צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

25.9.2010

אירועי סוכות 2010 לילדים חינם או בזול


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › אירועי סוכות 2010 לילדים חינם או בזול
כנסו כנסו. מחפשים ארועי סוכות לילדים בחינם או בזול? ריכזתי כמה המלצות מצוינות לבילוי מקסים בסוכות עם כל המשפחה, קטנים וגדולים, בלי להוציא הרבה כסף.
שוב זה חשוב.
הפעם כי החגים יצאו מאוד מוקדם השנה, צמוד לחופש נגדול על כל הוצאותיו, קייטנות וקניות ללימודים, בילויים, חופשות ונסיעות שעלו המון כסף.
תחילת השנה שהביאה עמה רכישות לבית הספר, כסף על חוגים, וועדים, תל"ן ותלבושות אחידות.
ומייד הגיעו גם החגים: ראש השנה וקניית מתנות החג, הוצאות על קניות לארוחת חג ועוד.
כאלו לא ביזבזנו מספיק כסף, וכאילו אפשר לחשוב שאנחנו לפחות מיליונרים, לפי חוקיות עתיקת יומין, סוכות שוב בפתח. 10 ימים של שיכרון חושים עבור ילדי בית הספר והגנים, שיוצאים (שוב) לחופשי. כלומר: לכו חפשו להם קייטנה, מטפלת, בייביסיטר או מינימום אטרקציות שוות במיוחד, ויפה שעה אחת קודם.
אז למי שמיצה כל זאת בקיץ, והשאיר את כל כספו שעוד נותר אי שם בחופש הגדול, בין הארטיק ללונה פארק, מוזמן לתור אחר אופציות אחרות לבילוי חג סוכות עם הילדים. רצוי זולות יותר, או בחינם.
אירועי סוכות לילדים מלאים השנה בהזדמנויות לצאת לטבע בליווי גורמים מתווכים שהופכים את החוויה הזו למסעירה יותר ואף מקורית, כל זאת בחינם או בזול, כי טבע לא עולה כסף.
אז מה בפינתנו?
רשות הטבע והגנים מציעה המון פעילויות חינם לילדים, או פעילויות מקסימות בתשלום סמלי.
הנה רק כמה מהן:
השוק הנבטי תעורר לחיים בגן הלאומי ממשית,בין התאריכים 23.9.2010 – 28.9.2010 מפגש עם בעלי מלאכה "קדומים", סוחרים, רקדנית, נגנים, סיורים לילדים וחוויית השוק בלילה.
לפרטים נוספים: 08-6556478
כמה כסף? מחיר הכניסה לגן הלאומי 9 שקלים לילד ו 20 שקלים למבוגר. מי שיש לו מנוי, הרוויח גם כאן.
עוד בשוק הנבטי: שוק לילי. השוק הלילי נמשך עד 22:00 באווירה מיוחדת וכולל להטוטי אש ונגינה. השוק הלילי יפעל ביום ב' ב 19:00 , 21:00.
אפשרות ללון בחניון לילה בחאן הנבטי (בתיאום מראש) 08-6280404 בעלות של כ 30-65 שקלים לאדם. (תלוי ב: ילד / מבוגר, מנוי / לא מנוי , לינת אוהל או לינת שטח).
פסטיבל יורדי ים בחוף הבונים של רשות הטבע והגנים: בשמורת טבע חוף הבונים מתקיים פסטיבל פיראטים בימי שבת וראשון 25.9.2010 – 26.9.2010 בין השעות 11:00-16:00 הכולל מספר סיפורים, משימות ואוצרות בחוף הים, סדנאות יצירה ועוד. ללא תשלום מלבש הכניסה לשמורה, בעלות של 30 שקלים לרכב פרטי.
אירועי סוכות נוספים לילדים:
עוד מרשות הטבע והגנים במהלך סוכות: פסטיבל הרנסנס ביחיעם, לילות במערות, אבירים במבצר אפולוניה, להטוטים בטבע בגן הלאומי עין חמד, פסטיבל עפיפונים בחוף בית ינאי ועוד.
קרן קיימת לישראל מבטיחה ומקיימת, מביאה לנו טיולים, סיורים והפעלות חינם או בתשלום סמלי במהלך כל ימות השנה, קק"ל לא פסחה גם על סוכות.
להלן כמה אירועי סוכות לילדים של קק"ל, שלא יעלו לכם הרבה כסף ויקרבו אתכם קצת, אל הטבע, הנוף וההיסטוריה:
אושפיזין ביער – טיולי משפחות ביערות קק"ל: הטיולים משלבים נסיעה וטיול רגלי ביערות קק"ל, במסלול המוגדר לפי ימים. ב 26.9.10 וב 27.9.10 ללא תשלום, מותנה בהרמה מראש ב "קו ליער" , מרכז המידע של קק"ל בטלפון: 1800-350-550
את הקו הזה כדאי להכיר כל ימות השנה, תמצאו המון טיולים והדרכות עם מדריכים מצוינים ותתקרבו קצת לטבע.
עוד אירועי סוכות מבית קק"ל: מסיק זיתם ביער לביא: הפעילות חינם, קבלת מיכל למסיק בעלות 10 שקלים.
פעילות למשפחות ביער חולדה ביום ג' 28.9.10 בעלות 10-20-30 שקלים (תלוי ב: ילד / מבוגר , מנוי קו ירוק / לא מנוי).
טיול ברכבי שטח בגליל המערבי ביום ד' 29.9.2010 בעלות 140 לרכב, 100 שקל לרכב מנויים.
עוד מקק"ל: טיולים בפארק ירושלים חינם בהרשמה מראש בקו ליער, "יום ירוק" – פעילות לילדים בפארק קנדה בתשלום, פסטיבל המשפחה בבית התפוצות.
ביערות קק"ל הוקמו סוכות כשרות לכבוד סוכות, לכל המטיילים שרוצים לסעוד בסוכה ולקיים את מצוות החג בלי להפסיק לטייל בטבע! כמה נחמד, לא?
פירוט מיקומי הסוכות ביערות קק"ל ניתן למצוא באתר קק"ל.
תהנו! שיהיה לכולנו חג סוכות שמח וחזרה מהירה לשגרה, כבר אמרנו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה