צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

31.3.2011

מוזיאונים בחינם או בזול


היום במסגרת המבצע החדש שלי, האופציה הזולה רעיונות בחינם או בזול, משהו על מוזיאונים בחינם או בזול.
רוצים להרחיב אופקים בשבת עם הילדים, קר מדי לצאת לפארק ואתם מחפשים משהו קצת יותר מקורי מסרט עם פופקורן?
אפשר להבין. אטרקציות ובילויים עם הילדים או בלעדיהם, יכולים לעלות הרבה כסף, במיוחד אם לוקחים בחשבון את כל מה שאנו קונים ומבזבזים מסביב לכך.
בילוי בוקר במוזיאון יכול להיות נחמד ומעניין בימים שמחפשים בילוי במקום סגור. בילוי במוזיאון גורם לנו להרגיש שבכל זאת השכלנו וספגנו איזשהו ערך מוסף, ככה על הבוקר, אפילו בלי שהתאמצנו.
ביקור במוזיאון לא חייב לעלות 80 שקלים, ויש בהחלט מוזיאונים בחינם או ביקורים במוזיאון בזול.
אפשר לבלות שבת עם כל המשפחה בלי להוציא הרבה כסף, ולהרגיש שעשינו משהו משמעותי!
אז למה אתם מחכים? הנה רשימה של כמה מוזיאונים בחינם, או מוזיאונים במחירי כניסה זולים מאוד:
אה, כן: עשיתי כמיטב יכולתי למצוא עבור כולנו מוזיאונים בחינם, ולמסור תיאור ושעות פתיחה, כניסה בחינם או תשלום זול. רוב המוזיאונים המוצגים כאן אינם עולים כסף. ואמנם, באחריותכם לצלצל ולברר בכל מקום שעות פעילות ועלויות, אם ישנם פרטים לא עדכניים עמכם הסליחה, בררו טלפונים עדכניים מראש וצאו לדרך.
מוזיאון הרצל החדש: לילדים עד גיל 6 כניסה חינם, ילדים מעל גיל 6, 20 שקלים, מבוגרים ישלמו 25 שקלים. משך הסיור כשעה. יש לתאם מראש ביקור במוזיאון הרצל בירושלים. המוזיאון אינו פתוח בשבת.
במוזיאון הרצל מופע אורקולי ב 4 חדרים, המאפשר להכיר את מניעיו, תקוותיו ועולמו של חוזה המדינה וללמוד מעט היסטוריה בדרך מעניינת.
מוזיאון הקומיקס בחולון: 10 שקלים בלבד לכרטיס, פתוח גם בשבת. מוזיאון הקומיקס בחולון מציג תערוכות קבועות ומתחלפות, הקירות צבעוניים ומספרים את סיפור הקריקטורות והקומיקס בארץ.
במהלך הסיור, שנמשך כשעה, ניתן ללמוד מה ההבדל בין קומיקס וקריקטורה, משמעויות חבויות בציורי קומיקס וקירקטורות, ישנו מפגש עם אמן, ציור חופשי, סרטונים ועוד.
מוזיאון האדם והסביבה בפתח תקווה: בשבת הכניסה ללא תשלום, בימי השבוע הכניסה בתשלום 18 שקלים לילד או מבוגר. במוזיאון תערוכות שניתן לשחק ולהפעיל. יש לצלצל לוודא שעות פתיחה ומחירים בטלפון: 03-9286900.
מוזיאון חינם בשבת, המאפשר לימוד אודות האנטומיה של האדם ויחסי הגומלין של האדם עם הטבע והסביבה. בתערוכות נעשה שימוש בטכנולוגיה, מדיה ומחשבים כדי ליצור מיצגים מהנים ומפעילים.
התערוכות הקבועות כוללות: מסע אל לב החיים, מחזור המים בטבע, תנועה ויציבה של האדם, תערוכה הממחישה את חמשת חושי האדם. בין התערוכות המתחלפות, כרגע: תעתועי ראיה במדע ותערוכת אוויר.
אז למה אתם מחכים? טלפנו וסעו למוזיאון האדם והסביבה.
מוזיאון האדם והחי ברמת גן: תערוכות קבועות אודות האדם הקדמון, מדע, דינוזאורים, המוח ועוד. הכניסה בתשלום, יש לברר מראש עם המוזיאון בטלפון, המחיר אינו יקר, אך משתנה באם יש סדנאות מיוחדות במקום. סיור מודרך ללא תוספת תשלום על מחיר הכניסה. המוזיאון פתוח בשבת.
מוזיאון ראלי בקיסריה: מוזיאון מרהיב לאמנות בחינם. המוזיאון פתוח גם בשבת, מתאים לכל המשפחה. בלי לשלם כסף, תוכלו לבלות יום נפלא בקיסריה עם כל המשפחה, באחד המקומות היפים בארץ. ביקור במוזיאון לאמנות ראלי בקיסריה, יכול להתחיל במוזיאון המקסים ולהמשיך לטיול באזור, בנוף היפה תוכלו לבלות שבת קצת אחרת.
המוזיאון לאמנות בקיסריה שוכן במבנה מפואר ומרהיב, ובו גן פסלים גדול והרבה טבע מסביב.
במוזיאון תערוכה ארכיאולוגית המציגה את ההיסטוריה של קיסריה.
עוד במוזיאון ציורים, פסלים ומדליונים.
שעות הפתיחה וימים: ב, ג, ה ,ו, שבת. 10:30-15:00. כניסה חינם. צלצלו לוודא שעות וכניסה: 04-6261013.
מיקום: שדרות רוטשילד בקיסריה, ליד מגדל המים.
מוזיאון טיכו בירושלים: אינו פתוח בשבת, כניסה חינם. המוזיאון מציג ציוריה של הציירת אנה טיכו בנושאים הקשורים בירושלים, ואוסף מנורות חנוכה של ד"ר טיכו.
בררו כניסה ושעות בטלפון: 02-6245068
מוזיאון הכט לארכיאולוגיה בחיפה: כניסה בחינם, פתוח בשבת. המוזיאון מציג ארכיאולוגיה של ארץ ישראל ותצוגות אמנות יהודית. המוזיאון ממוקםד באוניברסיטת חיפה. ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון: 04-8257773
מוזיאון בת ים לאמנות: כניסה חינם, ניתן לברר פרטים בטלפון: 03-6591140
בובה של מוזיאון בחיפה: כניסה חינם. טלפון: 04-8590001
מוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות: כניסה חינם, מוזיאון בחולון שמתאים במיוחד לילדים.
 טלפון: 03-6516848
מוזיאונים בחינם בנושא תולדות היישוב או היסטוריה:
בית בן גוריון, מוזיאון אגד, חדר הראשונים (תולדות רעננה), מוזיאון מכבי – המכביה רמת גן.
זהו זה. השתדלתי כמיטב יכולתי להביא מוזיאונים בחינם שמאפשרים הנאה, בילוי מעשיר, ובלי להוציא כסף. זיכרו שמכל ביקור במוזיאון אפשר לספוג משהו, ולו דבר אחד קטן, שבשבילו היה שווה ועוד איך לצאת מהבית. תיהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה