צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.7.2010

ציוד לבית ספר 2010 - איך לחסוך כסף ומה צריך לקנות


ציוד לבית ספר 2010 – קיבלתם כבר את הרשימה? שמחתם לגלות ששוב כל ספרי הלימוד משנה שעברה פגו תוקפם לאלתר ואי אפשר להעביר אותם לאחים או למכור אותם?
עשיתם חישוב כמה כסף ציוד בית ספר הולך לעלות לכם השנה?
מה קורה להורים בקיץ? הם יוצאים מדעתם. ואיך לא? הילדים בבית (או בקייטנה שעולה הון) והם מפסידים ימי עבודה, מוציאים כסף כאילו יש חור בארנק על ארטיקים, מקומות בילוי לילדים, חוגים, בריכה, הצגות, סרטים, אוכל בחוץ, בייביסיטר ושאר גזרות.
שמחת העמלים היוצאים לחופשה משפחתית עם הילדים מושבתת קלות כשמגיע החשבון: הנה עוד כמה אלפי שקלים שעפו עבור שבוע נופש, מהנה ככל שיהיה, מצטרף לרשימת ההוצאות האינסופיות בחופש הגדול.
ההורים המיוזעים כבר חולמים על ה 1 בספטמבר, אבל ל 1 בספטמבר יש מחיר. כן, לכל דבר יש מחיר. וגם שנת הלימודים עולה כסף.
אז אחרי שלא נשאר לנו שקל (בחיי, הזוגות הכי עשירים שאנחנו מכירים מתלוננים שהם סוגרים כל קיץ עם מינוס), מגיעה החזרה לבית הספר ואיתה המון הוצאות, כסף רב הולך להישפך לכולנו ישירות מהבנק על ספרי לימוד, ציוד לבית ספר, ילקוטים, מחברות, קלמרים ושאר ירקות.
זו כמובן רק ההתחלה, כי חזרה ללימודים פירושה תשלומים שונים שמתחילים בספטמבר, כמו תל"ן, וועד כתה, ביגוד לבית הספר, בגדים לעונות מעבר, נעליים חדשות, חולצות בית ספר או תלבושת אחידה.
מה עושים? איזה ציוד בית ספר אנחנו באמת צריכים ב 2010 וכמה כסף עוד אפשר לסחוט?
ספרי לימוד עולים כ 700 שקלים לתלמיד, תכפילו את זה במספר הילדים שלכם. ואל תצפו לחסוך את זה שנה הבאה, הספרים הללו כמעט אף פעם אינם ניתנים להעברה כי כל שנ יוצאת מהדורה חדשה או שמדובר בחוברות שכותבים בהן. וזה לפני ציוד לבית ספר.
ציוד לבית ספר כולל: ילקוט, מחברות, קלסרים, תיקיות, עטיפות, קלמר, יומן לתלמיד, קופסאת אוכל, בקבוק שתייה, כלי כתיבה וציור – וזו באמת רשימה בסיסית.
איך חוסכים על ציוד לבית ספר?
קודם כל, לא הולכים לקניות עם ילדים. כבר סיכמנו את זה כאן פעמים רבות, וזה נכון במיוחד לגבי קניות שקשורות בילדים. הם יבקשו כל מה שהם רואים, בכמויות בלתי נדלות, ומהמוצרים הכי יקרים, ממותגים, שעולים הכי הרבה כסף ובלי פשרות. מצדכם כמובן.
כי למה שאנחנו נתפשר על חינוך הילדים שלנו? מה שהכי טוב לילד שלי וכו'... שיקנה מה שהוא רוצה העיקר שיהיה מבסוט וילך לבית ספר שמח. זה תמיד מצחיק אותי. בכל מקרה "שמח" אף אחד לא נהיה כשמעירים אותו ב 7:00 בבוקר כדי לשבת על כסא קטן מול לוח גדול. ושום קלמר לא ישנה זאת.
מה שכן נכון, הוא שאנו מרגישים, ובצדק, שלתת לילד חופש בחירה לגבי ציוד הלימודים שלו הוא נכון. הילדים משתמשים בציוד הזה, הם משקיעים ולומדים כל השנה, ומגיע להם שיהיה להם ציוד נוח ומהנה, כמו שאנחנו היינו רוצים בסביבת העבודה שלנו.
כל זה נכון וטוב, אבל יש דרכים לעשות זאת ועדיין להוציא פחות כסף.
קחו את הילדים לסיבוב קצר לבחירת ילקוט וקלמר, נניח, ו 2-3 מחברות או קלסר.
את השאר תקנו לבד. טושים, מחקים, מחדדים, יומן לתלמיד וכל הסיבוב הארוך הזה תעשו בשקט, תשוו מחירים בלי הילדים, קנו ציוד בלי מותגים שעולה פחות כסף. את הכיף שלו הילד כבר קיבל בקנייה קטנה שסיכמתם מראש.
אין טעם לקנות מחברות עם ציורים, שיקרות לפחות פי 2 ממחברות רגילות, כי במילא עוטפים אותן בעטיפות צבעוניות.
אין טעם לקנות יומן שעולה יותר מ 10-20 שקלים, מכיוון שיומנים מקושקשים וצפופים שעולים 50 שקלים ויותר במילא לא מועדפים על המורים ולא נוחים בעליל לתלמיד. איך אפשר לכתוב משהו ב 2 וחצי שורות האלה? יומן עם דף לכל יום או יומן דו-יומי הוא מצוין להם, כאלה עם ציורים ומותגים עולים 20 שקלים והם מעולים במיוחד לתמידים הצעירים, א-ד.
קלמר: אפשר בהחלט לכבס ולהעביר משנה לשנה.
אם לא תקנו קלמרים וילקוטים עם ציורים, הם לא יימאסו על הילדים שלכם ולא תצטרכו להחליף אותם מדי שנה. אם כבר, קנו ילקוט עם ציור שניתן להסרה עם רוכסן (כמו של קלגב), כך שאפשר להשתמש בו לשנים רבות ולא להוציא כסף כל שנה מחדש.
ושוב: כל ציוד ישן שאתם זורקים או שומרים בארון, אנא שיקלו למסור לתרומה. יש ילדים שהולכים לבית ספר עם שקיות ניילון במקום ילקוט. באמת באמת שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה