צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.3.2009

העשרה לילדים בלי לשבור את החיסכון לאוניברסיטה


החינוך של הילדים חשוב לכם, בלי כל ספק. אתם משקיעים בזמן, כסף ומאמצים כדי להעניק להם את החינוך הטוב ביותר שאתם יכולים והתואם את אופי המשפחה שלכם, ומבקשים להעשיר את עולמם והידע שלהם בהתנסויות מעניינות, חוויתיות ומהנות, וכמובן בחוויות שקרובות ללבם ולתחומי העניין שלהם.
חוגי העשרה לילדים יכולים לעלות בין 100 ל 300 ש"ח לחודש, לפעמים גם יותר, תלוי בסוג החוג, מיקומו והאם נדרשים לו עזרים שונים או רכישת חומרים, כמו בחוגי אמנות למשל.
קניית ספרים, בילויים, טיולים והצגות, כל אלה הן פעילויות העשרה שלרוב עולות כסף. אם יש לכם יותר מילד אחד (אגב מזל טוב), ההוצאה החודשית מסתכמת בסעיף תקציבי לא מבוטל.
אז איך אפשר להעניק לילדים חוויות שבועיות מעט יור מעשירות מטלויזיה ומחשב, בלי להוציא הרבה כסף?
1. חוגי בית: ארגון של חוג בבית לא חיב להיות כאב ראש, מספר ילדים בחוג מוסיקה, תנועה, שעת סיפור או יצירה בביתכם יחסוך לכם את דמי החוג. תחכסו כסף וגם זמן.
2. מנוי לספריה: כן, מנוי לספריה. בילוי זול שלא עולה כסף כל שבוע. כבר בגיל שנה אפשר לעשות לילד מנוי שעולה כ 50 ש"ח לשנה, ומאפשר להחליף עד 3 ספרים בשבוע. לתשומת לבכם, המחיר לשנה שלמה הוא כמחיר ספר בודד בחנות. פעם בשבוע קובעים יום "ספריה", מצרפים חבר אם רוצים, נותנים לילדים לבחור ספרים, מקריאים להם סיפורים בספריה ומעבירים שעה ביחד. לאחר מכן לוקחים את הספרים שבחרנו הביתה. זוהי הזדמנות גם ללמד ילדים על תרבות השהייה בספריה, תור, שקט, שמירה על ספרים מושאלים, פרידה מספר וכולי. חוויה.
3. העשרה מתחלפת: קובעים עם כמה הורים, כל שבוע הורה אחר מארגן בתורו פעילות העשרה בתחום כלשהו למספר ילדים. כל אחד בתחום העניין והניסיון שלו. בישול, יצירה, כדורגל, בנייה בלגו, מחשבים. ההורה המפעיל זוכה לשעתיים פעילות עם הילד וחבריו, סוג של חוויה. שאר ההורים זוכים בשעתיים שקט בשבוע ובפעילות העשרה חינם אין כסף לילדים, עד התור שלהם.
4. כל יציאה לטבע היא בבחינת חוויה מעשירה שלא עולה כסף. עם חצי שעה של תכנון מראש, אפשר ללמד את הילדים בדרך על מיני פרחים, ציפורים ואתרים בארץ. יום שבת או חג מצוין לצורך העניין, אך גם באמצע השבוע אפשר לספק לילדים חווית טבע שלא עולה כסף בים או בשדה שליד הבית, בלי להתרחק ובפעילות שלא עולה על שעתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה