צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.6.2009

בובות עם קוד ביני בייביז - כמה כסף עולה beanie babies 2 ואיפה החידוש?


הנה החידוש באזורנו: בובות עם קוד של TY הנקראות ביני בייביס (Beanie Babies 2.0) , גרסאת ה web של בובות ביני בייביס . בובות ביני בייביז הם בובות עם קודים שמגיעות במגוון צורות של חיות, והחידוש: בובות בדמויות ילדה בצבעים, תסרוקות, בגדים שונים ואביזרים נלווים. בובות ביני ביביז מאפשרות משחק באמצעות אתר TY שבו הילדים מרוויחים כסף וירטואלי וזוכים בסכומי כסף (לא אמיתי כמובן) שונים באמצעות כל מיני משחקים: משחקי חשיבה, אסטרטגיה, פאזלים וכולי. באמצעות כסף שהילדים מרוויחים במשחק, הם יכולים לקנות לבובה או לחיה הוירטואלית כל מיני דברים: אוכל, בגדים, רהיטים וכולי. מסקנה: כסף זה דבר חשוב. אבל זה רק כסף בכאילו, נו טוב. בובות ביני בייביס מגיעות במגוון של דמויות חיות: פלמיגו, קואלה, פנדה, פינגווין וכדומה, עם קודים אישיים וסודיים שמאפשרים כניסה לאתר הבובות עם הקוד כדי לשחק ולהרוויח כסף וירטואלי שנקרא beans – בינס.
בובות ביני בייביז מגיעות גם בדמויות של בובות ילדות. הבובות מגיעות במגוון סגנונות ואפנות, תסרוקות ותכשיטים, והן בובות רכות כמו בובות החיות עם הקוד.
וובקינז או ביני בייביז? דומה, דומה מאוד. ישנם כמה הבדלים בין שני סוגי הבובות עם הקוד הללו. ראשית, בובות עם קוד של ביני בייביז מגיעות גם בדמויות ילדה ולא רק חיות כמו בובות וובקינז. מתי, אגב, מישהו ימציא בובה עם קוד בדמות ילד? לא מעט בנים משחקים באתרי הבובות עם הקוד האלו...מי ירים את הכפפה?
אז כמה כסף זה עולה? בובת וובקינז עולה לא מעט כסף, זה התחיל מסכום סביב ה 100 ש"ח, כיום אפשר להשיגן בכ 60 ש"ח. בובות ביני בייביס עולות קצת פחות כסף כרגע, מחירן המומלץ הוא 49 ש"ח, כסף שמאפשר גם רכישת הבובה וגם כניסה לאתר. בובות הילדה של ביני בייביז לעומת זאת עולות יותר, בובת ביני בייביז בדמות ילדה עלתה 80 ש"ח באותה חנות שבה נמכרו בובות ביני בייביז חיות ב 50 ש"ח. מבחינת הילדים יש כאן חידוש, מכיון שבובות וובקינז, למשל, לא היו זמינות בדמות בובה ילד/ה, ונראה שיש כאן תמריץ להוציא יותר כסף : גם על בובת ילדה וגם על בובת חיה.
הבובות מגיעות עם קוד אישי סודי, הן נראות מצוין, רכות ונעימות. מבחינה זו נרשמה במחוז זה התלהבות גם מבובות וובקינז שנראות ומרגישות איכותיות, כך שיש הרגשה ששילמנו כסף אבל גם קיבלנו משהו (מוחשי) איכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה