צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.8.2010

אירועים לילדים בקניונים חינם


אירועים בקניונים לילדים – רק מה שלא עולה כסף, אירועים שמוצעים בחינם!
במסגרת נסיוני השוטף לעזור לכל ההורים והילדים בחופש הזה... לעבור אותו בשלום, בקצת פחות הוצאות, בלי הרבה כסף ועם הרבה הנאה...
כבר נכתב כאן על מבצע ספארי בייגל בייגל ששולח אתכם לביקור בספארי בהנחה משמעותית על הכרטיס השני, על מרכז מבקרים במבה ועל הנחות לימית 2000 כמו גם המון רעיונות לבילויים עם הילדים שלא עולים כסף.
היום הפתעה מרוכזת: הידעתם שאתם יכולים לבלות עם הילדים בחופש בלי להוציא שקל? זה הכל תלוי בכם, כי קניוני ארצנו מלאים באירועי קד"מ, יחסי ציבור וקידום מכירות לילדים, ומציעים אפוא שלל הצגות, פסטיבלים, עמדות יצירה ומשחקים ושעשועים בחינם. צריך רק להגיע.
למה זה תלוי בכם? כי אם תנצלו את הבילוי גם לבזבז כסף על ארוחות, קניות וממתקים... סביר להניח שזה לא יעזור לארנק שלכם. אבל אפשר ללכת לבלות יפה באירועים הללו לשעה קלה או שעתיים, וגם אם תצ'פרו את עצמכם או את הילדים בקנייה קטנה, עדיין זה יוצא זול יותר מאשר ללכת כל יום להוציא כסף על אטרקציה כזו או אחרת, סרטים, הצגות, משחקיות ומתנפחים. יש גם בחינם, הנה מה שהעלתי בחכתי.
רגע, לפני החכה שלי, כמה הבהרות והמלצות: לעיתים אופי האירועים, תאריכים ושעות משתנים בין הפרסומים השונים, ולכן – תעשו לעצמכם טובה ותרימו טלפון לקניון לוודא שהפעילות מתקיימת ביום שאתם רוצים להגיע, בדיוק באלו שעות וודאו שהפעילות אכן חינם. זה לא קשה וחוסך לכולם עצבים.
אז ככה:
אירועים חינם לילדים בקניון איילון במהלך החופש הגדול: אחרי פסטיבל צעצוע של סיפור, פסטיבל הוואי ופסטיבל מוסיקה – מחכים לכם עוד ירידים בחינם שמציעים פעילויות חמודות, עמדות יצירה ושעשועים לילדים והכל בחינם:
ב 3 וה 4 באוגוסט, פסטיבל גורמיטי לכל הילדים, כניסה חינם, וכן פסטיבל דורה ודייגו ב 8 וה 9 באוגוסט ועוד. בהמשך חודש אוגוסט יחכה לכם פסטיבל בראץ ובקוגן ועוד אירועים נחמדים כמו סדנאות בישול (פיצות, שוקולד). מי שגר קרוב, פעילות חינם לילדים למשך שעה קלה במזגן – מה רע?
בדיזנגוף סנטר נשמע שהתעלו על עצמם, נפתח בקומת הגג מתחם שעשועים עם מתקנים ומתנפחים חינם מ 10:00 בבוקר עד 16:00, לפי מה שראיתי בלוח הפעילויות שלהם, זה יוצא כמעט כל יום.
חוץ מזה הסנטר מלא ירידים ותערוכות והפעלות חינם לילדים כל החודש. היכנסו לאתר או צלצלו לסנטר 6212400 לבירורים. שוב: בררו לפני שאתם מגיעים! חבל לנסוע, לחנות ולהגיע כדי לגלות שדווקא היום הפעילות סגורה.
קניונים ברחבי הארץ מלאים הצגות ומופעים חינם. כדאי לברר בקניון שקרוב למקום המגורים שלכם אלו הפעלות יש החודש בחינם ופשוט לקבוע לעצמכם כמה פעילויות כאלה עם הילדים. היתרון הוא שאפשר לבלות עם הילדים חינם,בלי להוציא כסף במקום ממוזג – שזה ממילא הבילוי היחיד שבא בחשבון בחום הזה. תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה