צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.3.2009

איך לחסוך כסף על בגדי ילדים


כל מי שיש לו ילדים יודע שביגוד לילדים היא הוצאה לא מבוטלת. בשנים הראשונות צריך להוציא שוב ושוב כסף על בגדים מאחר והבגדים אינם עוברים משנה לשנה, מאחר וברוך השם הילדים גדלים והמידות נעשות קטנות. נעליים זה סיפור יקר יותר, כשהילדים קטנים מאוד משפחה יכולה למצוא עצמה נאלצת לקנות נעליים חדשות תוך כדי העונה מכיון שמידת הנעליים של הילד שוב קפצה.
לכל עונה צריך לקנות כמה חליפות בסיסיות לגן או לבית הספר, כמה מכנסיים וחולצות חגיגיות לחגיגות, שבתות וארועים, אם מדובר בחורף נוסיף גרביים, גופיות חמות בכמות די גדולה, נעלי ספורט, מגפיים ונעליים חגיגיות, נעלי בית, לפחות מעיל אחד או שניים, ג'קטים, כובעים, מטריות (ברבים, הן נשברות די מהר מה לעשות)...בקיץ נוסיף לחגיגה בגד ים, קבקבים ונעלי ים, ועוד לא התחלנו עם הפיג'מות.
אז לכל מי שלא קוטף כסף מהעצים, או שדווקא כן, אבל יש לו עוד כמה תוכניות להשתמש בכסף שלו, הנה כמה רעיונות איך לא לחרוג מהתקציב כשקונים בגדים לילדים:
1. כדאי לעשות בתחילת העונה רשימה של כל הפריטים הנחוצים ולקנות אותם פעם אחת, בתחילת העונה. קנייה מרוכזת במקום לא יקר חוסכת המון כסף, מאחר והיא מבטלת קפיצות אקראיות לקניון ולחנויות הבגדים לצורך רכישת "רק 2 זוגות טרנינג חסר לילד" – שכידוע מסתיימות במסע קניות של כל מה שרואים בחנות, מאחר והבגדים יפים ומפתים, מה שמשאיר אותנו עם פחות כסף בכיס, וערימת בגדים שהילד מעולם לא הספיק ללבוש, כי באמת לא צריך כל כך הרבה.
2. בסוף העונה יוצאות חנויות הבגדים לתינוקות ופעוטות במבצעים מדהימים. חנויות שנחשבות איכותיות, כמו שילב, גולף קידס וכדומה, מורידות מחירים של חלק מהפריטים הכי יקרים אף ל 70% הנחה. מאחר ולקטנים אין ממש צו אופנה מחייב, ולא ממש משנה לתינוקת האם הארנבון או הפרח מופיע בצד שמאל של השמלה או בצד ימין של השמלה, זו דרך טובה להצטייד בכמה פריטים יפים וחגיגיים לשנה הבאה, קנו מידה קצת יותר גדולה. אל תגזימו, כי תישארו עם שאריות רבות בארון. אבל כמה פריטים כאלה יסדרו לכם את הביגוד היפה לעונת המעבר הבאה, ובעלות מינימלית.
רכישת ביגוד בסיסי זול לילדים אינו מהווה אתגר רציני. יש המון חנויות זולות לחליפות בסיסיות וחליפות גן. אך כשאנו מחפשים סטים יפים יותר, המחירים גבוהים להחריד, ג'ינס ב 200 שקל וחולצה ב 100 שקל הופכות כל חליפה להוצאה בפני עצמה.
3. בדקו ביגוד באינטרנט: באי-ביי אפשר לקנות בגדים לילדים חדשים (יש גם יד שנייה, אך הרבה בגדים חדשים) של כל המותגים, פריטים שאין להשיג בארץ ובמחירים זולים יותר. נכון, יש להביא בחשבון את המשלוח לארץ ואת המכס. לכן כדאי לרכז את הקנייה אצל מוכר אחד או שנים, מאחר ומשלוח מרוכז מוזיל באופן ניכר את העלויות.
4. להחליף בגדים עם קרובים או חברים: להעביר להם את בגדי הבנים ולקבל מהם את בגדי הבנות, למשל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה