צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.5.2010

קייטנות קיץ 2010 - לנו זה עולה יותר


לנו, כלומר, ההורים. יותר, כלומר – הרבה כסף, השנה נראה שהמחירים אפילו עלו, כאילו הדבר בכלל היה אפשרי.
קייטנות קיץ 2010 - הגרסה שתרוקן לכם את הארנק לחלוטין, אבל תלבב את הילדים עד מאוד, תשמח אותם בימי כיף ויצירה, שוקו ולחמניה ואפילו נקניקיה, ותשאיר אתכם רגועים בעבודה...לפחות לשני מחזורים.
כן, הקיץ מגיע כמו סופת טורנדו גם השנה, דווקא במאי. למה דווקא מאי? כי בחודש מאי מתחילות ההרשמות לכל קייטנות הקיץ וההורים מתחילים לגלות סימני שבירה ראשונים.
תחילה ייגש ההורה הממוצע למלאכת איתור קייטנה בשמחה והתלהבות מסוימת, מלווה בתחושת נוסטלגיה קלה נוסח: "אוו...כבר עברה שנה, הזאטוט שלי כה גדל...הנה הוא כבר עולה לכתה ------ (השלם את החסר, א', ב', ג' או ד' אם בגיל הזה יש לכם ילד שעדיין מוכן לסבול קייטנה, כלומר שיחקתם אותה) ונדמה שרק אתמול הבאנו אותו עטוף בשמיכה מחדר הלידה ..." וכולי.
בהמשך תשרה על ההורה הממוצע אף תחושת אחריות מכובדת, שהנה הוא בוחר מוסד חינוכי – כייפי ומשעשע לילדו למשך חודשי הקיץ החמים, וכי מוטלת עליו, כהורה, החובה לבחור קייטנה המעסיקה מדריכים מצוינים, העומדת בכל התנאים, שאינה כוללת רביצה ממושכת בשמש לימים שלמים ומקפידה על תקנות כאלה ואחרות.
בהמשך אף יתלהב ההורה המצוי יתר על המידה נוכח מגוון הקייטנות העמוס לעייפה, וישתעשע במחשבה לשלוח את ילדו לקייטנת ספארי שבה ירחיב הילד את שאיפותיו הזיאולוגיות וימצא ביטוי לאהבתו לבעלי חיים וטבע, או לחילופין ידמיין ההורה את ילדו מפתח כישורי מנהיגות ומשחק קבוצתי בקייטנת כדורגל, כישורי מחול בקייטנת מחול וביטוי עצמי ויצירתי בקייטנת אמנות או קייטנה במוזיאון.
עוד לפני שיגיע ההורה המצוי לכמה כסף זה הולך לעלות לו, יגלה ההורה סימני שבירה ראשונים כשיתחיל לצלצל/למייל/לסמס לשאר הורי הכתה או הגן כדי לברר "מה אתם עושים עם הילדים בקיץ" ויגלה שכל אחד נדלק על רעיון אחר.
נו, טוב, יאמר לעצמו ההורה – המתחיל – להיות –מעט- מודאג -ומבין – שהמשימה – אינה – קלה – כפי שדמיין, אז שלא תהיה בלרינה, העיקר שתלך לקייטנה עם כל החברות.
בשלב זה, יעיין ההורה בברושורים של קייטנות שנשלחו אליו מטעם הורי-מצפון אחרים, ויגלה שגם הקיץ ילדיו מתעתדים לבלות במתקנים מתנפחים, סרט ובריכה, והמון עבודות יצירה ומשחקי כדור.
"נפלא!" יעודד את עצמו ההורה המפויס, "מה אני צריך שהילד יסתובב כל היום בשמש / בסנפלינג / בקארטינג / על סוסים? יותר בטיחותי שפשוט יישאר במתחם בית הספר / הגן / המתנ"ס הקרוב ויבלה שם עם החברים שלו".
סימני שבירה אמיתיים יגיעו כשיגלה ההורה שכל קייטנות קיץ 2010 עשו יד אחת כנגד הארנק הפרטי שלו, ומאיימות אחת אחת לרוששו סופית, ואילו התמוטטות העצבים הרצינית תגיע כאשר הוא יגלה שמחזור בן שלושה שבועות פירושו שלושה שבועות קלנדריים, שאינם כוללים ימי שישי, כלומר 15 יום בלבד. משהו כמו אלפיים שקל.
חישוב קצר יעלה ש 15 יום מתוך תשעה שבועות חופש גדול זה חתיכת כלום, כסף זה הרבה, הלחץ האמיתי יורגש כשינסה ההורה להכפיל אלפיים שקל בשני מחזורים ואח"כ בשני ילדים.
השבירה הסופית והמוחלטת בהחלט תתרחש כשההורה השבור-מעט-אך עדיין-אופטימי (לא לזמן רב) יפתח את הקלנדר שלו ויגלה שגם אם ירשום את שני ילדיו לשני מחזורי קייטנה בעלות של 8,000 שקל, עדיין יוותרו לו כמעט שלושה שבועות של זמן איכות עם ילדיו, מרגע סיום הקייטנה ועד תחילת שנת הלימודים.
אם הורה כזה עדיין איתנו, לא נספר לו כמה כסף שלושה שבועות כאלה הולכים לחלוב ממנו באטרקציות ובילויים, סרטים וארטיקים, בייביסיטרים וחופשה בארץ או בחו"ל, ובבקשה, בבקשה – אל תזכירו לו שברגע שיסיים לחשב את המינוס שלו לקיץ זה, הוא הולך לקנות ספרים ומחברות, ילקוט וקלמר בעוד איזה אלפייה או שתיים.
מה אתם אומרים? איך הייתם חוסכים כסף על קייטנות קיץ? אלו קייטנות קיץ 2010 אתם מכירים, הולכים, נרשמים או ממליצים? מכירים קייטנה זולה אבל מוכרת, וותיקה וטובה?
בנתיים, הרשו לי להפנות אתכם לכמה אופציות שפויות למי שרוצה לחסוך כסף על קייטנות קיץ 2010, ראו: קייטנת קיץ מחיר , ו איך לארגן קייטנה בעצמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה