צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.8.2011

איך לחסוך כסף על ציוד לבית ספר 2011


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › איך לחסוך כסף על ציוד לבית ספר 2011
אתם כבר מרגישים את תחילת שנת הלימודים מתקרבת... ההתרגשות עוד לא מורגשת אמנם, בין משחקי המחשב, הבריכה, קייטנות, סרטים, פופקורן ומסיבות פיג'מה שרצות אצלכם בבית כאילו הייתם קלאב מד בעונה הכי חמה, אבל היא תתחיל לגלוש ללבבות בקרוב.
כשבועיים לפני סוף החופש הגדול, מסתמנת השנה החדשה במלוא הדרה.
הקיץ הזה ייזכר לדורות. קיץ 2011 ללא ספק יירשם בתולדות ההיסטוריה של העם היושב בציון, בתור קיץ המחאה הגדולה. מחאת השכירים, מחאת העצמאיים, מחאת המעמד הבינוני, מחאת ההורים, מחאת הסטודנטים.
מחאת הדיור הישראלי שגלשה ועברה כאש בשדה קוצים, בין כל המגזרים, המגדרים והגילים באוכלוסיה הישראלית. הקוטג', השמנת, גידול ילדים, רכישת דירה, המיסים, דיור בר השגה, אוהלים, לו הייתי רוטשילד. לו הייתי.
משרדי פרסום מדווחים על ירידה בהיקף הפרסום, הרשתות מדווחות על ירידה במכירות, והשאלה הנשאלת היא: כשיגיע ספטמבר, וההורים ישובו לוועד הכתה, הסטודנטים ללימודים וכולם חזרה לעבודה ולשגרה – מה יישאר מהמחאה שלנו?
איכשהו יש לי תחושה, שהפעם המוחים כאן כדי להישאר. ויפה שכך וטוב.
אז אתם עדיין נכנסים לחנויות? או שחזרנו ל 2009, שנת המיתון ההיא, שבה הכל התחיל לקרוס סביבנו, ואיכשהו הצלחנו להישאר מחוץ למערבולת הפיננסית העולמית? קונים או לא?
שאלת השאלות: האם עם ישראל חזר לחסוך כסף? לי נראה שיש צעדים כאלה.
עם קניית ספרי לימוד באלפי שקלים לילדים החוזרים לבית ספר, רכישת ילקוט, הוצאת כסף על ציוד לבית ספר, וועדים וחוגים, ספטמבר הולך לעלות לנו ביוקר, אולי לא פחות מיולי ואוגוסט. לא, ההוצאות הגדולות של הקיץ עוד רחוקות מלהיות מאחורינו.
איך אפשר להוציא פחות כסף השנה על קניית ספרי לימוד, ציוד לבית ספר, לקנות לילדים את כל מה שהם צריכים ורוצים, ועדיין להשאיר כסף להוצאות השוטפות שלנו, ואלו המחכות לנו מעבר לפינה, כלומר רגע לפני החגים הקרבים?
הנה כמה רעיונות לחסוך כסף על קניית ציוד לבית ספר בשנת 2011. לנשום ולקרוא:
  1. נוסעים לאילת בחופש הגדול? מתכננים חופשה משפחתית באילת בקיץ? אז חכו חכו עם הקניות הגדולות, וזה כולל כל מה שאתם צריכים לקנות בזמן הקרוב ועולה הרבה כסף. על מרבית הקניות באילת (לא כל המוצרים) חל פטור ממע"מ. כך שאתם יכולים לקנות ספרי לימוד ואף ציוד בית ספר ב 16% פחות מהמחיר המקובל! אם אתם באילת, ערכו יום קניות שבו תוכלו לחסוך כסף על ציוד בית ספר, ספרי לימוד ואפילו רכישות יקרות נוספות. למשל, אם אינכם נוסעים לחו"ל ולא יכולים לנצל את הדיוטי פרי לקניות מוזלות ופטורות ממכס, שיקלו לרכז באילת קנייה של מוצרי קוסמטיקה יקרים, ציוד תינוקות יקר (עגלות, כסא בטיחות וכדומה).
  2. בדקו קנייה מרוכזת של ציוד לבית ספר באתרי האינטרנט. הללו מספקים הנחות לרכישה דרך האתר, והיתרונות הנוספים הגלומים בעסקה כזו, יכולים לחסוך לכם עוד הרבה כסף על ציוד לבית ספר, למשל: לחסוך נסיעה לחנות, דלק, חנייה, קניות אימפולסיביות בחנות של מוצרים שאינכם צריכים, קניות אימפולסיביות ובקשות קניה יקרות של הילדים ועוד.
  3. קנו ספרי לימוד וציוד בית ספר בסיסי ללא הילדים. בחרו בשקט והשוו מחירים של כל המוצרים העיקריים שאתם צריכים: מחברות, כלי כתיבה, ציוד אמנות וכדומה. לאחר מכן קחו את הילדים לסיבוב קצר, או במסגרת שיטוט כלשהו יחד, לקנות כמה פריטים "יקרים" או מוצרים לבית ספר לפי בחירתם. כגון: יומן לתלמיד, קלמר, מחברת או שתיים עם מותגים וכדומה. אין שום סיבה להוציא מאות שקלים על ציוד לבית ספר, כאשר ישנם כל כך הרבה מקומות זולים שאפשר לקנות בהם כלי כתיבה וציוד משרדי. פשוט הרחיקו את הילדים מרוב הקניות הללו.
  4. עשו שימוש בילקוט משנה שעברה, או החליפו עם חברים. אם הילדים מתעקשים לקנות ילקוט חדש, ערכו הסכם שילקוט קונים לשנתיים, כלומר בשנה הבאה הם לא יוכלו לקבל ילקוט חדש. לחילופין, ערכו הסכם שאתם מוציאים כסף על ילקוט חדש, רק במידה ואתם מעמידים למכירה את הילקוט הישן, או מוסרים אותו לתרומה. הרי אין מקום בבית לשמור מיליון ילקוטים מדי שנה, ואין בהם צורך. הילקוטים הישנים יכולים לשמש ילדים אחרים.
  5. גם קלמרים, אפשר לכבס. מניסיון, בדרך כלל יש לכל ילד יותר מקלמר אחד, אפשר לכבס ולהחליף מדי פעם במהלך השנה.
תיהנו מהקניות לשנת הלימודים, קנו כל מה שצריך ובמידה, ציוד לבית ספר הוא ציוד "העבודה" של הילדים שלכם, הם עושים בו שימוש מדי יום, ואין פלא שהם רוצים ליהנות ממנו. אבל קל מאוד לשמח את הילדים עם כמה פריטים חדשים או ממותגים, אין צורך להוציא כסף רב על מיתוג או חידוש של כל הציוד לבית הספר. בהצלחה!
קראו גם על: ילקוט לבית ספר ועוד טיפים כיצד לחסוך כסף על ציוד בית ספר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה