעמוד בו.
כעת הורידו מהתקציב את ההוצאה העיקרית שלכם, למשל: מלון, צימר, או לינה וארוחות במקום הלינה.
זה לא נגמר: אם כלולה נסיעה ארוכה או טיסה כללו את מחיר הדלק או הטיסה.
כעת חלקו את התקציב שנותר למספר ימי החופשה שלכם ודעו מראש באופן די ברור כמה כסף אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא ביום, כולל מזון, כניסה לאתרים, קניות וכדומה. נראה לכם מעט מדי? חשבים שאתם יכולים לעמוד בהוצאה גדולה יותר? מאה אחוז, חיזרו לתקציב שלכם והגדילו אותו. אבל סכמו והסכימו על תקציב לפני היציאה לחופשה, כדי למנוע הפתעות.
צימרים יכולים להיות זולים מבתי מלון בארץ, אבל לא כולם, ולא תמיד! בחגים, למשל, צימרים רבים מעלים את המחירים, ומחיר חדר ללילה עשוי לעבור את מחיר הלינה וארוחת בוקר במלון. בררו מראש על מקומות זולים, טיפ: ככל שתתרחקו ממוקדי הנופש הפופולריים, כך תשיגו מחירים טובים יותר. אם אתם במילא נשארים רוב הזמן במלון, אם בני הזוג או עם הילדים בבריכה...האם זה משנה מאוד אם זה יהיה בים המלח או באחת הערים הזולות יותר על חוף הים? חישבו כמה זה שווה לכם, כי לכל משפחה או זוג יש את סדרי העדיפויות שלה, וחשוב להם לשמור עליהם.
בררו מראש טלפונית במקום הלינה האם יש בחדר מטבחון או מקרר, קומקום חשמלי וכדומה. תוכלו לחסוך הרבה כסף על אוכל בחוץ, במיוחד בחופשה ארוכה, אם תערכו מראש קנייה קטנה בסופר המקומי ותכינו לכם לפחות חלק מהארוחות בעצמכם. ארוחה במרפסת המלון או בחצר הצימר שלכם יכולה להיות חוויה מלאת אווירה לא פחות ממסעדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה