צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.7.2011

איך לחסוך כסף על אוספי הילדים? או: כך יצרתי טרנד


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדיםטרנדים לילדים › איך לחסוך כסף על אוספי הילדים
טוב, ההברקה הזו לא הייתה נטו שלי. לא אוכל לקחת את כל הקרדיט על ההמצאה הזו לעצמי, ולא לזקוף את כל הזכות על היירוט הזה, של אוספי הילדים, לזכותי בלבד. הילד שלי היה שותף ואף הוגה הרעיון. אם לדייק, הוא לא ממש הגה את הרעיון, אבל הוא הגה איזשהו רעיון. אני שכללתי את העניין הזה למאסטר פיס של המלחמה החדשה שלי באופנות הצעצועים הבלתי פוסקות של הילדים, מתוך ייאושי החדש, הגובר והולך, כלפי כל מותג חדש שצץ בכתה, עולה כסף כאילו הוא עשוי פרוטאינים וקולוגן ומתעתד לקרום עור וגידים בכל רגע ולהפוך לגיבור על אמיתי. עם אקססוריז שלא היו מביישים ארמני. די נמאס לי.
בקוגן, בייבלייד, גורמיטי, גוגוס, ספיידרמן, צבי הנינג'ה, סופרמן, נינג'ה גו וכל גיבורי העל שבעולם לא יכולים לי הקיץ הזה. כי הקיץ הזה מצאתי אוסף תרבותי, חינוכי וזול! יותר מזה: בחינם אפילו, אם תרצו. אם כבר להוציא כסף על אוספים של ילדים, שיהיה מעט כסף. אם אפשר גם חינוכי, זה על סף הבלתי אפשרי.
אוסף ספרים.
למה לאסוף קלפי סופרגול זה קול, ולאסוף סדרת ספרי קסמים זה לא קול?? או סדרת ספרי מדע? או סדרת ספרי מדע בדיוני?
הכל התחיל כשהילד שלי ביקש שאקנה לו ספר מסוים, מסדרה מסוימת "כמו שיש לחבר שלו". ככה כל השטויות הללו מתחילות. מישהו קיבל ביילבייד, ומאז כל הילדים מוטרפים. לא עוד. הפעם אנחנו נתחיל טרנד משלנו, ושכל השאר ישגעו את ההורים שלהם. שיוציאו כסף על על ספר, מה קרה?
קניתי לו את הספר, הוא קרא אותו, וקצת קראנו ביחד. הוא מאוד נהנה מהספר, וכך יצא, שבמבצע האחרון של ספר 1+1, הפתעתי אותו וקניתי לו שני ספרים נוספים מהסדרה. הילד התלהב, וכמו כל ילד שמכור לאוספים, ביקש את כל ספרי הסדרה. גאונות.
עכשיו בואו נעצור רגע. אם כבר לקנות סדרה שלמה של משהו, למה שזה לא יהיה ספרים? אם אנחנו מוכנים (או: עוברים איומים תחת לחץ פיסי מתון, ואז נהיים מוכנים) לקנות סדרה של קלפים, דמויות או סביבוני מתקפה, למה שלא נקנה סדרה שלמה של ספרים? תארו לכם שהילדים לא רק יאספו אותם ויהנו למלוק לנו כסף, אלא ביום בהיר אחד, הם עוד עלולים גם להחליט לקרוא בהם! ואו, זה יהיה שוק.
הבטחתי לילד בו במקום, שנשיג את כל ספרי הסדרה. השמועה עשתה לה כנפיים תוך יומיים בלבד. התחלתי לקבל טלפונים. הורים למודי סבל שאלו אם אפשר להשאיל את הספר, אם אפשר לדעת איפה קונים אותו במבצע, ואיך משיגים מנוי לספריה.
החדשות הטובות הן, שבספרייה העירונית באמת אפשר למצוא סדרות שלמות של ספרים, אפילו בכמה עותקים. אפשר ללכת יחד לספרייה ולהשאיל שלושה ספרים מהסדרה, בלי כסף, לקרוא, להחזיר, לקחת ספרים אחרים. אפשר לנצל את שבוע הספר לבילוי תרבותי, לקניית ספרים בזול או במבצע. אפשר לנצל כל מבצע בחנויות הספרים כדי לקנות עוד ספר מהסדרה, וכמובן לגוון עם ספרים נוספים. אם כבר לאסוף, אז למה לא ספרים??
אה, כן: זה גם לא תופס הרבה מקום:)
שלכם.
אתם יכולים לקרוא גם על בייבלייד, בקוגן והשיגעון המחודש: נינג'ה גו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה