צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

19.11.2009

חנוכה - כמה כסף נוציא בחג האורות?


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › כמה כסף נוציא בחנוכה
חנוכה מגיע, איזה כיף איזה כיף! חג אורות, חום, שמחה, מתנות, סופגניות, חורף בחוץ וחנוכיות בפנים, מטבעות משוקולד ועוד הפתעות. נהדר. חג חנוכה הוא חג מתנות לילדים, והפעם נבדוק לא רק כמה כסף נוציא על מתנות לילדים, אלא על חופשת חנוכה של הילדים: כסף על הצגות ילדים בחנוכה, פסטיגל, פסטיבל, סרטים וכולי.
בין המתנות השוות השנה לחנוכה נמצא בקוגאן – כדור פלסטיק מתגלגל ומתקפל, מגניב להפליא שכל הבנים משוגעים עליו. מקורו בסדרת טלויזיה על ילד בשם דן וחבורת בקוגאן שנלחמים בכוחות מיוחדים עם דמויות בקוגאן שונות (דרקונים, נחשים ועוד) המתחבאות בתוך כדורי בקוגאן. לכל בקוגאן כוח ג'י משלו, שהוא למעשה מספר המבטא כמה כוח יש לאותו בקוגאן כנגד אחרים. את כוח ג'י של בקוגאן מחברים עם המספר שעליו נחת אותו בקוגאן כשהתגלגל ונפתח, וזה סכום התוצאה. מי שמשיג את הסכום הגבוה ביותר הוא המנצח. בקוגאן הוא לא רק משחק אסטרטגיה, אלא עבור הילדים הקטנים הוא בעיקר איסוף בקוגאנים וקלפים מגנטיים שעליהם נפתחים בקוגאנים. בקוגאן הוא מתנה מעולה לילד לחנוכה, אפשר לברר האם יש לילד איזשהו סוג של בקוגאן וכך לקנות בקוגאן משלים או אחר. בקוגאן כמו שנאמר כאן, עולה די הרבה כסף. כדור בקוגאן אחד עם קלף מגנטי עולה בין 49-100 שקלים, שלושה כדורי בקוגאן עם קלפים מגנטיים עולים החל מ 80-90 שקלים ומעלה.
פסטיגלים, הצגות לילדים בחנוכה, סרטים והפעלות: כל שנה בחנוכה, כבר הורגלנו להוציא כסף על הצגות ילדים, פינות יצירה, סרטים ופסיטבל שירים או פסטיגל. בוועדי עובדים אפשר למצוא כרטיסים בהנחות ויש הרבה מבצעים, גם עם חברות כרטיסי האשראי. כך שכדאי לברר לפני הקנייה, אפשר לחסוך 50% בחלק מהמקרים.
מה עוד מעיף לנו כסף מהארנק בחנוכה? טיולים בקניונים. חופש, הילדים בבית, וכשאין הצגה או פעילות וקצת קריר להסתובב בחוץ, הורים רבים מוצאים עצמם מטיילים עם הילדים בקניון. בילוי בקניון הוא בילוי יקר שמסתכם לרוב בקניות רבות ולא נחוצות וילדים קצת עצבניים מרוב סיבובים. סיבוב קצר, פינת יצירה וקפה תחסוך לכם לא רק כסף אלא גם עצבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה