צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

31.5.2009

קייטנות קיץ - לארגן קייטנה בעצמכם לימי החופש הגדול ולחסוך כסף


הנה מגיעה התקופה הזו בשנה: החופש הגדול! איזה כיף. כנראה תלוי את מי שואלים. קיץ, חום אימים וכמה ילדים רצים בבית חופשיים ומשוחררים ומבקשים כסף לארטיק, אתם לעומת זאת דווקא עכשיו עמוסים בעבודה מאי פעם, אין תירוצים ובתקופת מיתון כשמשכורת, כסף ומשרה אינם מובנים מאליהם אין לכם מרחב לעשות לעצמכם הנחות במקום העבודה. הילדים כבר ממלאים טבלאות ייאוש ואתם ממלאים טבלאות תקציבים משפחתיים לקיץ הקרוב וחוטפים סחרחורת מההוצאות הצפויות? אתם לא לבד! כל הורה שיודע חשבון גם יודע שקייטנה לחופש הגדול יכולה לעלות יותר כסף ממה שהוא מרוויח, במיוחד אם יש לכם שניים או שלושה ילדים.
איך אפשר לחסוך כסף הקיץ על קייטנות לילדים? לא חייבים לשלוח את הילדים לקייטנה ואפשר להתארגן בעצמכם ולחסוך המון כסף ועדיין למלא לילדים את הזמן בפעילויות ומפגשים עם חברים שלא עולים כסף או עולים פחות. מי שחייב להרשם לקייטנה לפחות לחלק מהזמן יכול לרשום את הילדים רק למחזור אחד של הקייטנה או רק לחלק מהקייטנה ולמשך שבועיים או שלושה שנותרו לארגן קייטנה בעצמכם ולחסוך המון כסף הקיץ. כמה רעיונות להכין קייטנה בעצמכם ולשמור קצת כסף לעצמכם:
התארגנו עם כמה הורים מאותו גן או כתה, קבוצת חברים שהילדים מכירים ואוהבים. חלקו את הזמן בכל דרך שנראית לכם, וארגנו קייטנה לעמכם בלי להוציא כסף למשל: לקייטנה של שבועיים ללא יום שישי, ל 4-6 ילדים פירושו שכל הורה מארגן פעילות ליומיים או שלושה. לא נורא ומשאיר לכם כסף בארנק. אפשרות אחרת, לשכור כמה הורים יחד את שירותיה של ביביסיטר או מטפלת ולשלם לה כסף ביחד, כאשר הפעילות תתקיים כל יומיים / שלושה בביתו של ילד אחר. אם תבחרו באופציה הראשונה תהנו מקייטנה חינם אין כסף , ואם תבחרו באופציה השנייה תשלמו פחות כסף מקייטנה רגילה, בערך מחצית, מבלי להפסיד ימי עבודה או לנצל ימי חופשה.
כל הורה יכול להיות אחראי על נושא מסוים אותו יעביר לילדים במשך יומיים/שלושה שבהם הוא אחראי על הפעלת הקייטנה: יצירה, פיסול בעיסת נייר, מחשבים, בישול, לגו, ספורט וכדומה – כל הורה ותחום שהוא מבין בו. כך ירוויחו הילדים מהכישורים של כולם, יהנו מחוויות רבות ומיוחדות ולכם זה לא יעלה כסף למעט חומרי יצירה וארוחת צהריים. כדי לחסוך כסף על חומרי יצירה קנו אותם בחנויות הכל ב- במקום בחנויות יצירה, או השתמשו בשאריות ומחזור של חומרי צריכה כדי לא להוציא כסף כלל.
רעיונות: בכל יום עושים פעילויות בצבע אחר: למשל, ביום אדום כולם צריכים לבוא בחולצה או מכנסיים אדומים, אוכלים אבטיח או גלידת תות, ספגטי ברוטב אדום או קציצות ברוטב, מכינים שרשראות פרחים אדומים או לבבות וכדומה. ביום כחול משחקים ים יבשה, מכינים דגים מנייר, מקשטים ג'ינסים או מכינים יצירות (למשל תיקים) מבד ג'ינס ישן, הכנת כובעי מצחיה מסול כחול, מכינים קולאז של גזירות עיתון של פריטים בצבע כחול – טבע ודומם. אפשר להקריא ספר על ים (כספיון למשל). יום ירוק: פעילוייות יצירה מחומרי טבע, עלים וענפים, פעילויות בנושאי מיחזור, אוכלים מלון או ענבים, מכינים עץ משאלות וכדומה.
רעיונות נוספים לקייטנה או למספר ימים בקייטנה: הכנת מועדון בחצר, בנייה וקישוט יכולה להמשך מספר ימים, יום שוקלד (בישול ויצירה עם שוקולד, סיפור על שוקולד, סרט על שוקולד ואפילו ביקור במפעל שוקולד), סדנאת בנייה, סדנאת פיסול עוגות, יצירת תכשטים וכדומה. פעילויות אלו לא עולות הרבה כסף וחלקן בחינם והילדים יהנו מחוויה ייחודית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה